Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit ja kauan odotettu meno samaan aikaan, mitä tehdä?

Vierailija
14.02.2025 |

Otsikossa kysymys. Omalle luonteelle ei sovi tehdä ohareita mut samaan viikonloppuun osuu toinen meno jota oon odottanut kuukausia ja joka todella tulisi tarpeeseen oman henkisen jaksamisen kannalta :D Molemmat ei onnistu koska täysin eri suunnissa. Kyseessä olis ekat treffit. Toisaalta oon niin skeptinen, etten edes usko että tuosta treffijutusta tulisi mitään koska nyt en ehdi parisuhteilemaan tai deittailemaan. Silti en halua kenellekään tuottaa pettymystä että peruu treffit. Pettyköön sitten kun kemiat ei mätsääkään livenä :D Kivanoloinen tyyppi muuten. N

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo meno on todella spesiaali niin selitä tilanne ja ehdota siirtoa. Eiköhän elämäsi mies halua sinun menevän spesiaali-menoon, kunhan teet selväksi että ei ole toistuva tapa ja hoidat homman hänelle vaivattomasti (uudelleenjärjestät). Mielestäni tuo on jo 10+ suoritus ja jos siitä suuttuu niin ehkä ei ollut sun elämäsi rakkaus

Vierailija
22/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä peru treffejä, siirrä ne.

Ekojen teffien siirtäminen kuulostaa siltä että ei kiinnosta. Mulla ainakin latistuisi fiilis olemattomiin enkä siksi haluaisi tehdä niin toiselle.

-ap

Kuulostaa tämän kommentin ja aloituksen perusteella siltä ettet halua deittailla. Mikään pakko ei ole

Tää on niin totta, en ehkä haluakaan. En tiedä. Siitähän tässä ollaan ottamassa selvää. Onhan se kiva et on joku. Mut on kans niin hlvetin kiva olla ihan vaan sinkku. Ei oo tilivelvollinen kenellekään menoistaan ku itselle.

-ap

No tapaile kevyesti. Vaikutat joltain 20v bimbolta juttujesi perusteella. Iso osa ihmisiä ei halua seurustelusta riesaa, sinä otat hirveät paiseet jo treffeistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru treffit, äläkä sovi uusia. Itse kerroit, ettet ehdi deittailemaan. Ei se toinen ihminen ole mikään pelinappula.

Vierailija
24/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekojen teffien siirtäminen kuulostaa siltä että ei kiinnosta. Mulla ainakin latistuisi fiilis olemattomiin enkä siksi haluaisi tehdä niin toiselle.

-ap

Mutta suahan ei kiinnosta. Pahempi se on, jos toinen kiinnostuu susta ja sitten ilmoitat, ettei tässä nyt ole aikaa tai kiinnostustakaan tapailla ketään.

Vierailija
25/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, mutta ehdota samalla päivää ja aikaa. Pallo on nyt sulla.

Sinänsä hyvä idea mutta mulle selvis tää asia vasta tänään ja treffit/muu meno olis jo tänä viikonloppuna. Näin nopealla aikataululla tehty siirtäminen tuntuisi extrapahalta. Kai mä sitten jätän sen muun menon ku en haluaisi että itsellenikään tehtäisiin mitään viime hetken muutosta. Kyse on kuitenkin oikeasta ihmisestä ja oikeista tunteista (tarkoitan tunteita ihan yleisellä tasolla, en tässä kohtaa romanttisessa mielessä :D)

-ap

Miltä sinusta tuntuisi, jos toinen tulisi treffeille pelkästä velvollisuudesta tai syyllisyydestä? Niinpä.

Vierailija
26/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi, miksi ihmeessä ap olet sopinut ne treffit?

Vierailija
27/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi epäselväksi, miksi ihmeessä ap olet sopinut ne treffit?

Ei se mitään ole sopinut, eikä ole mihinkään menossakaan. Kunhan lässyttää lämpimikseen 🥱🥱🥱

Vierailija
28/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika hlvetin pöljä. Sovit treffejä, vaikkei edes kiinnosta tai ole aikaa, ja sitten vielä tällainen pohdinta siihen päälle.

Peru treffit ja älä sovi uusia, kenenkään kanssa.

Vierailija
29/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskamielistä porukkaa täällä. Mistä sitä tietää, onko se mieskään rakastunut ja etsii vakavaa vai haluaako vain pimppaa, vai kenties pelkästään tekemistä lauantai-illalle. Täällä körttiläiset ajattelevat että mies on kirkon varannut ja odottaa vuosisadan rakkaustarinaa.

Vierailija
30/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muka kovasti huolissaan toisen tunteista, mutta samalla pokkana suunnittelee toista loukkaavaa toimintaa. Että sellainen tarina tänään.

Vierailija
31/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohittaisin tällaisen kanan joka ei osaa järjestellä aikataulujaan vaan mennään la vida loca tyylillä.

Sori, mutta etkö ole kuullut dementiasta.  En löytänyt muistiotani kun sovin treffeistä.

Vierailija
32/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa muistaa terve itsekkyys. Kumpi meno on sinulle enemmän hyödyksi? Treffi/seurustelukumppanin on oltava sellainen, että ymmärtää, jos on todella tarve perua/siirtää vaikka lyhyelläkin varoitusajalla. Pahoittelet tietysti ja ehdotat uutta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan