Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL

Vierailija
13.02.2025 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html

Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1286)

Vierailija
281/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, kun ärsyttää tuo useankin ihmisen tapa tulla johonkin ketjuun sanomaan, ettei aio (enää) katsoa ohjelmaa jonkun siinä esiintyvän takia! Kyllähän te uteliaisuuksissanne katsotte kuitenkin. On myös toki mahdollisuus olla katsomatta, itsekään en katsonut yhtään jaksoa Bachelor Suomesta, kun kävi niin silmään juontajan överihuulet. Joskus joku asia vain puistattaa ja, todella, en pystynyt katsomaan. Boikotoin muitakin ohjelmia ja sarjoja samasta syystä.

Vierailija
282/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oi, Kasperin kirje ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Joonaa pinnallisena ikävänä ihmisenä, mutta uusimmassa jaksossa näytti herkän puolensa, siitä isot pisteet.

Vierailija
284/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joona ihan hiton ärsyttävä, ei pysty katsoon

Jep, on todella ärsyttävä. Minulle uusi tuttavuus, mutta ei hyvä sellainen.

Mikä bitti noilla homoilla nyrjähtää että niistä tulee tollasia?? 

Ja eikö Brommanilla ole mitään muuta meriittiä kun joku vuoden graafikko vuodelta nakki ja kypärä. 

Kuka on Bromman? Kasper on Strömman. Ja Joona tiputtaa sen tänään.

Vierailija
285/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonan tiputtaa Tuomas.

Vierailija
286/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perttu on yllättänyt neka-nipottajana.  Hänen kokemuksensa ja osaamisensa perusteella olin kuvitelmissa, että ammattiylpeys ei antaisi virheen valua sormien läpi, uskotellen ettei tilaaja sitä huomaa.  Huolestuttaa, että sympaattinen Joona valitsee Pertun seuraavaksi torppariksi.  Joona ei tietenkään tiedä, että Pertulla oli vahva tavoite saada hänet ulos farmilta.  Perttu sai kantapään kautta huomata, ettei pehtoria ole helppo huijata.  Liian ylimielinen ei kannattaisi olla sillä elämässä voi käydä niin, että yllättäen kohtaa parempansa.      

Vierailija
287/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perttu on yllättänyt neka-nipottajana.  Hänen kokemuksensa ja osaamisensa perusteella olin kuvitelmissa, että ammattiylpeys ei antaisi virheen valua sormien läpi, uskotellen ettei tilaaja sitä huomaa.  Huolestuttaa, että sympaattinen Joona valitsee Pertun seuraavaksi torppariksi.  Joona ei tietenkään tiedä, että Pertulla oli vahva tavoite saada hänet ulos farmilta.  Perttu sai kantapään kautta huomata, ettei pehtoria ole helppo huijata.  Liian ylimielinen ei kannattaisi olla sillä elämässä voi käydä niin, että yllättäen kohtaa parempansa.      

En usko, että Joona valitsee Pertun seuraavaksi torppariksi..Perttu on melko huomaamaton tuolla farmilla, ei ärsytä ketään ja hoitaa hommansa. Lisäksi on taitava. Luulen, että Joona valitsee jonkun naisista, näiden kanssahan hän on pitänyt yhtä.

Vierailija
288/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileri:

Arvasin, että Joona voittaa tuon kisan. Ei tuottajat nyt noin nopeasti halua hänestä päästää irti. Olisi ihme, jos hän olisi jo nyt pudonnut.

Vierailija
289/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että Casper puhuu kuin Topi Borg. No niin, apua, nyt kuulen hänen puhuvan samoin kuin Topi Borg. 

Kasper käyttää paljon finglishiä.

Vierailija
290/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoileri:

Arvasin, että Joona voittaa tuon kisan. Ei tuottajat nyt noin nopeasti halua hänestä päästää irti. Olisi ihme, jos hän olisi jo nyt pudonnut.

No nopeasti tippui, kun seuraavassa jaksossa tippui. Se siitä teoriasta.

Vierailija
291/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Joona valitsee Pertun seuraavaksi torppariksi..Perttu on melko huomaamaton tuolla farmilla, ei ärsytä ketään ja hoitaa hommansa. Lisäksi on taitava. Luulen, että Joona valitsee jonkun naisista, näiden kanssahan hän on pitänyt yhtä.

🤦🏻 Anteeksi spoilasin vahingossa. Jakso tulee neloselta tänään.  Hei! kiitos viestistä, en muistanut tuota mistä kirjoitit.  Mulla heräsi uinuva "äidillinen-hoiva-vaisto" Joonaa kohtaan.  Näette ohjelman katsottuanne, mitä tarkoitan.  

Vierailija
292/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN tuuria tuplamoka. 👩🏻🦰 Tänään näytetään jakso 3.  Spoilaus koskee jaksoa 4.  Voisin vielä korjata tuon "hoiva" vaiston paremmin asiaa kuvaamaan hali-vaistoksi. 

Vierailija
293/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija Kantola on ihan symppis:)

Vierailija
294/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjan huulet on tosi kornit.Ihan naurattaa.Pelle huulet.

Vierailija
295/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana, nyt repesin. Pehtoori uusimmassa jaksossa puskapisulla ennen raktorin kyytiin nousua 🤣

Vierailija
296/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eija Kantola on ihan symppis:)

Kyllä osaa myös juonitella. Viimeisimmässä jaksossa pohtivat Joonan kanssa, kuinka saa naiset liittoutumaan.

Vierailija
297/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni tuntuu valittavan Kasperista. Minusta hän on kiinnostava ja selvästi fiksu tyyppi. Tykkään siitä, miten nokkelasti ja erikoisesti ajattelee ja käyttää kieltä. Löytää huumoria kaikkialta. On vähän outo ja juuri siksi erilainen ja mielenkiintoinen. Puhetyyli johtuu kai osittain suomenruotsalaisuudesta? Se Kasperin Vuoden graafikko 2013 -juttuhan on vitsi ja hänen tavaramerkkinsä.  

Kyllä mä Kasperin sijasta olisin voinut mielummin luopua jostain tylsemmän oloisesta seinäruususta. Kuten vaikka Sonjasta tai parista muusta.

Kasperi on tosiaan virkistävä poikkeus laumassa, positiivinen ja sanavalmis, hyvä huumorintaju. Harmi kun putoaa heti alkujaksoissa, olisi ollut kiva seurata pitempään.

Vierailija
298/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonjan huulet on tosi kornit.Ihan naurattaa.Pelle huulet.

No, työni puolesta olen nähnyt samannäköisiä muodostelmia pukamaisten peräaukkojen ympärillä. Nämä nuoret kauniit naiset eivät sitä yhtäläisyyttä osaa edes ajatella. Veikkaisin, että villitys jäisi vähemmälle, jos näkisivät.

Vierailija
299/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni tuntuu valittavan Kasperista. Minusta hän on kiinnostava ja selvästi fiksu tyyppi. Tykkään siitä, miten nokkelasti ja erikoisesti ajattelee ja käyttää kieltä. Löytää huumoria kaikkialta. On vähän outo ja juuri siksi erilainen ja mielenkiintoinen. Puhetyyli johtuu kai osittain suomenruotsalaisuudesta? Se Kasperin Vuoden graafikko 2013 -juttuhan on vitsi ja hänen tavaramerkkinsä.  

Kyllä mä Kasperin sijasta olisin voinut mielummin luopua jostain tylsemmän oloisesta seinäruususta. Kuten vaikka Sonjasta tai parista muusta.

Kasperi on tosiaan virkistävä poikkeus laumassa, positiivinen ja sanavalmis, hyvä huumorintaju. Harmi kun putoaa heti alkujaksoissa, olisi ollut kiva seurata pitempään.

Hyvän kirjeen kirjoitti farmilaisille, nauroin/hymyilin koko ajan. Mahtava tyyppi.

Vierailija
300/1286 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei taida nyt toimia, mutta kommenttiin 297 tarkoitus ottaa kantaa.  Ymmärrän sua, mutta Tuomas on isolla todennäköisyydellä ykkösenä voittamaan koko kisan.  Hänellä on sellaisia ominaisuuksia joita nyt alussa ehkä kieltää tai peittelee.  Laajakatseinen ja ymmärtää tätä ihmisten elämänmenoa enemmän kuin moni muu, mm. tässäkin aihe vapaa foorumlssa. Tuomakselle ja kaikille muillekin vielä kisassa oleville tsemppiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi