Sinä, joka tykkäät työstäsi, mitä töitä teet?
Kommentit (48)
opetus- ja sosiaaliala. ihanaa. vasta vanhempana löysin tämän sosiaalipuolen.
55v.
Perhepäivähoitajana olen viihtynyt yli 20 vuotta. Ammatti on kirjastonhoitaja, mutta se työ ei napannut, koska oli ihan liikaa ihmiskontakteja ja kuormituin siksi liikaa. Sivuaineopintojen (kasvatustiede, erkka, logopedia) takia minut kelpuutettiin pph:ksi enkä ole katunut päivääkään, vaikka palkka putosi rutkasti.
Vierailija kirjoitti:
Perhepäivähoitajana olen viihtynyt yli 20 vuotta. Ammatti on kirjastonhoitaja, mutta se työ ei napannut, koska oli ihan liikaa ihmiskontakteja ja kuormituin siksi liikaa. Sivuaineopintojen (kasvatustiede, erkka, logopedia) takia minut kelpuutettiin pph:ksi enkä ole katunut päivääkään, vaikka palkka putosi rutkasti.
Mulle valkeni sama juttu opettajan sijaisuuksista, ei riitä sosiaalinen kapasiteetti siihen työhön. Siksi minusta tulikin koulusihteeri. Olen tyytyväinen työhöni ja palkkaani.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojana. Nettopalkka 1500e/kk, tykkään työstäni enkä tekisi mitään muuta työtä.
Miksi te työttömät jotka vain valitatte tukien leikkauksista ette menisi töihin? Meidänkin firma etsii työntekijöitä.
Minäkin olen tehnyt siivoustyötä. Se on paljon mainettaan parempaa, kunhan ei jossain riistofirmassa ole. Itsenäistä työtä, näkee heti työnsä jäljen, työt eivät tule kotiin, ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. En ymmärrä, mikseivät ihmiset hae siivousalan töihin vaan roikkuvat työkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle valkeni sama juttu opettajan sijaisuuksista, ei riitä sosiaalinen kapasiteetti siihen työhön. Siksi minusta tulikin koulusihteeri. Olen tyytyväinen työhöni ja palkkaani.
Mitä koulusihteeri tekee? Onko se niin kuin kanslisti, eli ihan toimistotyötä?
Olen opettaja. Rentoa ja hauskaa duunia parhailla lomilla ja asiallisella liksalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettaja. Rentoa ja hauskaa duunia parhailla lomilla ja asiallisella liksalla.
Minkä ikäiset oppilaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennan kirjallisuutta.
pitää siinäkin psyyke olla kohdillaan.
KohdAllaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset oppilaat?
Lukiolaisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Miesopeilla on yleensä tuo asenne, naiset spennaavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Miesopeilla on yleensä tuo asenne, naiset spennaavat enemmän.
Olen mies. Kieltämättä huomannut samaa joissain kollegoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoojana. Nettopalkka 1500e/kk, tykkään työstäni enkä tekisi mitään muuta työtä.
Miksi te työttömät jotka vain valitatte tukien leikkauksista ette menisi töihin? Meidänkin firma etsii työntekijöitä.
Minäkin olen tehnyt siivoustyötä. Se on paljon mainettaan parempaa, kunhan ei jossain riistofirmassa ole. Itsenäistä työtä, näkee heti työnsä jäljen, työt eivät tule kotiin, ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. En ymmärrä, mikseivät ihmiset hae siivousalan töihin vaan roikkuvat työkkärissä.
Täälläkin siivooja ja en tiedä missä lie olet siivonnut mutta kyllä nuo väitteesi oudoilta kuulosti. Kyllä ollaan ihmisten kanssa yhtä mittaa tekemisissä ja työt todellakin tulee myös kotiin.
Teen osake kauppaa ..työaika 10-17 ostan ja myyn ja elän tuottoilla .. helppoa
Pt. Minulla on useampi koulutus muilta aloilta, mutta en koskaan olisi voinut kuvitella, että minusta tulisi pt. Siihenkin minulla on koulutus, ja olen peruskoulutuksen jälkeen käynyt erilaisia koulutuksia työhöni liittyen.