Sarja jota aluksi inhosit ja sitten rupesitkin katsomaan
Onko kenellekään muulle käynyt niin? Mulle monesti. Esim. Family Guy. Aluksi inhosin sen hahmoja, kun näin niitä kanavasurffailllessani. Sitten pari kertaa katsoin, ja jäin sarjan seuraajaksi.
Puolikkaat miehet on sietämätön päällenauramisen takia, mutta sitäkin olen ruvennut katsomaan, koska Charlie Sheen näyttelee kellontarkasti, sitä on nautinto katsoa.
(Aika hassua, että viime vuosisadan syvällisimmässä amerikkalaisessa elokuvassa Ilmestyskirja Nyt näytellyt Martin Sheen on Charlien isä. Siis siksi hassua, että Miehenpuolikkaat ei ole kovin syvällistä viihdettä. Lahjoja olisi ollut mutta Charlie haaskasi ne tuollaiseen sarjaan sekä päihteisiin.)
Sitten: How I Met Your mother! Vannoin, että tuota en ainakaan rupea katsomaan, näytti niin laskelmoidulta. Mutta niin vain joku laiska sunnuntaiuusinta iski. Katsoin kaiken. Nyt en edes vilkaise How I Met Your Father -sarjaa, koska se näyttää vielä laskelmoidummalta.
Kommentit (43)
Johonkin sarjaan ennakkoluulot niin kovat etten katso kyllä tuota mutta lopulta kun katsoo niin jääkin koukkuun! 👍
Vierailija kirjoitti:
Gilmore girls. En katsonut silloin, kun tuli telkkarista muinoin. Hahmot vaikuttivat hermoja riipaisevan ärsyttävältä. Kun sarja tuli areenaan ajattelin huvikseni kokeilla onko efekti edelleen sama. Ärsyynnyin parin jakson verran ja jäin lopulta koukkuun. Katsoin kaikki kaudet parissa viikossa.
Mulla näin myös muuten paitsi, että katsoin nyt eka jakson syyskuun 11.päivä ja tänään alkoi viimeinen jakso. Joten meni muutamia kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gilmore girls. En katsonut silloin, kun tuli telkkarista muinoin. Hahmot vaikuttivat hermoja riipaisevan ärsyttävältä. Kun sarja tuli areenaan ajattelin huvikseni kokeilla onko efekti edelleen sama. Ärsyynnyin parin jakson verran ja jäin lopulta koukkuun. Katsoin kaikki kaudet parissa viikossa.
Siis hahmot ei enää ärsyttäneetkään sua?
Parin jakson verran ihmettelin, että mitä nää tyypit oikeen on, mutta sen jälkeen pääsin hommaan sisälle eikä ärsyttäneet enää. Ärsyttävistä piirteistä tulikin viihdyttävän koomisia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Virgin River, varsinkin sen takia , että mieheni tykkää siitä myös, emme mitään muita vastaavia ns . Naistensarjoja katso , mutta virgin riverii kaikki kaudet katsottu
Etkö saa katsoa sarjoja yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hahmot ei enää ärsyttäneetkään sua?
Parin jakson verran ihmettelin, että mitä nää tyypit oikeen on, mutta sen jälkeen pääsin hommaan sisälle eikä ärsyttäneet enää. Ärsyttävistä piirteistä tulikin viihdyttävän koomisia.
Mua taas tytär ärsytti ensin pari kautta, sitten taas Lorelain lapsellisuus. Mutta sitten taas Emilystä pidin koko ajan :D Ja sarjassa parasta on pikkukaupungin yhteisöllisyys. Sellaista varmaan moni toivoisi elämäänsä
t. se toinen joka ensin inhosi Gilmoreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Virgin River, varsinkin sen takia , että mieheni tykkää siitä myös, emme mitään muita vastaavia ns . Naistensarjoja katso , mutta virgin riverii kaikki kaudet katsottu
Etkö saa katsoa sarjoja yksin?
Katson. Paljonkin. Mutta tuo on ainoa tuollainen ns naisille suunnattu sarja joka kiinnostaa miestäkin
Mulle on käymässä nyt Tuho-osaston kanssa noin. Vilkaisin sitä jokin aika sitten, ärsytti sen adhd-mainen leikkaus ja hahmojen karikatyyrimäisyys. Viimeksi katsoessa olin jo siedättynyt. Mutta sitä pitäisi katsoa putkeen monta jaksoa, ei ole Disney Channelia.
Sitten taas sarjat jotka iski kerralla: Kylmä rinki, Pulkkinen, My Crazy Ex-Girlfriend.
Tässä ollaan asian ytimessä. Se mitä ei ymmärrä, helposti ärsyttää.
Silta. Katsoin pilottijakson, jonka jälkeen olin typertynyt. Olipa puistattava ja vieraannuttava kokemus, näin ajattelin.
Myöhemmin katsoin jakson neljännestä ja viimeisestä kaudesta. Aprikoin: olipa kiehtova ja kiinnostava, katsonpa seuraavankin jakson. Sen jälkeen olin vakuuttunut: tämä katsotaan loppuun asti. Sittemmin olen katsonut kaikki kaudet jaksot, joko töllön uusintoina tai DVD:ltä. Mutta viimeinen kausi yhä mielestäni vaikuttavin.
Originals- Vampyyrisarja joka on spinoff Vampyyripäiväkirjoista. En ollut siis koskaan katsonut kumpaakaan, ja mies katsoi sitä ja aluksi ajattelin että vi##u mitä paskaa mutta sitten kerran aloitettiin alusta ja olikin varmaan paras sarja mitä olen ikinä katsonut.
Katsottiin sen jälkeen myös se Vampyyripäiväkirjat ja kaikki spinoffit mitä siitä oli tehty. Suosittelen! Katsoin kyllä väärässä järjestyksessä mutta mitä väliä..
Moderni perhe. En tiedä miksi minua ärsytti se kun ekaa kertaa yritin katsoa. Mutta sitten yhtäkkiä hurahdin siihen aivan täysin ja katsoin kaikki tuotantokaudet.
Just pari päivää sitten mietin, että kuka voisi katsoa jotain family gay kaltaista ohjelmaa. Siis ihan oikeasti? Mä mielummin am mun aivoni pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virgin river. Aloitin kaksi kertaa katsomaan sitä, ja molemmilla kerroilla lopetin kesken, koska typerä. Sitten kuitenkin kipeänä aloitin kolmannen kerran ja nyt olen lyhyessä ajassa katsonut jo 3 kautta 😄
Tämä, en yleensä katso mitään rakkaus hömppää. Tuli katsottua 3 kautta.
Ei hitto, pitääkö tälle sit kuitenkin antaa mahollisuus. Vaikuttaa niin äklöltä jenkkihömpänpömpältä, kun itse tykkään brittisarjoista ja siksi en ole antanut edes mahollisuutta. Pitäiskö?
Frendit ysärillä. Oli ensin teennäistä soopaa, mutta ei mennyt kauaa kun olikin ihan parhautta. Ei olisi silloin uskonut, että pyörii telkussa ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Just pari päivää sitten mietin, että kuka voisi katsoa jotain family gay kaltaista ohjelmaa. Siis ihan oikeasti? Mä mielummin am mun aivoni pellolle.
Osaisitko sanoa mikä haittaa sua tuossa sarjassa? Millaiseksi luulet sitä? En puhu nyt FG:n "kaltaisesta" ohjelmasta, koska en tiedä toista sen kaltaista, vaan puhun nimenomaan Family Guysta.
Nimittäin, noin juuri ajattelin itse ennen kuin katsoin sitä kerran. Että miksi katsoa? Minua ärsytti sen aneeminen viiva, siis valju piirroskieli. Mutta kun pääsin siitä yli, avautui ironinen ja melko lahjomaton asenne käsikirjoituksessa. Family Guylle ei ole mikään pyhää, se nauraa kaikelle. Paitsi ei rokotuksille, mikä olikin pettymys Family Guyn nihilismissä. Se nauraa jopa naapurin pedofiiliukolle.
Vierailija kirjoitti:
Moderni perhe. En tiedä miksi minua ärsytti se kun ekaa kertaa yritin katsoa. Mutta sitten yhtäkkiä hurahdin siihen aivan täysin ja katsoin kaikki tuotantokaudet.
Mua se ärsyttää edelleen, mutta silti katson sitä. What's wrong with me??
Niitä on useitakin mutta Downton Abbey oli suurin yllätys. Ajattelin, ettei sen tyylinen sarja voi mitenkään kiinnostaa. Kerran sitten selasin Netflixiä tylsistyneenä ja ajattelin ja se tuli vastaan. Ajattelin, että katsotaan nyt vähän matkaa. Ja jäinkin ihan koukkuun. Kaikki jaksot katsottu jo neljästi ja elokuvat tietysti päälle. Edelleenkään ei sen tyyliset sarjat kiinnosta mutta siinä vaan on sitä jotain.