Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä keräilijöitä? Mitä keräät? Meneekö paljon rahaa?

Vierailija
14.02.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ap kertoisit taas ihan itse ensin?

Vierailija
2/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee välillä enemmän, välillä vähemmän, sen mukaan miten huomio on kiinnittynyt tuohon intohimon kohteeseen. Vähemmän kun on muuta huomiota elämässä, kuten nyt talon remontti, vie huomion ja rahaa. 

Lähinnä olen ex-keräilijä, koska painopiste kokoelman pienentämisessä, koska ei voi ottaa mukanaan kun lähtö. 

Toisaalta en saa siitä enää samaa tunnetta kuin ennen, niin ajattelen että ainakin tuo keräily on nähty ja koettu. Seuraavaksi ehkä materiaalisen keräilyn sijaan kerään taas kokemuksia ja elämyksiä, kuten nuorena tein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään enkelifiguureja, niitä on mulla nyt n.100kpl. löydöt teen pääsääntöisesti kirpputoreilta, joten rahaa ei ole suuria määriä mennyt.

Vierailija
4/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä alan kerätä marjoja ja risuja. 

Olen Tosissani. 

Vierailija
5/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Marketissa näkyi olevan hyllyssä Rummo Pasta. Ilmeisesti myydään muuallakin. Y-sivuston pojille keräilyvinkki.

Vierailija
6/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät keräilee...

Vierailija
7/7 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerään kirjoja,cd levyjä jne. kirppiksiltä ja tilaamalla ja joskus kaupasta ostan.aihepiiri tärkeä.kirppikset on alentanut harrastuksen hintaa eli hinnat 1 e verrattuna kaupan uudet levyt 24e tai enemman kun cd levyt kallistunu musiikissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän