Epäilen kivessyöpää
Jos otan vakuutuksen, on niissä 90 päivän karenssiaika. Osaako joku kertoa kannattaako ottaa vakuutus ja mennä vasta sitten tutkimuksiin? Mitään muita oireita ei ole kuin pieni kyhmy kiveksessä? Kuinka paljon syövän hoito tulisi maksamaan julkisella puolella ilman vakuutusta?
M48
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte tätä? Eivätkö vakuutusyhtiöt maksakaan korvauksia vaikka lupaavat?
Oletko trolli? Eikö kyseessä sentään ole _kustannusten korvaus_ x määrään asti... Sun pitäisi itse ensin maksaa hoidosta se 300 000 saadaksesi sen takaisin. Haloo...
Kustannukset eivät liity näihin vakavan sairauden vakuutuksiin mitenkään. Saan tuon 300 000€ kertakorvauksena ja voin käyttää mihin haluan. Että haloo vaan sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli? Eikö kyseessä sentään ole _kustannusten korvaus_ x määrään asti... Sun pitäisi itse ensin maksaa hoidosta se 300 000 saadaksesi sen takaisin. Haloo...
Kustannukset eivät liity näihin vakavan sairauden vakuutuksiin mitenkään. Saan tuon 300 000€ kertakorvauksena ja voin käyttää mihin haluan. Että haloo vaan sinulle...
Näin se menee. Sain aikoinani 20 000€ kertakorvauksena sairastuessani rintasyöpään. Eihän se silloin sairastuessa paljoa lohduttanut, mutta jälkikäteen tuntui hyvältä kun parannuin. Kivessyövän toipumisennuste on todella suuri, joten sinuna kyllä odottaisin muutaman kuukauden ennen lääkäriin menoa, kun kerran 300 000€ voit saada.
En osaa vastata kysymyksiin, mutta tsemppiä, toivon ettei sinulla ole syöpää. Ja ettet joudu murehtimaan yksin.
Mene nyt ainakin ensin julkiselle, heti maanantaina soittoa. Saat ajan kyllä nopeasti tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata kysymyksiin, mutta tsemppiä, toivon ettei sinulla ole syöpää. Ja ettet joudu murehtimaan yksin.
Mene nyt ainakin ensin julkiselle, heti maanantaina soittoa. Saat ajan kyllä nopeasti tuossa tilanteessa.
Kiitos, mutta en murehdi enkä ole menossa lääkäriin kuin vasta kolmen kuukauden kuluttua, jotta saan vakuutusrahat. Otin tuon vakuutuksen mistä voin saada 300 000€ ja nyt itseasiassa toivon, että minulla olisi kivessyöpä. Se on käsittääkseni helppo hoitaa.
Moni ei tätä varmaankaan ymmärrä, mutta olen koko ikäni haaveillut rahasta ja tällä hetkellä arvokkain omaisuuteni on parin tonnin arvoinen auto.
Miten voi olla kenellekään kannattavaa myydä tuollaisia kertakorvaus 300 000 vakuutuksia syöpään? Mikä se vakuutusmaksu siinä on?
Mitäpä jos ensin kävisit lääkärissä sen trolliepäilysi kanssa.
Eikö korvauksen maksulle ole mitään karenssiaikaa vakuutuksen ottamisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla kenellekään kannattavaa myydä tuollaisia kertakorvaus 300 000 vakuutuksia syöpään? Mikä se vakuutusmaksu siinä on?
Tuo maksaa minulle noin 200€/kk
Vierailija kirjoitti:
Eikö korvauksen maksulle ole mitään karenssiaikaa vakuutuksen ottamisen jälkeen?
Karenssiaika on kolme kuukautta. Siksi odotankin ennen kuin menen lääkäriin.
Näistä kommenteista näkee että tässä puhutaan erilaisista vakuutuksista. Nuo ns. vakavan sairaudet vakuutukset ovat sellaisia missä maksetaan kertakorvaus kun diagnoosi on tehty ja summankin saa käyttää mihin haluaa tai olla käyttämättä. Sitten on erilaisia sairauskuluvakuutuksia joissa maksetaan korvauksia toteutuneiden korvauskulujen mukaan. Jos vakuutus on alkanut lähellä ensimmäistä korvauksenhakukertaa ja / tai korvauskäsittelijällä herää epäilys vilpistä, on käsittelijöillä erinäisiä konsteja saada selville onko tälläisiä oireita ollut jo ennen vakuutuksen ottamista. Mikäli tästä jää kiinni, vakuutus mitätöidään ja väärin perustein maksetut korvaukset pystytään perimään takaisin. Lisäksi voi tulla petossyyte. Kannattaa miettiä siis kaksi kertaa. T. Vakuutuskäsittelijä
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista näkee että tässä puhutaan erilaisista vakuutuksista. Nuo ns. vakavan sairaudet vakuutukset ovat sellaisia missä maksetaan kertakorvaus kun diagnoosi on tehty ja summankin saa käyttää mihin haluaa tai olla käyttämättä. Sitten on erilaisia sairauskuluvakuutuksia joissa maksetaan korvauksia toteutuneiden korvauskulujen mukaan. Jos vakuutus on alkanut lähellä ensimmäistä korvauksenhakukertaa ja / tai korvauskäsittelijällä herää epäilys vilpistä, on käsittelijöillä erinäisiä konsteja saada selville onko tälläisiä oireita ollut jo ennen vakuutuksen ottamista. Mikäli tästä jää kiinni, vakuutus mitätöidään ja väärin perustein maksetut korvaukset pystytään perimään takaisin. Lisäksi voi tulla petossyyte. Kannattaa miettiä siis kaksi kertaa. T. Vakuutuskäsittelijä
No, minun tapauksessani käsittelijöillä ei ainakaan ole mitään konsteja saada selville onko minulla ollut jotain oireita ennen vakuutuksen ottamista. En ole lääkärissä käynyt pariin vuoteen.
No niin kivessyöpä se oli. Ensi viikolla on kiveksen poisto. Vielä pitää odottaa pari viikkoa ennen kuin voin lähettää korvaushakemuksen, koska vakuutuksen ehdoissa on myös, että korvausta voi hakea aikaisintaan kuukauden päästä diagnoosista. En tiedä olenko ikinä ollut näin onnellinen, sillä 300 000€ tulee muuttamaan elämäni täysin.
M48
Mulla maksoi syövän hoito kaikkinensa noin 300-400 €. Hieman sai takaisin laskuista kun liittyi syöpäyhdistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla maksoi syövän hoito kaikkinensa noin 300-400 €. Hieman sai takaisin laskuista kun liittyi syöpäyhdistykseen.
Ei ole minullakaan maksanut vielä kuin reilun 100€. Kiitos suomalaisen terveydenhuoltojärjestelmän. Olen kiitollinen.
M48
Nyt on korvaushakemus lähetetty. Korvaus pitäisi olla täysin selvä. Ei näistä valuutusyhtiöistä kuitenkaan aina tiedä. Peukut pystyyn!
Voisikohan kiveksiä käydä tarkistuttaan ihan varmuuden vuoksi? Vaikka oireita ei olekkaan. Auttaisivatko neuvolassa. Jos siellä olisi näin kesällä tuuraajana nuori terveydenhoitaja. Kyllä kai terkkarit osaavat kivekset kopeloida.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan kiveksiä käydä tarkistuttaan ihan varmuuden vuoksi? Vaikka oireita ei olekkaan. Auttaisivatko neuvolassa. Jos siellä olisi näin kesällä tuuraajana nuori terveydenhoitaja. Kyllä kai terkkarit osaavat kivekset kopeloida.
Poistu asiallisesta ketjusta.