Kenen laulajan näköinen olit 20-30.v?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ramazotti. YouTube Tina Turner & Ramazotti.
Olit kalju jo kakskymppisenä? Se on kyllä melkoista.
Muutkin vastaavat näyttelijöitä joten minäkään en malta olla kertomatta että olin nuorena Keira Knghtley ja Natalie Portman. En ole kaunis enkä kummankaan näköinen, mutta heitä on verrattu toisiinsa, joten jotain yhteistä kasvojen muodossa, piirteissä tai ilmeissä on.
Mä olin kyllä ihan itseni näköinen. Edelleenkin, mutta korkeilla vuosikertoimilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kyllä ihan itseni näköinen. Edelleenkin, mutta korkeilla vuosikertoimilla.
Samoin. Sharon Stonea (näyttelijä) muistutin kyllä jnkv.
Tämä on kyllä näyttelijä mutta joku sanoi baarissa että olen kuin Catherine Zeta-Jones. Olin aika otettu.
Jännistä jännin jännä tässä on se, että yht'äkkiä kaikki 150 senttiset pullukat ova olleet nuorempina pitkiä ja hoikkia?
Jotain feelua tässä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Armi Aavikolta näytin nuorena, those were the days.
Samoin. Suomityttöjä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä näyttelijä mutta joku sanoi baarissa että olen kuin Catherine Zeta-Jones. Olin aika otettu.
No annoitko pillua?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vuodet ovat olleet lyhyet. Säilynyt ulkonäkö hyvänä.
Marita Taavitsaista muistutin hääkuvassani, olin 21.v silloin. Ja monia vuosia sen jälkeenkin, kunnes värjäsin vaaleat hiukset tummiksi.
Tää onkin jännä. Yläasteen kuvisope sanoi että näytän Belinda Carlislelta, sit päälle parikymppisenä musta tuli Hanna Pakarinen, Paula Koivuniemi ja Ville Valo!😅
Olin vaaleihoinen tummahiuksinen joskus parikymppisenä ja jossain baarissa joku vanha happo tuli kertomaan, että olen kuin Lola Odusoga, tumma ja kaunis.😅
Melko lihava. Surullista.