Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko minulla olla Buliemia

Vierailija
06.03.2007 |

vaikka olen ylipainoinen ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, ihan tosi, syömishäiriöitä on lukemattomia. Myös ylipainoisilla on syömishäiriöitä. Joitakin nettisuvuja löytyy myös aiheesta, joten googleta niin saat parempaa tietoa kuin täältä :)

Vierailija
2/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin ensin anoreksiaa ja kun siitä mun riuhdottiin lääkkeillä irti niin sairastuin bulimiaan. Koko bulimian ajan olin ylipainoinen, aina turvoksissa ja muutenkin ruoansulatus ja aineenvaihdunta sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin sinulla on bulimia.

Yleensä bulimikot eivät edes laihdu, vaan paino heittelee muutaman kilon ylös ja alas. Saattavat alkaa näyttämään pulleammiltakin, koska posket turpoavat jatkuvasta oksentamisesta.

Vierailija
4/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oksennat tahallisesti syömisen jälkeen niin sinulla on bulimia, jos epäilet että on niin hakeudu hoitoon ajoissa. Minulla oli bulimia neljän vuoden ajan ja ruokatorveni meni niin pahaan kuntoon että tuli verta ja sain syödä vaan soseita. Ja se nyt on pienin ongelma mitä syömishäiriöistä tulee..

Vierailija
5/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oksennat ruuan tai jos ylipäätään saat hirveitä ahmimiskohtauksia on sinulla syömishäiriö, vaikkei bulimiaa olisikaan. Itselläni oli parikymppisenä tällainen ahmimisjuttu, joka mielestäni sairaalloinen. Päätin siis, että nyt kauppaan ostamaan kaikki mahdollinen hyvä mitä vain voi löytyä, jonka sitten ahmin hetkessä. Seuraavana päivänä kamppailu, tänäänkö myös ahmi -päivä vai paastopäivä. Tosi rassaavaa. Olisin tarvinnut apua. Tällaisessä rumbassa elimistö menee " säästöliekille" paastopäivinä ja varastoi syömät energiat. Joten helposti ylipaino mahdollista.