Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla näyttelijän puoliso?

Vierailija
14.02.2025 |

Olen pitkällä sairaslomalla ja on tullut päivät katsottua uusia ja vanhoja kotimaisia elokuvia ja sarjoja. Aina hirveesti "seksikohtauksia".

Salkkareista Alissalla ja Jirillä oli sutinoita niin Johanna Puhakka on pussaillu Sara Parikan miehen kanssa ja ovat ystävyksiä Sara ja Johanna. 

Toki se on heidän työtään eikä niistä pitäis olla mustasukkainen. Mutta monenko miehen kanssa Laura Malmivaarakin on elokuvissa ja sarjoissa ollut läheisissä väleissä. Suomalaiset "vanhat konkarit" ovat pussailleet ja nähneet toisiensa intiimialueita ristiin rastiin. 

Kyllähän näistä syntyykin työpaikkaromansseja ja salasuhteita. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän läheltä, että miesystävät, jotka eivät ole itse alalla ja eivät ymmärrä näyttelemisestä mitään eivät ymmärrä miten voi oikeasti näytellä rakastunutta ja kemiaa, vaikkei sitä olisi. Kaverin miesystävä ei kestänyt nähdä, kun ystävä näytteli toisen miehen kanssa rakastunutta.

Vierailija
2/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Missä menee pettämisen rajat tuollaisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon asian puolesta kyllä, ei mua haittaisi yhtään mikään seksi- ja pussailukohtausten näytteleminen. Mutta jos olisi kovin tunnettu näyttelijä, niin se voisi olla kyllä introvertille luonteelleni este, että jos suunnilleen seiskalehteen olisi vaarassa päätyä kun käy puolison kanssa jossain ulkona.

Vierailija
4/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos kiehnää ja suutelee kuvauksissa, olkootkin "vain esitystä"...

Vierailija
5/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon asian puolesta kyllä, ei mua haittaisi yhtään mikään seksi- ja pussailukohtausten näytteleminen. Mutta jos olisi kovin tunnettu näyttelijä, niin se voisi olla kyllä introvertille luonteelleni este, että jos suunnilleen seiskalehteen olisi vaarassa päätyä kun käy puolison kanssa jossain ulkona.

Kai ymmärrät että suutelukohtauksen "näytteleminen" onkin ihan oikeaa suutelua?

Vierailija
6/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihla Viitalan kelpuuttaisin puolisoksi.

Vierailija
7/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Miksikäs en jos rakkautta piisaa? En vaan itse haluaisi julkisuutta niin ei lööpitkään pääse retostelemaan.

Vierailija
8/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Ala on täynnä pintakiitäjää ja häntäheikkiä. En voisi luottaa, vaikka olisi kuinka rehellinen tyyppi.

T: Tuntematon 

Vierailija
9/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä on ammatti siinä missä kaikki muukin.

Vierailija
10/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hieroja hieroa toista sukupuolta olevaa? Saako lääkäri katsoa alastonta naista/miestä ja koskettaa häntä? Jos joku asia liittyy ammattiin, niin miten sen voidaan tulkita olevan pettämistä?

Vierailija
11/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mutta nyt on muusikko.

Itse olen näyttelijä ja harva perusduunari pystyy näkemään työn ja oikean eron. Olen seurustellut putkimiehen yms kanssa. Mustasukkaisuus meni todella överiksi.

Yhdelle ei sopinut edes naisten saunakohtaus, kun siinä oltiin alasti.

PS suutelu työssä ja kotona on eri asia. Kohtauksessa on parikytä ihmistä ympärillä ja eikä mitään intohimoa vastanäyttelijää kohtaan. Halu ja himo pitää näytellä töissä, kotona ei.

Vierailija
12/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijät elää draamaa myös reaalielämässä.Rasittavia ihmisiä.

Vierailija
13/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi (ollut) vaikeaa. Tässä iässä ei enää pusurooleja saa, ainoa olisi joku kuolaava namusetä. Siitä tuskin olisi enää mustasukkainen. Ikä se tulee hollywoodissakin vastaan, pitäisi vaan lohduttaa mussukkaa. 

Aniston puhui tästä jossain haastattelussa. Hänellä oli morkkis siitä, kun sanoi joskus ukolleen että pitäkää hauskaa, kun tämä lähti Angelina Jolien kanssa näyttelemään. Oliko se sitten fiksua ja terve asenne sittenkään?

Vierailija
14/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaaaauan sitten näyttelijän ammatti rinnastettiin prostituutioon. Halveksittiin, mutta käytiin kuitenkin katsomassa🤷🏻 Ihmiset on outoja.

Vierailija
15/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Ala on täynnä pintakiitäjää ja häntäheikkiä. En voisi luottaa, vaikka olisi kuinka rehellinen tyyppi.

T: Tuntematon 

😘😄

Suomessa meikäläiset on hyvinkin nukkavierua ja suttasta porukkaa. Pieruverkkareissa viihtyviä rasvatukkia.

Pintaliitäjiä on harva ja he naisten lehdissä kotiaan ja perheitään esittelevät.

Eikä puolisot ja perheet joudu julkisuuteen ellei itse sinne vie. Aina voi sanoa, että hän on yksityishenkilö. Suomessa kunnioitetaan tätä.

Vierailija
16/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh, aika tyhmä peruste vältellä näyttelijöitä, ei se vastanäyttelijän kanssa oleminen mihinkään johda. Olisi varmaan aiheellista työstää omaa mustasukkaisuutta, jos tuollainen on ongelma.

Mutta en itsekään halua minkäänlaista taiteilijaa puolisoksi, koska heidän ammattinsa vaatima luonne on sama kuin omani, tulisin hulluksi toisen taiteilijan kanssa. Lisäksi tulotaso on useimmiten heikko. 

Oma puolisoni on turvallinen, tasainen, matemaattisesti lahjakas, hyvätuloinen ja hauska, älykäs ja komeakin vielä. Taitelilijamiehet harvoin ovat kovin komeita. Monet ovat oppineet kompensoimaan taiteellisella lahjakkuudella ulkomuotoaan ja se on minusta rasittavaa.

Pidän komeista miehistä, joilla ei ole tarvetta kompensoida. He vain ovat omia itsejään. Erityisesti näyttelijän kohdalla tuo muunneltavissa oleminen on pitkä miinus. 

Vierailija
17/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin pysyä yksityishenkilönä, voisin. 

Vierailija
18/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että suutelukohtauksen "näytteleminen" onkin ihan oikeaa suutelua?

Joten? Se on silti näyttelyä. Käskisitkö sinä puolisoasi lopettamasta hierojan työt mikäli hän sellaista tekisi?

Vierailija
19/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako hieroja hieroa toista sukupuolta olevaa? Saako lääkäri katsoa alastonta naista/miestä ja koskettaa häntä? Jos joku asia liittyy ammattiin, niin miten sen voidaan tulkita olevan pettämistä?

Vähän samalla tavalla kun en pystyisi olemaan itseään myyvän miehen/naisen kanssa myöskään. Vaikka SINÄ et pidä sitä pettämisenä, valkokankaalla suudellaan oikeasti ja seksi josta maksetaan tapahtuu oikeasti. ÄLÄ JAKSA TOTA "Lääkärit koskee eikö haittaaa????", niin lapsellista kun tiedät että ei ole OLLENKAAN SAMASTA ASIASTA KYSE.

Vierailija
20/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, ne on dokuja.