Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ja miten 40+ nainen löytää seksiseuraa?

Vierailija
16.02.2025 |

Kanssasisaret, vinkkejä kaivataan!

Olen nelikymppinen nainen ja olen tässä nyt jonkin aikaa yrittänyt löytää seksiseuraa siinä onnistumatta. En halua mennä baariin, koska en käytä alkoholia enkä myöskään halua, että mies on humalassa. Olen ylipainoinen (vaatekoko L), minkä takia luonnollisesti normielämässä miehet eivät kiinnostu (tämä on ihan ymmärrettävää). Mutta edes Tinderissä ei onnista! 

Olen lähdössä lomalle ja otin sen takia Tinder Plussan, jotta sain itseni jo etukäteen sijoitettua lomakohteeseen. Laitoin hyvät kuvat (katselen myös naisten profiileja, joten tiedän, että mun kuvat on keskivertoa paremmat, enkä käytä mitään filttereitä) ja ilmoitin suoraan, että etsin yhden yön juttua. Tykkäilen itse "kivan" näköisistä miehistä, jotka eivät ole erityisen komeita. Annan tykkäyksiä myös ylipainoisille miehille. No, lopputulos on se, että jää lomaseksit saamatta.

Kokeilin huvikseni myös New Yorkia, koska siellä on paljon erilaista porukkaa, niin lopputulos oli kuusi (!!!!) tykkäystä. Ei kai tässä auta muu kuin varata aika maksulliselle miehelle...

Samanikäiset naiset (erityisesti ylipainoiset), jotka löydätte esim. Tinderistä seksiseuraa, niin millaisella profiilitekstillä ja kuvilla tässä onnistutte? 🙏🏻

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei L koko ole vielä liian iso

Vierailija
2/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl ois 50+ mies ...02a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, hyvä että on mistä ottaa kiinni ja vielä parempi jos on nainen jota saa puristella perseestä ja tisseistä

Vierailija
4/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile XU:ta. Itsellä on sopusuhtainen kroppa, joten omaa kokemusta ei ole mutta olen nähnyt että siellä on vientiä myös isommilla naisilla. 

Vierailija
5/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites oletko yleisen elämänlaadun ja terveyden vuoksi ajatellut pudottaa painoa

Vierailija
6/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile XU:ta. Itsellä on sopusuhtainen kroppa, joten omaa kokemusta ei ole mutta olen nähnyt että siellä on vientiä myös isommilla naisilla. 

Mikä tuo XU on? Onko nykyään olemassa seksitreffi-sivusto missä on ihan oikeita naisiakin?

Vierailija
7/33 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samaa kokoluokkaa tai isompikin. Ehkä ennemmin muodokas, kuin lihavan näköinen. Ikää 40+. Olen löytänyt seksiseuraa juurikin Tinderistä. Minusta tuntuu, ettei sieltä muuta seuraa saakaan.

Sen olen huomannut, että Tinder on muuttunut. Matcheja tuli ennen satoja, nykyään paljon vähemmän. Onko se menettänyt ihmisten kiinnostuksen sovelluksena, en osaa sanoa. Ihmisiä sielä on joka lähtöön.

Kuvat minulla ovat ihan tavallisia, kasvokuvat ja vartalokuva.

Uskon, että saat kyllä seuraa. Koeta vielä tykkäillä ihmisistä laajemmin, jotta saisit lisää mahdollisuuksia. Varmasti löyty joku. Tsemppiä.

Vierailija
8/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro reilusti, että otat myös perseeseen, niin varmasti tärppää.

Vierailija
9/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiön krouvista saattaa löytyä rumapainoiselle ikänaiselle (40-49) pultsari äheltämään hetkeksi. Jos kuitenkin olet 40+ sillä tavalla että menee wanhusnaisen (50-999) puolelle, niin tuskin sieltäkään, pultsaritkin tietävät mitä kaikkea vaihdevuodet tarkoittavat.

Vierailija
10/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on lihavia jo ihan riittävästi.

Vierailija
11/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XU:sta ja Suomi24-treffeistä olen löytänyt seksiseuraa. Ihan vakituista seuraa normaaleista miehistä.

Olen XL-kokoinen ja varmasti moni ohittaa sen vuoksi, mutta moni on myös jäänyt viestittelemään ja muutamaa sitten olen myös pannut. 

Välillä olen profiilin tehnyt S24 treffit, samat naiset siellä ollut vuosia.  Lähes kaikki vakituista kumppania vailla, sitten seksitreffit on kaikki maksullisia.

Vierailija
12/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laihduttaisit sen 15 kiloa?

Vierailija
13/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt kuitenkin pyörähtämässä baarissa alkuillasta. Kaikki miehet eivät ole kännissä ja saat kyllä miehen sänkyysi, jopa itseäsi nuoremman.

Vierailija
14/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XU:sta ja Suomi24-treffeistä olen löytänyt seksiseuraa. Ihan vakituista seuraa normaaleista miehistä.

Olen XL-kokoinen ja varmasti moni ohittaa sen vuoksi, mutta moni on myös jäänyt viestittelemään ja muutamaa sitten olen myös pannut. 

No nytpä on oikeen panijamummeli asialla.

Ymmärrän, että sua harmittaa ja olet yksinäinen. Käyt täällä sivustolla hakemassa vahvistusta sille harhallesi, että kaikki on muiden syitä. Se, miksi sinä jäät ilman seksiä, on sinun mielestäsi jokaisen naisen syy. 

Ei tuollainen haukkuminen sua auta.

Eikä se tuo sulle enempää mahdollisuuksia seksiin. 

Vierailija
15/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valaat kiihota vaan millään tavalla..

Vierailija
16/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on lihavia jo ihan riittävästi.

Ai sinäkin oot siellä?

Vierailija
17/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko posliini 

Vierailija
18/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole L koko liian iso 😳

Voi kun saisikin tuon kokoluokan muodokasta naista seuraksi. 

Vierailija
19/33 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus minulla, heikosti on seuraa tarttunut Tinderistä ym. haaviin. Sain korjattua asiaa ystävän vinkistä ja varasin ajan ammattikuvaajalle joka loihti minulle kivat kuvat. Hämmästykseni homma lähti toimimaan ja nyt löytynyt uusia kivoja tuttavuuksia.

Vierailija
20/33 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole L koko liian iso 😳

Voi kun saisikin tuon kokoluokan muodokasta naista seuraksi. 

Mitä se muodokkuus tarkoittaa? Itse olen L-kokoa (numeroissa siis vaatekoko n. 42), mutta esim rinnat on pienet, mutta reittä, peppua ja vatsaa on vähän enemmän. Onko se silloin muodikas, vai pitääkö muotojen olla yksiselitteisesti jakautunut tasaisesti tai vain peppuun ja rintoihin?

Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän