Ei kukkia aviomieheltä tänään ystävänpäivänä..
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Muistiko edes kissaa nimipäivänä?
Heh, meidän koiralla on huomenna synttärit! 12v.
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen töiden jälkeen kaippakeskuksessa. Siellä oli nuoria miehiä ostamssa kukkia. Saattoivat tulla porukalla, mutta jokainen valitsi kuitenkin omat ostoksensa huolella.
Nuorissa on tulevaisuus.
Kyllähän sitä itsekkin nuorena yritti vaikka millä konstilla kun piti jatkuvasti saada seksiä.
Hassua, miten hirveän erilaisia miehet ovat. Mun miehellä on tapana muistaa mua jonkinlaisella pienellä lahjalla jopa sen päivän vuosipäivänä, jolloin kerroin rakastavani häntä ensimmäisen kerran:)
Täälläkin on aiemmin ketjuja missä todettu ettei puoliso ole ystävä. Nyt valitus kun kukkia ei tullut. Mikään ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
En saanut edes peppua vaimolta ystävänpäivänä😭
Perspanohullu ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten hirveän erilaisia miehet ovat. Mun miehellä on tapana muistaa mua jonkinlaisella pienellä lahjalla jopa sen päivän vuosipäivänä, jolloin kerroin rakastavani häntä ensimmäisen kerran:)
Ällynlällyn.
Vierailija kirjoitti:
Saako se sitten pilua palkkioksi?
Ei minunkaan mieheni tuonut kukkia tai suklaata tai mitään ystävänpäivänä.
Silti, joka aamu, jos on satanut lunta, pyyhkäisee töihin lähtiessään lumet pois minunkin autoni päältä niin, ettei minun tarvitse.
Ja tuo oli vain yksi esimerkki arkipäivän huomaavaisuudesta.
Eli ehkä ne kukat ystävänpäivänä ei kuitenkaan ole niin oleellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistiko edes kissaa nimipäivänä?
Heh, meidän koiralla on huomenna synttärit! 12v.
Mun kakalla vessanpytyssä on tänään 1-vuotissynttärit. Jihuu!
Minä osaan ostaa omat kukkani ja teenkin niin. Mieheni ei ole lahjoja antavaa tyyppiä, mutta esim aamiaisen tekee minulle, tekee puolet kotitöistä etc. Sekä halaa ja pussaa päivittäin. Mieluummin näin päin.
Eipä ole ole tämän 55 vuotta kestäneen eloni aikana tullut ostettua kertaakaan kukkia.
Enkä pidä näitä turhia ystävänpäiviä merkittävänä, enkä pidä vaimoani ystävänä.
Ettei kukaan pahastu, niin en minäkään saa mitään ystävänpäivänä tai isänpäivänä ja hyvä niin.
Nuoruudessani muistin sen aikaista avopuolisoani kaikkina mahdollisina merkkipäivinä. Hän kun oli SE elämäni suuri rakkaus. Nykyisessä avioliitossa, jossa ei ole samankaltaista tunteen paloa ja yhdessäolo semmoinen käytännönläheinen ja arkipäiväinen juttu, ystävänpäivä on pelkästään yksi päivä muiden joukossa.
M
17-25 vuotiaat naiset saa kukkia ystävänpäivänä. Vanhemmat joutuu odottamaan äitienpäivään.
Aina yhtä surullista ja myös huvittavaa lukea näitä ystävän-naisten-ym.päivävuodatuksia. Olisko kiva saada niitä kukkia tms. vaatimalla? Aika monelle (niin miehelle kuin naisellekin) kun nää päivät on täysin merkityksettömiä eikä niitä muista jos nyt ei satu mainoksista näkemään.