Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin tänään kunnolla.

Vierailija
15.02.2025 |

Ja olen nainen. Asunnossa on patterit olleet kylmänä ja aloin sitten ilmaamaan patteria itse koska en viitsinyt soittaa huoltoyhtiöön koska olen soittanut sinne monta kertaa  ja patterit senkin jälkeen kylmenneet. Ajattelin että hoidan asian itse ja ostan sellaisen avaimen mutta  minulla oli pihdit ja yritin vääntää sitä ruuvia auki hiukan. No sieltä alkoi tulee vettä ja menin paniikkiin ja juoksin naapurissa asuvan miehen ovea hakkaamaan ja kerroin että on vesivuoto patterissa. Mies tuli katsomaan ja onneksi sillä olikin sellainen avain jolla vuoto saatiin loppumaan. Olin todella nolona siinä ja mies vaan et miten tälleen kävi. Sain sanottua että yritin saada sitä patteria toimimaan. Sain myös pyyhittyä vedet lattialta jota oli aika paljon. Saisin varmaan häädön jos vuokranantaja tietäisi. Pitää palkita naapurin mies jotenkin mutta miten koska se sanoi että sieltä tulee ensin vettä patterista ja sitten ilmaa. Jotain se sille teki mutta nyt se on ihan kuuma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua

Vierailija
2/6 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pillua

Ei tuossa muutakaan voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kori kaljaa sille. Pillusta on vähemmän iloa.

Vierailija
4/6 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asunnon patteri oli kylmä 4 vuotta. Lopulta haastoin kunnan oikeuteen siitä ja sain 5400 euroa korvauksia. Monta kertaa pyysin katsomaan niitä pattereita mutta kukaan kunnnan vuokra-asunnot tehneet mitään. Muutin sitten pois lopulta.

Vierailija
5/6 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa voi ostaa kaupasta mutta pillua tulee lahjana.

Vierailija
6/6 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Koska jos hän ei olisi auttanut, niin siellä olisi nyt pelastuslaitos pumppaamassa vettä pois, taloyhtiöitä kovat korvausvaateet ja sulle häätö.

Joten vähintä mitä voit tehdä on että kysyt häneltä,  haluatko korvaukseksi pillua vai korin kaljaa vai molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme