Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on oikeasti paljon hauskempaa tuntemattomien kanssa

Vierailija
15.02.2025 |

En ymmärrä miten kukaan jaksaa vonksuttaa samaa vaajaa jopa vuodesta toiseen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kännissä iskee tuntemattoman baarista ja se on naapuri. Tämä on tapahtunut mulla tosielämässä. Miettikää. 

Eiks se oo lystiä noinkin tutustua naapuristoon 

Joo tuon yhden naapurihepun kaveri, joka oli sekin naapuri, alkoi sitten soitella ovikelloa, kun oli kuullut kaverilta, että mun kanssa oli päässyt viettämään iltaa. Tääkin tarina on tosi. Sen kaveri, toinen naapurini, alkoi sitten ravata ovellani. Myöhemmin se lähestyi fb:ssä, kun oli jo entinen naapurini. Ne oli ne naapurinmiehet, kun luulivat, että mun osoitteesta saa helposti pill... olin tuolloin noin 20-vuotias ja ne ukot oli joitakin vuosia vanhempia. Toinen niistä kävi kerran kysymässä, että onko mulla miesystävä. Se oli kytännyt, kun mun miesystävä kävi kylässä. Tää ol

Mulle kävi vähän samalla tavalla opiskelijaporukassa. Siinä vuoden opiskelujen jälkeen lämpenin yhdelle opiskelukaverille ja lähin tän mukaan "jatkoille". Noh sana kiiri, että kaksin lähdettiin ja lopulta useampikin opiskelukaveri alkoi viestitellä, että "varataan hotellihuone". 

Mitä hittoa, halusin vaan sen yhden kanssa?

Vierailija
42/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä vieraassa aina eroottisempi viehätys, kun ei tiedä mitä housuista löytyy. Olen paljon matkoilla työni vuoksi. Olen aviossa mutta mieheni luvalla saan käydä vieraissa työreissuillani. 

No jaa. Mulla on kans miehen lupa (tai oikeastaan mies suorastaan haluaa) käydä vieraissa, mutta mulla ne ei kyllä oo olleet hääppösiä kokemuksia. Intohimoa aluksi joo, mutta sitten seksi on lopulta ollut ihan mitäänsanomatonta. Jokin nopeasti päättyvä ähellys lähinnä. Joku on halunnut vaan suihinoton tai laueta daisareille. Mitäpä minä siitä saan, kun mun osalta jää leikki niin sanotusti ihan kesken..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisiahan te naiset olette. Jaatte alapäätä jokaiselle vastaantulevalle miehelle.

Jos haluu saada on pakko antaa. 😉

Vierailija
44/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen arvoista,että saa hävetä kaupungilla vahingossa törmätessä,jos on kännipäissään tullut säädettyä ja pikkupaikkakunnilla ne juorut ovat sitten mukavia vielä kymmenienkin vuosien päästä. Oma,tuttu ja turvallinen puoliso tarjoaa myös yllätyksiä,jos molemmat niin haluavat. Ongelma on ihmisillä kyvyttömyydessä sitoutua, ei pitkän parisuhteen "tylsyydessä". Parasta seksiä olen saanut juurikin pitkissä suhteissa,joissa toinen on luotettava ja tuntee minut kuin myös toisinpäin ja voi kertoa asioita,joista ei tuntemattomalle koskaan voisi avautua. Mieluummin yksin kuin irtosuhteita.

Tää on kyllä kurja ilmiö, että etenkin naiset joutuu sosiaalisen halveksunnan kohteeksi, jos harrastavat seksiä

Ja hyvä niin

Vierailija
45/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan totta, jännempää, aina uusi seikkailu ja mysteeri

-emilia

Kyllä se jossain vaiheessa alkaa maistumaan puulta,tulet huomaamaan.

Vierailija
46/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sulla on edennyt dementia, saat uuden partnerin joka päivä!

Vierailija
47/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisiahan te naiset olette. Jaatte alapäätä jokaiselle vastaantulevalle miehelle.

Toivon joskus että olisikin tehnyt niin kun sitä hrittelua on kuullut joka tapauksessa. 

Vierailija
48/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein toisten vieraitten miesten nussittavana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi