Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit ja kauan odotettu meno samaan aikaan, mitä tehdä?

Vierailija
14.02.2025 |

Otsikossa kysymys. Omalle luonteelle ei sovi tehdä ohareita mut samaan viikonloppuun osuu toinen meno jota oon odottanut kuukausia ja joka todella tulisi tarpeeseen oman henkisen jaksamisen kannalta :D Molemmat ei onnistu koska täysin eri suunnissa. Kyseessä olis ekat treffit. Toisaalta oon niin skeptinen, etten edes usko että tuosta treffijutusta tulisi mitään koska nyt en ehdi parisuhteilemaan tai deittailemaan. Silti en halua kenellekään tuottaa pettymystä että peruu treffit. Pettyköön sitten kun kemiat ei mätsääkään livenä :D Kivanoloinen tyyppi muuten. N

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä peru treffejä, siirrä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekojen teffien siirtäminen kuulostaa siltä että ei kiinnosta. Mulla ainakin latistuisi fiilis olemattomiin enkä siksi haluaisi tehdä niin toiselle.

-ap

Vierailija
4/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, mutta ehdota samalla päivää ja aikaa. Pallo on nyt sulla.

Vierailija
5/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, mutta ehdota samalla päivää ja aikaa. Pallo on nyt sulla.

Sinänsä hyvä idea mutta mulle selvis tää asia vasta tänään ja treffit/muu meno olis jo tänä viikonloppuna. Näin nopealla aikataululla tehty siirtäminen tuntuisi extrapahalta. Kai mä sitten jätän sen muun menon ku en haluaisi että itsellenikään tehtäisiin mitään viime hetken muutosta. Kyse on kuitenkin oikeasta ihmisestä ja oikeista tunteista (tarkoitan tunteita ihan yleisellä tasolla, en tässä kohtaa romanttisessa mielessä :D)

-ap

Vierailija
6/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuako sovit treffit kauan odotetun menon päälle. Taidat olla blondi.

Vierailija
7/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vittuako sovit treffit kauan odotetun menon päälle. Taidat olla blondi.

Mahdollisuus tähän toiseen juttuun kerrottiin mulle vasta tänään. Elämä on, joskus se yllättää.

-ap

Vierailija
8/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru vaan, pitkin hampain olisin kanssasi treffaillut muutenkin.

Vierailija
9/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohittaisin tällaisen kanan joka ei osaa järjestellä aikataulujaan vaan mennään la vida loca tyylillä.

Vierailija
10/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä kauan odotettu meno on joka nyt yhtäkkiä putkahti olemattomalla varoitusajalla?

Vierailija
11/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, toisaalta... Et osaa päättää. Anna olla. Olet varmasti sietämättömän hankala ihminen.

Vierailija
12/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä kauan odotettu meno on joka nyt yhtäkkiä putkahti olemattomalla varoitusajalla?

Ei se voi kertoa, koska ei keksi mitään järkevää.

Vierailija
13/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen sieluni silmin APn treffeillä selaamassa koko ajan kännykkäänsä ja kesken ruokailun kiljahtaa "ei hitsiii ihana huivi kirpparilla mun on pakko lähtee hakee toi, katotaa tää loppuu myöhemmin jooko?"

Vierailija
14/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota treffimies mukaan siihen naisten meikki-iltaan

Vierailija
15/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekojen teffien siirtäminen kuulostaa siltä että ei kiinnosta. Mulla ainakin latistuisi fiilis olemattomiin enkä siksi haluaisi tehdä niin toiselle.

-ap

No mitä muita vaihtoehtoja tuossa sitten on, kun kerran siihen toiseen juttuun haluat mennä? Ehdotat nyt vaan sitä treffien siirtämistä jollekin tietylle päivälle, pahoittelet asiaankuuluvasti ja sanot vaikka että maksat hänelle sitten kahvin/elokuvalipun tms. hyvityksenä tuosta aikataulumokailusta. Kerro hänelle myös että haluat kyllä kovasti tavata.

Peruminen ei ole kivaa, mutta jos joku ei ymmärtäisi omia oikeasti tärkeitä menojani, en haluaisi edes tapailla heitä.

Vierailija
16/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, toisaalta... Et osaa päättää. Anna olla. Olet varmasti sietämättömän hankala ihminen.

Pakko analysoida asioita jokaisesta kulmasta kun viettää työpäivänsä juristien ja tuomarien ympäröimänä. Asioilla on puolensa ja puolensa. Toisaalta oon aina ollut luonteeltani tällainen. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.

-ap

Vierailija
17/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitään tärkeitä menojani ikinä siirtäisi yksienkään ensitreffien takia. Muu elämä ensin, deittailee sitten jos joutaa. En kyllä joudakaan kun on niin paljon muuta mielenkiintoista elämässä.

Vierailija
18/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostaa tämän kommentin ja aloituksen perusteella siltä ettet halua deittailla. Mikään pakko ei ole

Vierailija
19/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostaa tämän kommentin ja aloituksen perusteella siltä ettet halua deittailla. Mikään pakko ei ole

Tää on niin totta, en ehkä haluakaan. En tiedä. Siitähän tässä ollaan ottamassa selvää. Onhan se kiva et on joku. Mut on kans niin hlvetin kiva olla ihan vaan sinkku. Ei oo tilivelvollinen kenellekään menoistaan ku itselle.

-ap

Vierailija
20/32 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit omaan kysymykseesi jo aloituksessa, kun kerroit, ettet oikeastaan usko koko juttuun ja et edes ehtisi nyt parisuhteilemaan tai deittailemaan. Älä turhaan tuhlaa molempien aikaa, peru treffit ja mene sinne kauan odotettuun menoon. Toisen rokottaminen treffilupauksilla loukkaa enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi