Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekoaako ihminen aina vähäksi aikaa eron jälkeen?

Vierailija
16.02.2025 |

En ole ikinä eronnut, mutta muutamat kaverini ovat olleet ihan sekavia vuoden tai pari eronsa jälkeen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki, mutta ne jotkut. Olen surrut, mutten lamautunut tai mennyt sekaisin. Päinvastoin. Asiat on pitänyt järjestää. 

Vierailija
2/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on ollut jo kymmenen vuotta sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samoin kun "rakastuessa".

Oikeasti perisuhteessa ei ole rakkaudesta kyse, vaan jostain jota voi kuvailla seksuaaliseksi toveruudeksi. 

Vierailija
4/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kun menettää itselleen tärkeimmän niin tietenkin ottaa aikansa että saa rakennettua maailmankuvan uudelleen. 

Vierailija
5/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Riemuitsin ja sain vapaasti hengittää

Orjatyö oli ohitse, lähes 30 v jälkeen 

t. Entinen karjatilan emäntä

Vierailija
6/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olin aika sekaisin kun ensimmäisen kerran elämässäni koin erittäin kiihkeän vaikkakin pikaisen suhteen joka sitten loppui. Se oli kuin huumeriippuvaiselta olisi yhtäkkiä viety huumeet pois ja nyt hävettää.

Vierailija
7/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eron jälkeen aluksi ihan pois tolaltani. Sitten kun tajusin ettei asia suremalla parane, sain kuin siivet selkääni. Sain kyllä myös paljon tukea suvultani ja ystäviltäni.

Vierailija
9/9 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Kun menettää itselleen tärkeimmän niin tietenkin ottaa aikansa että saa rakennettua maailmankuvan uudelleen. 

Itselleen tärkeimmän? Eikö perhe ole yleensä tärkein. Omat verisiteet. Mulle ainakin on aina olleet. Ystävät ja kumppanit voi vaihtua, perhe ei. Tosin en ole parisuhteessakaan juuri elänyt. En vaan ymmärrä että joku mies tai nainen menisi perheenjäsenen edelle joka samaa verta.