Suihinotto/rakkaus
Nainen ottaa suihin siltä jota rakastaa.
Mun tarina oli melkein kolmekymmentä vuotta olin naimisissa kuusi lasta en ottana koskaan mieheltäni suihin. Mies antoi mulle ihanaa suu seksiä vähän kaduttaa kun en antana.
Sitten Rakastuin meidän johtajaan ukko mieheen jolta otin suihin kun pyysi lenkillä marjassa kotona jne. . Seksiä vuoden ajan salaa milloin pystyttiin hän ei nuollut mut imin vastoin tahtoani kun tykkäsi ja rakastin. Sit loppui kaduin ja inhosin koko siitintä Yäk. ja perhe särkyi. Jonkun kiimasena rakastumisen takia hän käytti mua hyväkseen.
Miehelläni uusi ja kerran sanoi että suuseksiä saa. Nyt olisin valmis imemään vaikka miten paljon.. Vm 60
Kommentit (22)
voi rakastaa ilmanki jopa ilman sexiiki. kasvakaa nyt jo aikuisiksi
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, koska sellainen joka ei halua seksiä karttaa läheisyyttä. Karttaa siksi, ettei toisella ala tehdä mieli seksiä. Tämä läheisyydenpuute tappaa rakkauden. Sitä paitsi seksin harrastaminen lisää molemmilla yhteenkuuluvuutta ja mielihyvähormoonien tuotantoa. Tuo kaikki jää seksittömässä liitossa pois joten se kuihduttaa parisuhteen ja aiheuttaa viielä terveydellisiä vaikutuksia, lisäten miehillä mm eturauhassyövän todennäköisyyttä.
Tämä on täyttä totta. Minulla on aktiivinen vaimo ja suihinotto on hänelle mieluisimpia harrastuksia ja omalta ukoltaan tietty.
Ei auta selitys, että ...ei ny kun on hyvä elokuva tai sataa..tai väsyttää tai pallit on tyhjät.
Iskee kuin imuri kiinni ja myös kuin sata piraijaa . Siinä ei selitykset auta, tosin kyllähän sitä hymy huulessa sitten on molemmat .
Puute ei kuulu meillä sanavarastoon.
Mites toiset miehet ? Mites teillä ? Onko samantyylistä.
Treffailen miestä, jonka ex ei ottanut suihin eikä oikein muuallekaan. Minä otan ja teen yhtä ja toista kivaa. Meillä on mukavaa keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä kärsii koko ruumis. Ex mies antoi sinulle kaiken, lapset ja hyvää seksiä, muttei nekään riittäneet, että olisit rakastanut häntä. Sitä se itsekkyys ja kittämättömyys teettää.
Jonkun rakastaminen ei taida olla pelkästään omasta tahdosta kiinni. Sille ei vain voi mitään, jos ei rakasta sitä jota kaikkien yhteiskuntanormien mukaan pitäisi rakastaa, kuten ap:n tapauksessa se oma mies. Ja sillekään ei voi mitään, jos sydän alkaa sykkimään "väärälle" henkilölle, ja haluaa antaa rakkaudelleen kaiken
Jos nainen tykkää miehestä niin ottaa suihin. Mutta jos todella rakastaa niin myös nielee spermat.
Ei rakkaudella ole mitään tekemistä suihinoton kanssa.
Jos mies haluaa suihinottoa, niin rakastavassa parisuhteessa sitä varmastikin harrastetaan. Jos ei ole seksuaalista yhteensopivuutta, parinvalinta on epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä kärsii koko ruumis. Ex mies antoi sinulle kaiken, lapset ja hyvää seksiä, muttei nekään riittäneet, että olisit rakastanut häntä. Sitä se itsekkyys ja kittämättömyys teettää.
Jonkun rakastaminen ei taida olla pelkästään omasta tahdosta kiinni. Sille ei vain voi mitään, jos ei rakasta sitä jota kaikkien yhteiskuntanormien mukaan pitäisi rakastaa, kuten ap:n tapauksessa se oma mies. Ja sillekään ei voi mitään, jos sydän alkaa sykkimään "väärälle" henkilölle, ja haluaa antaa rakkaudelleen kaiken
Minkä takia sitten menee pariisuhteeseen jonkun kanssa jos ei häntä rakasta. Ei olisi tullut mieleenkään mennä ilman rakkautta ja ilman hyväksi osoittautunutta seksiä, suusekseineen. Siinä vaiheessa kun vaimo halusi naimisiin, olin jo totuttanut hänet vastaanottamaan suuseksiä ja antamaan suikkareita. Siitä oli sitten naimisiin mentyä helppo lähteä kokeilmaan mikä muu kiinnostaa. Eikä ole tarvinnut pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täyttä totta. Minulla on aktiivinen vaimo ja suihinotto on hänelle mieluisimpia harrastuksia ja omalta ukoltaan tietty.
Ei auta selitys, että ...ei ny kun on hyvä elokuva tai sataa..tai väsyttää tai pallit on tyhjät.
Iskee kuin imuri kiinni ja myös kuin sata piraijaa . Siinä ei selitykset auta, tosin kyllähän sitä hymy huulessa sitten on molemmat .
Muija ei ota suihin, ei ole ikinä ottanut. Ei anna edes handjobia vaikka olen pyytänyt ja sanonut mistä tykkään. Minä nuolisin pillua mielelläni jos annettais. Edellisen kerran sain nuolla joskus viime kesänä. Puutteessa M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija ei ota suihin, ei ole ikinä ottanut. Ei anna edes handjobia vaikka olen pyytänyt ja sanonut mistä tykkään. Minä nuolisin pillua mielelläni jos annettais. Edellisen kerran sain nuolla joskus viime kesänä. Puutteessa M54
Parinvalinta kysymys. En olisi ikinä mennyt parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa. Mutta uskalsin mennä jo parikymppisenä naimisiin kun suuseksi molemmin puolin oli jo joka kertaista seksissä ja vaimo halusi ehdottomasti saada kulliani. Kaikki oleellinen oli jo kokeiltua ja koettua, joten tiesi millaista seksiä tulee harratamaan. Sekin tuli vielä vaimon puolesta vannotettua ettei saa käydä vieraissa jos kotona on tarpeeksi seksiä. On ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tykkää miehestä niin ottaa suihin. Mutta jos todella rakastaa niin myös nielee spermat.
😅 Juu
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaudella ole mitään tekemistä suihinoton kanssa.
Kyllä sillä voi olla. En ikinä aikaisemmin tykännyt ottaa suihin, ja yksikään mies ei ollut lauennut siitä. Kun tapasin mieheni, rakastuin elämäni ensimmäistä kertaa ihan täysillä, ja suihinotto häneltä tuntui mitä luonnollisimmalta ja jopa ihanalta asialta. Rakastan ottaa häneltä suihin, tuntea kuinka hän laukeaa suuhuni, ja myös niellä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä moneen vuoteen ottanut suihin. Minä kyllä olen häneltä.
Hmm. En ole harrastanut seksiä kuin parisuhteessa niin suihinkin olen saanut ottaa vain omalta mieheltä. Mutta tykkäsin eksältä ottaa suihin vielä sittenkin kun en enää rakastanut ja tykkään suihinotosta muutenkin tosi paljon.
Minusta tämä on vähän sama kuin sanoisi että nainen antaa anaalia jos rakastaa tai mikä tahansa että "jos nainen/mies rakastaa, hän sitten tekee asian X".
Ei minun seksuaaliset mieltymykset muutu sen mukaan rakastanko vai enkö. Sen sijaan koko halukkuus seksiin yleensäkin voi kyllä salakavalasti lässähtää jos on muuten ongelmia suhteessa. Pitkässä suhteessa olen nähnyt että seksi olisi voinut vähemmän tunneälykkään miehen kanssa lopahtaa kokonaan, mutta koska asioista on aina puhuttu täysin rehellisesti ja avoimesti niin tuollaiset karikot on vältetty.
Itse siis tykkään ottaa suihin ja niellä ja se tuntuu ainakin ajatuksena kiihottavalta vaikka sen tekisi miehen kanssa jota ei rakastaisi, en tiedä kun en ole ehtinyt koskaan irtoseksiä harrastaa. Mutta en silti usko että suihinotto yksinään mitään suhdetta pelastaa tai hajottaa
Vierailija kirjoitti:
Moneenko suuhun?
38 suuhun olen lauennut. Näistä 2/3 on ollut satunnaisia seksisuhteita, ja niissä ei todellakaan ole ollut kyse romanttisesta rakkaudesta. Rakkaudesta seksiin ehkä. Mutta muissa tapauksissa olen ollut vähintään ihastunut siihen naiseen jonka suuhun olen tullut, ja neljään ihan oikeasti rakastunutkin. Mutta en sanoisi, että suihinotolla ja romattisella rakkaudella on juurikaan yhteyttä. Jotkut naiset ovat olleet kuitenkin niin hyviä, että voisin sanoa rakastuneeni heidän antamaan suihinottoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, koska sellainen joka ei halua seksiä karttaa läheisyyttä. Karttaa siksi, ettei toisella ala tehdä mieli seksiä. Tämä läheisyydenpuute tappaa rakkauden. Sitä paitsi seksin harrastaminen lisää molemmilla yhteenkuuluvuutta ja mielihyvähormoonien tuotantoa. Tuo kaikki jää seksittömässä liitossa pois joten se kuihduttaa parisuhteen ja aiheuttaa viielä terveydellisiä vaikutuksia, lisäten miehillä mm eturauhassyövän todennäköisyyttä.
Oletko ihan idiootti? Voi rakastaa toista, mutta ei ole tämän kanssa parisuhteessa. Ei voi antaa suuseksiä sellaiselle jonka kanssa ei ole.
Suuseksi on seksiä eikä se tarkoita, että rakastaa. Rakastaa voi vaikka ei koskaan antaisi toiselle suuseksiä. Ei rakastamista mitata sillä antaako suuseksiä. Ihmisten seksuaalisuudet on erilaisia. Ei kaikki ole niin seksin perään ja silti voivat olla parisuhteessa kaltaisensa kanssa ja rakastavat toisiaan. Vanhoilla pariskunnilla seksi vääjämättä jää pois jossakin kohtaa ja silti rakastetaan.
Vaikutat melko yksinkertaiselta ihmiseltä.
Me mentiin nuorina naimiin, jo seuruteluaikana oli suuseksiä molemmin puolin. Aina pitänyt huolen vaimoni orgasmeista ja nuollut koko pitkän parisuhteen joka kerta kun on seksiä. Vaimoni antanut suikkarin aina kun olen halunnut. Enimmäkseen lauennut pilluun, kun vaimo sinne entin halunnut kuten minäkin. Vaimo ollut kiitollinen kun sai niin monta lasta kuin halusi ja kun olen tyydyttänyt orgasmiin hänet aina kun ollut seksiä. Saanut siten koko ikänsä, rakkaudesa puhumattakaan.