Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka tykkäät työstäsi, mitä töitä teet?

Vierailija
14.02.2025 |

Ja mikä olet ammatiltasi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt. Minulla on useampi koulutus muilta aloilta, mutta en koskaan olisi voinut kuvitella, että minusta tulisi pt. Siihenkin minulla on koulutus, ja olen peruskoulutuksen jälkeen käynyt erilaisia koulutuksia työhöni liittyen.

Vierailija
22/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetus- ja sosiaaliala. ihanaa. vasta vanhempana löysin tämän sosiaalipuolen.

55v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode

Vierailija
24/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitajana olen viihtynyt yli 20 vuotta. Ammatti on kirjastonhoitaja, mutta se työ ei napannut, koska oli ihan liikaa ihmiskontakteja ja kuormituin siksi liikaa. Sivuaineopintojen (kasvatustiede, erkka, logopedia) takia minut kelpuutettiin pph:ksi enkä ole katunut päivääkään, vaikka palkka putosi rutkasti.

Vierailija
25/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla, 4ke/kk ja työ leppoisaa. etätöitä 95%.

Vierailija
26/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitajana olen viihtynyt yli 20 vuotta. Ammatti on kirjastonhoitaja, mutta se työ ei napannut, koska oli ihan liikaa ihmiskontakteja ja kuormituin siksi liikaa. Sivuaineopintojen (kasvatustiede, erkka, logopedia) takia minut kelpuutettiin pph:ksi enkä ole katunut päivääkään, vaikka palkka putosi rutkasti.

Mulle valkeni sama juttu opettajan sijaisuuksista, ei riitä sosiaalinen kapasiteetti siihen työhön. Siksi minusta tulikin koulusihteeri. Olen tyytyväinen työhöni ja palkkaani.

Vierailija
27/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodaan c++. mukavaa ja mielenkiintoista hommaa sisätiloissa.

Vierailija
28/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuotekehitykseen ja laatuun liittyviä töitä elintarvikealalla. 

Vierailija
29/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojana. Nettopalkka 1500e/kk, tykkään työstäni enkä tekisi mitään muuta työtä.

Miksi te työttömät jotka vain valitatte tukien leikkauksista ette menisi töihin? Meidänkin firma etsii työntekijöitä. 

Minäkin olen tehnyt siivoustyötä. Se on paljon mainettaan parempaa, kunhan ei jossain riistofirmassa ole. Itsenäistä työtä, näkee heti työnsä jäljen, työt eivät tule kotiin, ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. En ymmärrä, mikseivät ihmiset hae siivousalan töihin vaan roikkuvat työkkärissä.

Vierailija
31/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle valkeni sama juttu opettajan sijaisuuksista, ei riitä sosiaalinen kapasiteetti siihen työhön. Siksi minusta tulikin koulusihteeri. Olen tyytyväinen työhöni ja palkkaani.

Mitä koulusihteeri tekee? Onko se niin kuin kanslisti, eli ihan toimistotyötä?

Vierailija
32/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Rentoa ja hauskaa duunia parhailla lomilla ja asiallisella liksalla.

Vierailija
33/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja. Rentoa ja hauskaa duunia parhailla lomilla ja asiallisella liksalla.

Minkä ikäiset oppilaat?

Vierailija
34/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennan kirjallisuutta.

pitää siinäkin psyyke olla kohdillaan.

KohdAllaan.

Vierailija
35/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset oppilaat?

Lukiolaisia ovat.

Vierailija
36/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Miesopeilla on yleensä tuo asenne, naiset spennaavat enemmän.

Vierailija
37/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Miesopeilla on yleensä tuo asenne, naiset spennaavat enemmän.

Olen mies. Kieltämättä huomannut samaa joissain kollegoissa.

Vierailija
38/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoojana. Nettopalkka 1500e/kk, tykkään työstäni enkä tekisi mitään muuta työtä.

Miksi te työttömät jotka vain valitatte tukien leikkauksista ette menisi töihin? Meidänkin firma etsii työntekijöitä. 

Minäkin olen tehnyt siivoustyötä. Se on paljon mainettaan parempaa, kunhan ei jossain riistofirmassa ole. Itsenäistä työtä, näkee heti työnsä jäljen, työt eivät tule kotiin, ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. En ymmärrä, mikseivät ihmiset hae siivousalan töihin vaan roikkuvat työkkärissä.

Täälläkin siivooja ja en tiedä missä lie olet siivonnut mutta kyllä nuo väitteesi oudoilta kuulosti. Kyllä ollaan ihmisten kanssa yhtä mittaa tekemisissä ja työt todellakin tulee myös kotiin.

Vierailija
39/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osake kauppaa ..työaika 10-17  ostan ja myyn ja elän tuottoilla .. helppoa

Vierailija
40/48 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan työttömiltä