Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL

Vierailija
13.02.2025 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html

Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1286)

Vierailija
41/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en voi sille mitään, mutta kasper strömmasta tulee koko ajan väkisin mieleen topi borg kirjolla sarjasta!

Vierailija
42/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, en voi sille mitään, mutta kasper strömmasta tulee koko ajan väkisin mieleen topi borg kirjolla sarjasta!

Minä olen taas kyllästynyt tyyppiin. Miksi tuota graafikkoa on taas alettu kaivaa joka paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kiinnostavin tällä kaudella on Sonja.

Ainakin kaunein ja parhaimman näköinen ihan ylivoimaisesti! 😍

Vierailija
44/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taas kyllästynyt tyyppiin. Miksi tuota graafikkoa on taas alettu kaivaa joka paikkaan?

Pitäisikö tämä tuntea? Anteeksi tyhmyyteni, mutta ensimmäistä kertaa kuulin tai näin kyseisen henkilön. Ikää kuitenkin lähes 50v.

Vierailija
45/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tämä tuntea? Anteeksi tyhmyyteni, mutta ensimmäistä kertaa kuulin tai näin kyseisen henkilön. Ikää kuitenkin lähes 50v.

Tyyppiä pidettiin aikoinaan hauskana ja oli kertomassa mielipidettään joka asiasta. Ei edes ole hauska.

Vierailija
46/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Joona on tämän kauden rasittava moottori turpa ja draamaqueen.

Vierailija
47/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kiinnostavin tällä kaudella on Sonja.

Ainakin kaunein ja parhaimman näköinen ihan ylivoimaisesti! 😍

Ja persoonaltaankin niin ihana ja herttainen :) 

Vierailija
48/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehtoori vaikuttaa tosi tympääntyneeltä ja kyllästyneeltä.

Vierailija
49/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehtoori vaikuttaa tosi tympääntyneeltä ja kyllästyneeltä.

Äänikin kuulostaa eriltä.

Vierailija
50/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma,ei jatkoon.

Vierailija
51/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin katsonut Aria pidenpäänkin, ainoa kiinnostava henkilö Farmilla. Kahden jakson katsoneena ruutu pyörii vain muutaman naaman ympärillä esim Johannaa tai Samia ei juurikaan näy.

Vierailija
52/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joka kaudella kiintiökokki mukana, jonka tehtävänä on laittaa ruokaa. Samoin siinä yhdessä purjehdusohjelmassa oli jokaisella kaudella mukana kiintiökokki, jonka tehtävänä oli laittaa ruokaa. 

Koska nykynuoret on niin tampioita että kuolisivat nälkään ensimmisellä viikolle ellei joku näytä ensin mallia miten ruokaa laitetaan.

Vierailija
53/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joka kaudella kiintiökokki mukana, jonka tehtävänä on laittaa ruokaa. Samoin siinä yhdessä purjehdusohjelmassa oli jokaisella kaudella mukana kiintiökokki, jonka tehtävänä oli laittaa ruokaa. 

Koska nykynuoret on niin tampioita että kuolisivat nälkään ensimmisellä viikolle ellei joku näytä ensin mallia miten ruokaa laitetaan.

Älä jaksa. Mene muualle paasaamaan katkeruuttasi. Sitä paitsi nuo kaikki muut eivät ole nuoria.

Vierailija
54/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Perttu menee pitkälle. Ainakin rakennushommissa sitä tarvitaan. Voi olla kova vastus taidossa ja voimassa ainakin.

Vierailija
55/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Johanna (eli tuo vanhempi vaalea nainen) ei ole puhunut koko jaksossa mitään? Kaikki muut ovat olleet äänessä ja näytetty heidän jutustelua.

Vierailija
56/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vttu kirjoittaa otsikkoon uusi kausi? Onko se seuraava kausi otsikolla uudempi kausi ja sitä seuraava otsikolla uusin kausi?

Vierailija
57/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Perttu menee pitkälle. Ainakin rakennushommissa sitä tarvitaan. Voi olla kova vastus taidossa ja voimassa ainakin.

Minä taas tykkään Libisosta. Sekin on tehnyt hommia raksalla. On muutenkin positiivinen tyyppi.

Vierailija
58/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän paviaani nuo lopputekstitkin oli suunnitellut kun mitään ei ehtinyt lukea.

Vierailija
59/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän paviaani nuo lopputekstitkin oli suunnitellut kun mitään ei ehtinyt lukea.

Jos oli ollut jonkun järkevän paviaanin suunnittelemat , olisi ehtinyt lukea syyllisen nimen niistä.

Vierailija
60/1286 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Ikääntyminen on sinulle selkeästi kipeä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi