Suihinotto/rakkaus
Nainen ottaa suihin siltä jota rakastaa.
Mun tarina oli melkein kolmekymmentä vuotta olin naimisissa kuusi lasta en ottana koskaan mieheltäni suihin. Mies antoi mulle ihanaa suu seksiä vähän kaduttaa kun en antana.
Sitten Rakastuin meidän johtajaan ukko mieheen jolta otin suihin kun pyysi lenkillä marjassa kotona jne. . Seksiä vuoden ajan salaa milloin pystyttiin hän ei nuollut mut imin vastoin tahtoani kun tykkäsi ja rakastin. Sit loppui kaduin ja inhosin koko siitintä Yäk. ja perhe särkyi. Jonkun kiimasena rakastumisen takia hän käytti mua hyväkseen.
Miehelläni uusi ja kerran sanoi että suuseksiä saa. Nyt olisin valmis imemään vaikka miten paljon.. Vm 60
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi rakastaa ilmanki jopa ilman sexiiki. kasvakaa nyt jo aikuisiksi
Ei voi, koska sellainen joka ei halua seksiä karttaa läheisyyttä. Karttaa siksi, ettei toisella ala tehdä mieli seksiä. Tämä läheisyydenpuute tappaa rakkauden. Sitä paitsi seksin harrastaminen lisää molemmilla yhteenkuuluvuutta ja mielihyvähormoonien tuotantoa. Tuo kaikki jää seksittömässä liitossa pois joten se kuihduttaa parisuhteen ja aiheuttaa viielä terveydellisiä vaikutuksia, lisäten miehillä mm eturauhassyövän todennäköisyyttä.
Oletko ihan idiootti? Voi rakastaa toista, mutta ei ole tämän kanssa parisuhteessa. Ei voi antaa suuseksiä sellaiselle jonka kanssa ei ole.
Suuseksi on seksiä eikä se tarkoita, että rakastaa. Rakastaa voi vaikka ei koskaan antaisi
Et sä siitä päätä rakastaako joku toinen puolisoaan vai ei. Olet siis todella yksinkertainen ja vielä harhainenkin.
Vai oletko itse. Kyse oli parisuhteesta ja siitä, jos toinen ei halua seksiä. Jos ei parisuhteessa halua yksipuolisesti seksiä on itsekäs, eikä rakasta puolisoaan.