Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih hih. Kyllä nyt naurattaa. Isovanhempi selitti vielä pari vuotta sitten, kun lapsenlapsi kertoi unelmastaan mennä ulkomaille opiskelemaan

Vierailija
15.02.2025 |

että maksaa niin paljon ettei lapsenlapsella oo varaa siihen. No nyt ens viikolla lapsenlapsi matkustaa toiselle puolelle maailmaa opiskelemaan ja rahaa on siihen. Mahtaa isovanhempaa harmittaa ja taitaa myös kadehtia nuorta.Unelmat käyvät toteen, kun niiden eteen näkee pikkaisen vaivaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Aikuinen lapseni on asunut jo taaperona ja kouluikäisenä ulkomailla kolmessa eri maassa. Olemme menossa moikkaamaan häntä ulkomaille tässä kevään aikana. Rahaa on.

ap kyllä nyt on huimaavaa. kysymys kuuluu: keneen sinä yrität oikein tehdä vaikutuksen? olet vielä sukupolven kuluttuakin niin tohkeissasi omasta reviirin laajentumisoperaatiostasi, että näet tarpeellisena omien vanhempiesi mollaamisen. sillä sukupolvella oli aikalaistensa näkemys asioihin. mietipäs.

Vierailija
22/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempi on isä. Ei äiti. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee pikkaisen tyhmä.

Vierailija
24/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen kerron vielä, että isovanhempi on itse kouluja käymätön, joka rahoittanut elämänsä myymällä erilaisia tavaroita. Lopetti koulun kansakouluun.t.ap

Tyhmyys periytyy. 

Vierailija
25/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porasit pari päivää sitten tissiruokitun 30-vuotiaasi lähtöä opiskelijavaihtoon. 

Teillä näkyy kulkevan suvussa jotain aivohäikkää.

Vierailija
26/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuollaisia lyttääjä-ihmisiä olemassa ja varmaan erityisen paljon niissä, jotka eivät ole itse voineet syystä tai toisesta unelmiaan tavoitella ja saavuttaa. 

Vierailija
27/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isovanhempi on isä. Ei äiti. t.ap

Ihan sama, syvä halveksuntasi on ällöttävää.  Varmaan rahapussiaan aukonut että tytär on voinut luokkahypyn tehdä.  Ja et oo edes nuori jos itselläsi aikuinen lapsi ja tuollaista lapsellista omahyväistä soopaa kirjoitat.

Vierailija
28/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Aikuinen lapseni on asunut jo taaperona ja kouluikäisenä ulkomailla kolmessa eri maassa. Olemme menossa moikkaamaan häntä ulkomaille tässä kevään aikana. Rahaa on.

Olet kyl aikamoinen aivopierijä ja itiootti. Ketään ei kiinnosta - senkun naurat, hulluilla on halvat ja ilmaiset huvit.

Vierailija
29/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih. 

Vierailija
30/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun vanhempasi ei kiertokoulua ole käynyt. Itse olen isovanhempi ja ulkomailla opiskelu oli aivan tavallista 90-luvulla. Tietokoneita opin aidosti käyttämään jo ala-aste ikäisenä. Ei pelkkää klikkailua ja selfieitä siis. Vanhempieni aikaan oli kansakoulu ja oppikoulu.

Vierailija
31/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jännää! Siis lähteekö ap:n lapsi ihan OIKEASTI ihan ulkomaille asti?  Minne myitte elokuvaoikeudet tästä ainutlaatuisesta seikkailusta?  Kati Outinen voisi näytellä ap:ta, mutta kuka olisi lapsen rooliin sopiva?  Tosin pahaa pelkään, että käsikirjoituksen ostaa joku amerikkalainen elokuvajätti. Olisi kyllä suomalaiseen elokuvatarjontaan aivan pitelemätön paikka!

Vierailija
32/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun vanhempasi ei kiertokoulua ole käynyt. Itse olen isovanhempi ja ulkomailla opiskelu oli aivan tavallista 90-luvulla. Tietokoneita opin aidosti käyttämään jo ala-aste ikäisenä. Ei pelkkää klikkailua ja selfieitä siis. Vanhempieni aikaan oli kansakoulu ja oppikoulu.

Ja sinunkin vanhemmillesi ei enää ollut mikään ihme 90-luvulla ulkomailla opiskelleet.

Omat lapseni 90-luvulla ja 2000 alkupuolella opiskelivat ulkomailla.  Kahdella "kansainvälinen " työpaikka,  työkielikin englanti.

Toivottavasti eivät täällä tohota "kyllä on äiskä kateellinen."   Ylpeähän olen ettei se vähäinen panostuS , enemmän kannustus, jonka pystyimme antamaan, mennyt hukkaan.

Vierailija
33/33 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi harjoittaa vähän itse tutkiskelua. Onko tosiaan kauheaa, jos vanhempi on tienannut oman elatuksensa vaikka sitten myyjänä? Suhtaudutko yhtä halveksivasti nykyisiin myyjiin tai niihin, joilla koulutus on jäänyt peruskouluun? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä