Roaccutan - kannattaako?
Ihotautilääkäri tarjosi tätä vaihtoehtoa, kun muut keinot eivät toimi. Oletko syönyt tämän kuurin ja miten koit sen?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen ja auttoi pahaan akneen. Tosin, jouduin syömään kaksi kuuria, joista jälkimmäinen vasta tehosi. Ei ole näkynyt aknea sen jälkeen, aikaa kuurista n. 10 vuotta. Lääke sopi minulle.
Minkä ikäisenä söit kuurin?
Olen syönyt, noin 30 vuotta sitten. Ainut joka enää auttoi pahaan aikuisiän akneen.
Mieheni söi joskus. Auttoi hyvin mut kuivattaa limakalvoja et suupielet oli koko ajan halki.
Olen syönyt 15v sitten. Pelasti ihoni ja elämäni. Suosittelen lämpimästi kaikille, jota akne vaivaa. Mainettaan paljon parempi lääke.
Olen syönyt kaksi kuuria vuosien varrella. Ei juuri sivuvaikutuksia, muuta kuin huulten voimakas kuivuminen (mikään huulirasva ei auttanut) ja ihon lievä kuivuminen, johon riitti kevyt kosteusvoide. Tehosi nopeasti ja täydellisesti, mutta akne alkoi palata jo vuoden kuluttua kuurista. Kahden vuoden kuluttua jo paha akne. :( kuurini olivat 6kk pitkiä.
Pikkuveli söi kuurin selkäakneen ja kyllä tehosi. Mulla oli samanlainen akne, ehkä vähän lievempi ja meni itsestään ohi muutamassa vuodessa. Jos itseä vaivaa niin miksei sitten panostaisi itseensä?
Olen ja auttoi pahaan akneen. Tosin, jouduin syömään kaksi kuuria, joista jälkimmäinen vasta tehosi. Ei ole näkynyt aknea sen jälkeen, aikaa kuurista n. 10 vuotta. Lääke sopi minulle.