Näin nelikymppisenä käyn nykyään kuumana lihaviin miehii
Ennen piti miehen olla tikissä, nykyään käyn kuumana juuri ylipainoisiin köriläisiin. Itse olen aika pieni nainen.
Kommentit (24)
Minä miehenä katselen puoli metriä lyhyempiä ja 80 kg kevyempiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä katselen puoli metriä lyhyempiä ja 80 kg kevyempiä naisia. Mänlettinä neitsytvanhapoikana huomaamatta huokailen sellaisten yli 172-senttisten amatsoninaisten suuntaan
No, Reiska yritä nyt pitää himosi kurissa. 😏
No, ainakin valinvaraa riittää. Onnittelut.
Mä taas tykkään eniten naisista, joilla on kauniit, luonnolliset kynnet.
Minä pidän pienikokoisista naisista.
M40 hairy dad bod
Lihavat miehet jaksavat sängyssä kauemmin
https://www.herkkusuut.com/tutkimus-lihavat-miehet-kestavat-laihoja-mie…
Okei. Olin nelikymppisenä lihava mies. Nyt lähes viisikymppisenä olen tikissä, sixpack, hauissuonet, lihakset erottuu ym. Olenkin huomannut esim. baarissa, että kolmekymppiset osoittavat enemmän kiinnostusta kuin vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olin nelikymppisenä lihava mies. Nyt lähes viisikymppisenä olen tikissä, sixpack, hauissuonet, lihakset erottuu ym. Olenkin huomannut esim. baarissa, että kolmekymppiset osoittavat enemmän kiinnostusta kuin vanhemmat.
Ne on vielä lapsentekoiässä. Haluavat vahvan miehen spermat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on vielä lapsentekoiässä. Haluavat vahvan miehen spermat.
Okei, hyvä tietää. No, minä en enää lapsia viitsi tehdä, joten taidan pitää spermat itselläni.
Olen 50 ja risat. Mun nuoruudessa moni nuori mies oli melko tanakka. Joskus parikymppisenä katsoin eniten niitä.
Nyt huomaan tekeväni samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset on kiinnostunut nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat miehet jaksavat sängyssä kauemmin
https://www.herkkusuut.com/tutkimus-lihavat-miehet-kestavat-laihoja-mie…
ja vanhoilla pukeilla on pahimmat kalajutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset on kiinnostunut nuoremmista.
Okei, hyvä tietää. No, ei se haittaa.
Oon tosi lihava. Annatkos herkkua mulle?
Mies onnlähtökohtaisesti aina ihana, oli sitten lihava tai laiha