Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on oikeasti paljon hauskempaa tuntemattomien kanssa

Vierailija
15.02.2025 |

En ymmärrä miten kukaan jaksaa vonksuttaa samaa vaajaa jopa vuodesta toiseen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on hinkata värkkejä yhteen?

Jotkut meistä pitävät sitä miellyttävän tuntuisena.

Vierailija
22/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitaudit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kännissä iskee tuntemattoman baarista ja se on naapuri. Tämä on tapahtunut mulla tosielämässä. Miettikää. 

Eiks se oo lystiä noinkin tutustua naapuristoon 

Joo tuon yhden naapurihepun kaveri, joka oli sekin naapuri, alkoi sitten soitella ovikelloa, kun oli kuullut kaverilta, että mun kanssa oli päässyt viettämään iltaa. Tääkin tarina on tosi. Sen kaveri, toinen naapurini, alkoi sitten ravata ovellani. Myöhemmin se lähestyi fb:ssä, kun oli jo entinen naapurini. Ne oli ne naapurinmiehet, kun luulivat, että mun osoitteesta saa helposti pill... olin tuolloin noin 20-vuotias ja ne ukot oli joitakin vuosia vanhempia. Toinen niistä kävi kerran kysymässä, että onko mulla miesystävä. Se oli kytännyt, kun mun miesystävä kävi kylässä. Tää oli paljon myöhemmin, kun en enää ollut sinkku, mut

L####a

Vierailija
24/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä vieraassa aina eroottisempi viehätys, kun ei tiedä mitä housuista löytyy. Olen paljon matkoilla työni vuoksi. Olen aviossa mutta mieheni luvalla saan käydä vieraissa työreissuillani. 

Vierailija
25/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellanen, että sinkku hoitaa seksin tarpeensa ihan vaan tarpeena ilman sen kummempaa intohimoa jonkun tutun ja turvallisen fuckbuddyn kanssa on ihan v t un lame ass..

Moni haaveilee tuollaisesta tilanteesta.

Vierailija
26/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sellanen, että sinkku hoitaa seksin tarpeensa ihan vaan tarpeena ilman sen kummempaa intohimoa jonkun tutun ja turvallisen fuckbuddyn kanssa on ihan v t un lame ass..

Minä en, kun ei yhtään kiinnosta tunteeton seksi.

Uuden partnerin kanssa on intohimon huumaa ja jännitystä, rakkaan kanssa sitä rakkautta ja muuta, mut sit tuttu ja turvallinen fuckbuddy.. siinä ei ole mitään. 

Vierailija
28/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkumppania etsiessäni otan aina selvää onko nainen ollut aiemmin huo....

Vierailija
29/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden partnerin kanssa on intohimon huumaa ja jännitystä, rakkaan kanssa sitä rakkautta ja muuta, mut sit tuttu ja turvallinen fuckbuddy.. siinä ei ole mitään. 

Moni mies on selibaatissa vastoin tahtoaan tai saa seksiä hyvin harvoin ja voi vain haaveilla vakituisesta seksikumppanista. 

Vierailija
30/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kännissä iskee tuntemattoman baarista ja se on naapuri. Tämä on tapahtunut mulla tosielämässä. Miettikää. 

Eiks se oo lystiä noinkin tutustua naapuristoon 

Joo tuon yhden naapurihepun kaveri, joka oli sekin naapuri, alkoi sitten soitella ovikelloa, kun oli kuullut kaverilta, että mun kanssa oli päässyt viettämään iltaa. Tääkin tarina on tosi. Sen kaveri, toinen naapurini, alkoi sitten ravata ovellani. Myöhemmin se lähestyi fb:ssä, kun oli jo entinen naapurini. Ne oli ne naapurinmiehet, kun luulivat, että mun osoitteesta saa helposti pill... olin tuolloin noin 20-vuotias ja ne ukot oli joitakin vuosia vanhempia. Toinen niistä kävi kerran kysymässä, että onko mulla miesystävä. Se oli kytännyt, kun mun miesystävä kävi kylässä. Tää oli paljon myöhemmin, kun en enää ollut sinkku, mut

Aika pelottavaa kun ovat kunnolla stalkanneet

Vierailija
31/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on selibaatissa vastoin tahtoaan tai saa seksiä hyvin harvoin ja voi vain haaveilla vakituisesta seksikumppanista. 

No ei se naisilla sen kummempaa ole. Ei minullakaan ole ollut seksiä moneen vuoteen, koska olen sinkku eli ei ole rakasta ja uusia kiihottavia partnereita ja sopivia tilaisuuksia tulee vastaan harvoin. Silti, silloin harvoin kun tulee, niin siitä saa todella paljon energiaa. 

Vierailija
32/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitaudit 

Ei tartu silloin kun sooloillaan kännissä. Etkö ole viellä oppinut sitä vauva.fi:ssä? 

Vierailija
33/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa teillä on tuo elämä

Vierailija
34/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No regrets. No asks, No worries I dont tell your pap or mom.

-M58-

Vierailija
35/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se juu jännempää vieraan kanssa. Saattaa joutua pahoinpidellyksi tai saada sukupuolitaudin.

Vierailija
36/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan se juu jännempää vieraan kanssa. Saattaa joutua pahoinpidellyksi tai saada sukupuolitaudin.

No condoms ever. No regrets. Living only once.

-M58-

Vierailija
37/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona panitte?

Vierailija
38/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = Mikael Penttilä

Vierailija
39/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten kysyy nimen kun alkaa riisuuntua.

En mä ainakaan kysy. Multa kysytään. Sanon että on Tiina. (En todellakaan oo)

Vierailija
40/48 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen arvoista,että saa hävetä kaupungilla vahingossa törmätessä,jos on kännipäissään tullut säädettyä ja pikkupaikkakunnilla ne juorut ovat sitten mukavia vielä kymmenienkin vuosien päästä. Oma,tuttu ja turvallinen puoliso tarjoaa myös yllätyksiä,jos molemmat niin haluavat. Ongelma on ihmisillä kyvyttömyydessä sitoutua, ei pitkän parisuhteen "tylsyydessä". Parasta seksiä olen saanut juurikin pitkissä suhteissa,joissa toinen on luotettava ja tuntee minut kuin myös toisinpäin ja voi kertoa asioita,joista ei tuntemattomalle koskaan voisi avautua. Mieluummin yksin kuin irtosuhteita.

Tää on kyllä kurja ilmiö, että etenkin naiset joutuu sosiaalisen halveksunnan kohteeksi, jos harrastavat seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi