Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela kehottaa muuttamaan mutta samaan aikaan muutto sekä vakuus pitäisi maksaa itse

Vierailija
15.02.2025 |

Toisin sanoen mistä saan muuttorahat ja takuurahat?

PS

Ei, minulla EI OLE ystäviä joilla on ABC-kortti. Minulla sen sijaan on paljon huonekaluja, osa uutena erittäin arvokkaita. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet töihin, ei Kela sinua enää käskytä.

Kannattaisko, laiskuripaska, kannattaisko?

Ei saa töitä, hain siivojaksi ja minun lisäksi 1200 muuta hakijaa

Jaa, tarkoitat, että jos et saa yhtä työpaikkaa, on turha enää yrittää hakea töitä kokonaisuudessaan?

Tarvitset vauhtia, laiskuripaska.

Olen hakenut 2000+ työpaikkaan ja kaikkiin on 100-2000 hakijaa per paikka, perus duunarihommia.

Aiemmin sanoit hakeneesi 11 000 työpaikkaa.

En ole ikinä noin sanonut, tiesitkö että täällä on tuhansia muitakin samassa tilanteessa?

Vierailija
42/46 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut elämäni aikana toistakymmentä kertaa, ja aina on pitänyt maksaa kaikki itse. Takuuvuokra, muuttokustannukset, kaikki. 

Vaikka tiedän että osa näistä aloituksista on eripuraa lietsovia provoja, niin tiedän tosielämässä näitä ihmisiä vaikka kuinka paljon joiden mielestä yhteiskunnan pitäisi maksaa kaikki jottei omalta mukavuusalueelta tarvitse poistua tai ponnistella. 

Nyt kannattaa paatuneimmankin käsi ojossa elämänsä läpi kulkeneen ammattivalittaja-lokin asennoitua siihen että oleskeluyhteiskunnan aika on lopullisesti ohi ja veronmaksajien siivellä eleley loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnoissa on sellainen ärsyttävyys että vaikka vuokrananataja tietää jo maaliskuussaettä asunto vapautuu kesäkuun alussa niin ilmoits laitetaan näkyville 20.5.

Vierailija
44/46 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaista aikuiselle on maksaa itse omat kulut. Tätä on joidenkin mahdoton ymmärtää. On myös asuntoja joihin vakuutta ei ole tai se on matala. 

Vierailija
45/46 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perustoimeentulotukea saava voit saada kelalta 120e omatoimimuuttoon ja kela voi hakiessasi maksaa vakuuden

Vierailija
46/46 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan aiemman vakuus maksun takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä