Hyvää Ystävänpäivää yksinäisille!
Kommentit (32)
Ethän voi tietää onko ystäviä jollakin vai ei. Ystävät voi asua toisessa kaupungissa. Tai maassa. Ja äitien päivänä muistetaan myös yksinäisten äitejä ja isoäitejä. Isoäiti on äiti. Ja ystäviä on myös koulukaverit. Vanhoja kavereita muistetaan . Toki. Kun tulee vanhaksi muistaa silti ne vanhat ystävät. Koulukaverit. Työkaverit. Lähetä siis ensi vuonna ystävän päivä kortti omalle kaverillesi. Jos sinulla ei ole ystävää se voi johtua siitä et asu siellä missä he asuu. Mene ystäviesi luokse.
Monen naisen mies käy joka viikko muissa naisissa tai bordellissa joten nämä naiset on yksinäisiä.
Tässä sitä taas nähdään ystävällisyyden tulos 😡 Ootte todella itsekkäitä p*skoja!
En tykkää kun minulla toivotetaan hyvää ystävänpäivää 💩 Varsinkin siinä tapauksessa jos lopun vuotta olet heille näkymätön ja sitten ystävänpäivänä muistetaan!
Yksinäinen ja yksinäinen. Minä asun yksin, ystävistä ei ole tänään kuulunut, ei ole tullut toivotuksia tai mitään viestejä. En koe olevani yksinäinen negatiivisessa mielessä. Olen introvertti ja nautin yksinolosta. Onhan se teille ekstroverteille ihan käsittämätöntä.
Kiitos toivotuksista. Hyvää ystävänpäivää muillekin.
Vierailija kirjoitti:
En ole yksinäinen, oli suunnitelmia koko perheen kera, mutta valitettavasti yksi lapsista sairastui. Siksi ei ohjelmaa. Mutta muille yksinäisille ja ei yksinäisille hyvää ystävänpäivää. Hetkinen, eihän tuota sanota kun ystäville yleensä.
Oma perhe ja lapset aina törkeämpiä kun ystävät.
Allekirjoitan tämän. Ehdottomasti oma perhe ja etenkin lapset ovat kaikista törkeimpiä ihmisiä.
Jeesus on yksinäisten ystävä. Myös heikkojen kuin vahvojen. Kuin ei unohda yhtäkään hänen vähimmistään.
Koittakaa nyt erottaa ystävän päivästä muut päivät . Ystävät on ystäviä myös lapsilla on ystäviä . Ja kavereita.
Ole ystävä jollekin. Muista ystäviäsi päivä. Oletko hyvä ystävä.
Minulla on ollut avio ja avopuolisoja, kenekään kanssa ei ole mennyt hyvin, jotenka yksin on parempi, suorastaan ihanata, ihanata, ehkä kissa ja pieni koiruli vielä ja elämä on pelkkää la dolce vita:D
Vierailija kirjoitti:
Kun yksinäisyys on niin syvää kuin minulla, siihen ei tuntemattomien ystävänpäivätoivotukset auta 🥺
Kilttimies
Ei siihen voikaan auttaa muut kuin sinä itse.
Joko otat vastaan tuntemattomalta hyvää tarkoittavan viestin yksinäisille täysin tuntemattomille palstalaisille, tai sitten pidät lukkoa yllä, minä olen niin yksinäinen ettei kukaan muu ja tänne yksinäisyyteen ei tulla, tai ohitat koko viestin.
Ja hankalissa tilanteissa kääntyy vielä päinvastoin että joku haluaisi vielä kiusata.
Sitä omissa mietteissään paljoissa ajatuksissa voipi harhautua uskomaan kummallisuuksia.
Ystävänpäivä on joka päivä vaikka sitä vietetäänkin 14.2.
Eikä se ole vain rakastavaisten, parisuhteessa olevien päivä.
Tämä on kaikkien, ystävien, ihmisten.
Voi toivottaa vaikka vihamiehille jos maa niitä päällään kantaa, tiiä vaikka vinksahtais heilläkin sydän oikeaan asentoon.
Kun yksinäisyys on niin syvää kuin minulla, siihen ei tuntemattomien ystävänpäivätoivotukset auta 🥺
Kilttimies