Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vetää pultit joka kerta kun en vastaa viestiin tai puhelimeen

Vierailija
15.02.2025 |

Hänen mielestä pitäisi olla yhteydessä hyvin usein . Jos en vastaa saan ilkeitä huomautuksia viesteillä siitä etten vastaa ja minun pitäisi ainakin vastata "olen kiireinen" tai "en jaksa puhua". Olen sanonut siitä että olen sellainen ihminen joka tarvii toisinaan omaa tilaa, ettei ole velvollisuutta vastata kellekään kun vasta siltä tuntuu. On yleistä että monet ystäväni eivät heti vastaa vaan saattavat esim soittaa muutaman päivänkin päästä. Ärsyttää olla kokoajan tavoitettavissa tai tilivelvollinen omina vapaapäivinä siitä miksi en vastaa ja selitellä sitä. Kumpi on oikeassa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jotenki vajaavaltainen ja tää kaveri hoitaa sun asioita? Jos olet normaali aikuinen ihminen niin miksi kyselet näin outoja?

Vierailija
42/43 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä joku aikaraja missä pitää vastata? Jos ei niin mistä se tietää ettet vastaa?

Miten minun pitäisi suhtautua kavereihin, jotka saattavat vastata minulle päiviä myöhässä? Näitäkin minulla on. Ymmärrän että ihmisillä on kiireitä ja eivät jaksa kokoajan napottaa puhelimella.

Musta kyllä tuntuu, että nykypäivän ihmiset on joka tapauksessa kiinni liimattuina puhelimeensa lähes koko hereilläoloaikansa ja jonkun lyhyen vastausviestin kirjoittaminen ei minuuttia kauempaa vie. Puhelinsoittoon ei todellakaan tarvitse aina vastata, mutta kai se lyhyt viesti olisi ihan kohtuullinen, vaikka sitten että nyt on kiire. Itse kyllä tekisin omat johtopäätökseni ja lakkaisin nopeasti lähettämästä viestejä sellaiselle, joka ei koskaan vastaa.

Olen edellinen ja edelleen sitä mieltä, että se ihan pikainen vastausviesti, joka ei minuuttiakaan sinulta vie, ei kait ole kohtuuttoman paljon vaadittu, vaikka hoitaisit sen vähän nopeammin kuin vasta päivien päästä. Tuskin sinäkään kuitenkaan olet päiväkausia käyttämättä puhelinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus lukiokäisenä / opiskelun alkuvaiheessa oli tuollainen symbioosi kavereiden kanssa, mutta ahdisti se silloinkin. Noin 23v aloin ottaa itsenäisyyttä ja aloin elää omaa elämää vahvemmin. Tapasin mieheni ja perustimme perheen.

Näin on mennyt nyt 20+ vuotta enkä kyllä kaipaa ketään rimputteleen kärsimättömänä luurin päähän.

Pahinta on se että koen syyllistämistä kaverin yksinäisyydestä. Eli minun ilmeisesti pitäisi tuntea itselläni huonoa omaatuntoa että minulla on ihmisiä. Hän käyttää syyllistämistä yhtenä muotona "sulla sentään on sitä tätä". Jos menen johonkin jonkun kaverin kanssa eikä häntä ole kutsuttu, silläkin syyllistetään. Saan kuulla mitkä yhteiset kaverit ovat hänen ansiotaan kuin hän omistaisi ne.Välillä menee hyvin kaveruudessa, mutta joskus tulee vain raja vastaan. Siinä vaiheessa kun minun pitää olla tilivelvollinen miksi e

Kumminkin tykkäät että toi ameeba roikkuu sussa. Ei kai teillä muuten olisi tuollaista suhdetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä