Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Marika, 20, on ylpeä kotiäiti ja vanhemman miehen vaimo

Vierailija
15.02.2025 |

www.iltalehti.fi/suhteet/a/04adf538-efbe-48c3-af63-97590c04d3b4

Eikö tälläinen ole nuorten naisten mielestä kyseenalaista? Täällähän väitetään päivittäin, ettei 20-vuotias nainen voisi olla kiinnostunut nelikymppisestä miehestä? Sellainen mieshän on lurjus ja puolipedarí, eikö?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisipä tämmönen nelikymppinenki oman Marikan jostain. Olis tuollaista ilo työstää.

Ei noin vanhaa ukko parikymppiset huoli. Goldiggerin voit saada jos oot todella rikas ja antelias

Höpöhöpö, seurustelin 34-vuotiaana 15-vuotiaan naisen kanssa, eli kyllä huolii jos vaan on nuorekkaan näköinen ja oloinen, skibidibiatzzees ! !

Oletko ihan varma, ettei mennyt sakkolihan puolelle, eiks noi skibiditoiletzz jutut oo aika paljon nuorempien lasten juttuja?

No enhän mä sen henkkareita vaatinut nähtäväksi, pitää pystyä sen verran luottamaan toisiin... Eikä seurustelu alaikäisen kanssa ole laitonta...

Vierailija
42/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat ihan itse päättää millaisiin suhteisiin ryhtyvät. Kyllä kaikenlaiset perheet mahtuvat yhteiskuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö hän Marika stringejä?

Vierailija
44/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt koko juttua..Molemmat olivat alle 30 v.

ja itsekin sain lapsen 19 vuotiaana.......mikä  oli jutun idea.

niin ja lapseni isä on vanhempi kuin minä.

Otsikon perusteella kuvittelen että mies olisi jotain 60 v .........

Vierailija
45/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hassua kun itse menin naimisiin 36 vuotiaana 25 vuotiaan naisen kanssa niin kertaakaan ei kukaan ole koskaan maininnut tai vihjaillut mitään meidän ikäerosta mitään, kaikki ovat pitäneet meitä ihan normaalina parina. Eikä ole kukaan koskaan myöhemminkään mitään sanonut tai maininnut, vaikka nyt se pieni 11 vuoden ikäero onkin.

Vierailija
46/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on Markon oma valinta niin entä sitten. Voihan sitä opiskella nykyään missä iässä tahansa, vaikka himassaan. Tai tehdä verkossa pientä businestä.

Vierailija
47/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, oliko tyttö vielä alaikäinen kun alkoivat seurustelemaan? Mun matematiikalla oli. Siinä kohtaa 9v on melkoinen ikäero vaikkei noin muuten olekaan.

Vierailija
48/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä onkin älykäs nuori nainen!

Ei ole vielä demarisyövän pilaama, joten lopputulos on hyvä.

Vierailija
49/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelin 36veenä 24-vuotiaan mimmin kanssa. Panin sitä kunnolla joka reikään.

Et sitten kuitenkaan tarpeeksi kunnolla kun imperfektissä puhut.

No nyt olen 40vee ja mimmi 20.

Seuraava stage on sit minä 44vee ja mimmi kuustoistkesää. Kisakireetä viivapimppii vroom vroom!

Incel se jaksaa satuilla. Et ole koskaan nähnytkään muuta kuin äitisi tavaran. 

Vierailija
50/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hassua kun itse menin naimisiin 36 vuotiaana 25 vuotiaan naisen kanssa niin kertaakaan ei kukaan ole koskaan maininnut tai vihjaillut mitään meidän ikäerosta mitään, kaikki ovat pitäneet meitä ihan normaalina parina. Eikä ole kukaan koskaan myöhemminkään mitään sanonut tai maininnut, vaikka nyt se pieni 11 vuoden ikäero onkin.

Nykyään vain todella harva 19v saa lapsia tai menee noin nuorena naimisiin. Tehän olitte jo aikuisia ja ilmeisesti siitäkin jo vuosia kulunut. 

Vierailija
51/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisipä tämmönen nelikymppinenki oman Marikan jostain. Olis tuollaista ilo työstää.

Ei noin vanhaa ukko parikymppiset huoli. Goldiggerin voit saada jos oot todella rikas ja antelias

Höpöhöpö, seurustelin 34-vuotiaana 15-vuotiaan naisen kanssa, eli kyllä huolii jos vaan on nuorekkaan näköinen ja oloinen, skibidibiatzzees ! !

Oletko ihan varma, ettei mennyt sakkolihan puolelle, eiks noi skibiditoiletzz jutut oo aika paljon nuorempien lasten juttuja?

No enhän mä sen henkkareita vaatinut nähtäväksi, pitää pystyä sen verran luottamaan toisiin... Eikä seurustelu alaikäisen kanssa ole laitonta...

Nimenomaan ja onhan se niin että kun sukupuolikin on nykyään pelkkä mielentila, niin minä olen iästä samaa mieltä! Jos hyvältä tuntuu niin unohdetaan ne numerot rakkauden nimissä!

Pentti 58

Vierailija
52/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saavat ihan itse päättää millaisiin suhteisiin ryhtyvät. Kyllä kaikenlaiset perheet mahtuvat yhteiskuntaan

Tämä. Myös Irakin lain sallimat lapsi avioliitot 9 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Rakkaus on rajaton 🥰

Vierailija
53/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö hän Marika stringejä?

Ei käytä, on vanhan liiton purehetero100%alfamies tämä Marikan siittäjä. Deodoranttina käyttää moottorisahan teräketjuöljyä ja hikeä sekä puhdasta testosteronia.

Vierailija
54/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, oliko tyttö vielä alaikäinen kun alkoivat seurustelemaan? Mun matematiikalla oli. Siinä kohtaa 9v on melkoinen ikäero vaikkei noin muuten olekaan.

Miten se ikäero muuttuu siinä hetkessä kun täytetään 18?

Vierailija
55/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelin 36veenä 24-vuotiaan mimmin kanssa. Panin sitä kunnolla joka reikään.

Et sitten kuitenkaan tarpeeksi kunnolla kun imperfektissä puhut.

No nyt olen 40vee ja mimmi 20.

Seuraava stage on sit minä 44vee ja mimmi kuustoistkesää. Kisakireetä viivapimppii vroom vroom!

Incel se jaksaa satuilla. Et ole koskaan nähnytkään muuta kuin äitisi tavaran. 

Synnyin silmät kiinni, en nähnyt edes sitä. Pannahinen!

T. Inculi

Vierailija
56/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väki kommentoi lukematta uutista. Marika opiskelee vauva-arjen ohessa sosionomiksi mikä erittäin työllistävää kunhan valmistuu

Vierailija
57/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään vain todella harva 19v saa lapsia tai menee noin nuorena naimisiin. Tehän olitte jo aikuisia ja ilmeisesti siitäkin jo vuosia kulunut. 

Hyvin yleistä ei-kantasuomalaisilla pääkaupunkiseudulla 

Vierailija
58/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20 ja mies 33 kun sain ekan lapsen. Tolloin tietty miehellä oli isompi palkka ja jotain omaisuutta, mutta en nyt sen takia sen kanssa alkanut olemaan. Nyt oon itse 35 ja lapsiakin jo kolme, yhä ollaan yhdessä ja mulla on isompi palkkakin :D

Vierailija
59/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja tapasivat baarissa 2,5 vuotta sitten. 

Vierailija
60/77 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos toinen on nippa nappa 18v ja toinen lähemmäs 30v, niin kyllä siinä herää hyväksikäyttäjävibat tästä vanhemmasta osapuolesta 30v ja 40v voi olla melko samoilla viivoilla, 17v ja 26v kyllä ei. Johtuu ihan niinkin luonnollisesta asiasta kuin aivojen kehityksestä, joka on keskeneräistä aina 25-vuotiaaksi saakka.

Noin muuten oli aika nollatason juttu. Nainen sai lapsen nuorena ja asuu jossain perähikiällä. On kotiäiti ja opiskelee. Vau, kiinnostavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi