Meidän naapurit muuttaa!!!
Jippii! Tulin koiran kanssa lenkiltä ja näin tavaraa kannettavan autoon.
Toivottavasti eroavat. Harmittaa sanoa näin pienten lasten vanhemmista, mutta kolme vuotta jatkuvaa tappelua! Päivittäistä huutoa, metakkaa, miehen ulosheittämistä. Jne.
Monia kertoja ollut mielessä, että nyt käyn puuttumassa peliin. Loppuis huuto ja haukkuminen, suosittelen eroa. Olkaa toisille niin kivoja, antakaa uusi mahdollisuus.
Kunhan tilalle ei muuta kunnon painajaisia!
Kommentit (10)
Tiedän, olen muuttamassa heidän asuntoonsa vuokralle. Perustin juuri kavereiden kanssa death metal bändin ja käytämme asuntoa treenikämppänä
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, olen muuttamassa heidän asuntoonsa vuokralle. Perustin juuri kavereiden kanssa death metal bändin ja käytämme asuntoa treenikämppänä
Jee🥳 moni👴🏻 kuunteli DM:ä 90-luvun alussa
Kumpa meidänkin rääkyvät naapurit tajusivat häipyä.
Muuttaispa minunkin naapurit, mutta näköjään pitää muuttaa itse pois. Niin on tehneet muutkin naapurit. On se ihme kun yksi huoneisto saa vuosien ajan karkoittaa kaikki.
En oo muuttamassa. Toin perheenjäseneni muuttaessa hänen tavaroitaan varastoon.
Mun veemäisillä naapureilla on kämppä myynnissä, toivottavasti menee kaupaksi. Ainoo paskaporukka 19 huoneiston taloyhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Sopii!
Meillä on tuossa naapurissa yksi autotallibändi. Teillä olisi maistuvampaa musaa. Ne treenaa bonjovi covereita.
Vierailija kirjoitti:
Puppạ muuttaa naapuriin ou jee! 👴🏻🍻💛🥩
Tervetuloa!
Meidän naapurissa hiljeni kun lähti kakaralauma rakkilaumaansa kusettamaan ja paskottamaan muualle. Kukahan uusi onnellinen ne sai naapurikseen. Olen kyllä vähän vahingoniloinen. 😅
Puppạ muuttaa naapuriin ou jee! 👴🏻🍻💛🥩