Kela kehottaa muuttamaan mutta samaan aikaan muutto sekä vakuus pitäisi maksaa itse
Toisin sanoen mistä saan muuttorahat ja takuurahat?
PS
Ei, minulla EI OLE ystäviä joilla on ABC-kortti. Minulla sen sijaan on paljon huonekaluja, osa uutena erittäin arvokkaita.
Kommentit (46)
Olen muuttanut elämäni aikana toistakymmentä kertaa, ja aina on pitänyt maksaa kaikki itse. Takuuvuokra, muuttokustannukset, kaikki.
Vaikka tiedän että osa näistä aloituksista on eripuraa lietsovia provoja, niin tiedän tosielämässä näitä ihmisiä vaikka kuinka paljon joiden mielestä yhteiskunnan pitäisi maksaa kaikki jottei omalta mukavuusalueelta tarvitse poistua tai ponnistella.
Nyt kannattaa paatuneimmankin käsi ojossa elämänsä läpi kulkeneen ammattivalittaja-lokin asennoitua siihen että oleskeluyhteiskunnan aika on lopullisesti ohi ja veronmaksajien siivellä eleley loppuu.
Vuokra-asunnoissa on sellainen ärsyttävyys että vaikka vuokrananataja tietää jo maaliskuussaettä asunto vapautuu kesäkuun alussa niin ilmoits laitetaan näkyville 20.5.
Ensisijaista aikuiselle on maksaa itse omat kulut. Tätä on joidenkin mahdoton ymmärtää. On myös asuntoja joihin vakuutta ei ole tai se on matala.
Jos olet perustoimeentulotukea saava voit saada kelalta 120e omatoimimuuttoon ja kela voi hakiessasi maksaa vakuuden
Saahan aiemman vakuus maksun takaisin.
En ole ikinä noin sanonut, tiesitkö että täällä on tuhansia muitakin samassa tilanteessa?