Seksi on oikeasti paljon hauskempaa tuntemattomien kanssa
En ymmärrä miten kukaan jaksaa vonksuttaa samaa vaajaa jopa vuodesta toiseen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä vieraassa aina eroottisempi viehätys, kun ei tiedä mitä housuista löytyy. Olen paljon matkoilla työni vuoksi. Olen aviossa mutta mieheni luvalla saan käydä vieraissa työreissuillani.
No jaa. Mulla on kans miehen lupa (tai oikeastaan mies suorastaan haluaa) käydä vieraissa, mutta mulla ne ei kyllä oo olleet hääppösiä kokemuksia. Intohimoa aluksi joo, mutta sitten seksi on lopulta ollut ihan mitäänsanomatonta. Jokin nopeasti päättyvä ähellys lähinnä. Joku on halunnut vaan suihinoton tai laueta daisareille. Mitäpä minä siitä saan, kun mun osalta jää leikki niin sanotusti ihan kesken..
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan te naiset olette. Jaatte alapäätä jokaiselle vastaantulevalle miehelle.
Jos haluu saada on pakko antaa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sen arvoista,että saa hävetä kaupungilla vahingossa törmätessä,jos on kännipäissään tullut säädettyä ja pikkupaikkakunnilla ne juorut ovat sitten mukavia vielä kymmenienkin vuosien päästä. Oma,tuttu ja turvallinen puoliso tarjoaa myös yllätyksiä,jos molemmat niin haluavat. Ongelma on ihmisillä kyvyttömyydessä sitoutua, ei pitkän parisuhteen "tylsyydessä". Parasta seksiä olen saanut juurikin pitkissä suhteissa,joissa toinen on luotettava ja tuntee minut kuin myös toisinpäin ja voi kertoa asioita,joista ei tuntemattomalle koskaan voisi avautua. Mieluummin yksin kuin irtosuhteita.
Tää on kyllä kurja ilmiö, että etenkin naiset joutuu sosiaalisen halveksunnan kohteeksi, jos harrastavat seksiä
Ja hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta, jännempää, aina uusi seikkailu ja mysteeri
-emilia
Kyllä se jossain vaiheessa alkaa maistumaan puulta,tulet huomaamaan.
No, jos sulla on edennyt dementia, saat uuden partnerin joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan te naiset olette. Jaatte alapäätä jokaiselle vastaantulevalle miehelle.
Toivon joskus että olisikin tehnyt niin kun sitä hrittelua on kuullut joka tapauksessa.
Olen usein toisten vieraitten miesten nussittavana
Mulle kävi vähän samalla tavalla opiskelijaporukassa. Siinä vuoden opiskelujen jälkeen lämpenin yhdelle opiskelukaverille ja lähin tän mukaan "jatkoille". Noh sana kiiri, että kaksin lähdettiin ja lopulta useampikin opiskelukaveri alkoi viestitellä, että "varataan hotellihuone".
Mitä hittoa, halusin vaan sen yhden kanssa?