Sarja jota aluksi inhosit ja sitten rupesitkin katsomaan
Onko kenellekään muulle käynyt niin? Mulle monesti. Esim. Family Guy. Aluksi inhosin sen hahmoja, kun näin niitä kanavasurffailllessani. Sitten pari kertaa katsoin, ja jäin sarjan seuraajaksi.
Puolikkaat miehet on sietämätön päällenauramisen takia, mutta sitäkin olen ruvennut katsomaan, koska Charlie Sheen näyttelee kellontarkasti, sitä on nautinto katsoa.
(Aika hassua, että viime vuosisadan syvällisimmässä amerikkalaisessa elokuvassa Ilmestyskirja Nyt näytellyt Martin Sheen on Charlien isä. Siis siksi hassua, että Miehenpuolikkaat ei ole kovin syvällistä viihdettä. Lahjoja olisi ollut mutta Charlie haaskasi ne tuollaiseen sarjaan sekä päihteisiin.)
Sitten: How I Met Your mother! Vannoin, että tuota en ainakaan rupea katsomaan, näytti niin laskelmoidulta. Mutta niin vain joku laiska sunnuntaiuusinta iski. Katsoin kaiken. Nyt en edes vilkaise How I Met Your Father -sarjaa, koska se näyttää vielä laskelmoidummalta.
Kommentit (43)
Ei sellaista ole. Joko on kamala tai sitten ei ole. Tv:tä en katso, aivopesukone. On muuallakin toisaalta aivopesua mutta voi valita videon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virgin river. Aloitin kaksi kertaa katsomaan sitä, ja molemmilla kerroilla lopetin kesken, koska typerä. Sitten kuitenkin kipeänä aloitin kolmannen kerran ja nyt olen lyhyessä ajassa katsonut jo 3 kautta 😄
Tämä, en yleensä katso mitään rakkaus hömppää. Tuli katsottua 3 kautta.
Ei hitto, pitääkö tälle sit kuitenkin antaa mahollisuus. Vaikuttaa niin äklöltä jenkkihömpänpömpältä, kun itse tykkään brittisarjoista ja siksi en ole antanut edes mahollisuutta. Pitäiskö?
Se on just tuollaista äklöä täyshömppää ja välillä tuntuu että voi kiesus että on tällainenkin juonenkäännös tänne pikkukylään keksitty, mutta niin vaan on menossa 4. kausi jo 😂
Jersey Shore. En voinut uskoa että ne tyypit oli tosissaan, ihan kaikki ulkonäköä myöten oli niin älytöntä ja se meininki. Jäin koukkuun siihen hirveyteen