Nuoriso: Erika Vikmanin Ich komme ei ole sovelias kappale edustamaan Suomea Euroviisuissa
Meanwhile Kokoomus-nuorten Patrick Itäniemi:
Salakuvat! Nuori kokoomusnousukas vei kuuluisan povipommin ulos poistuivat yhdessä hotelliin
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/salakuvat-nuori-kokoomusnousukas-v…;
Uutinen tänään: Kokoomuksen leirissä tyrmistyttiin Erika Vikmanin esityksestä raju kannanotto julki
https://www.is.fi/viihde/art-2000011031144.html
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vikmanin jalkoväliä työstetty kokoomusnuoren toimesta.
Ei nykykokoomusnuoret mitään sellaisesta ymmärrä. Toista oli 80-luvulla kokoomusnuorissa. Silloin ryyppäsimme ja työstimme.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ennemminkin, että UMK ja Euroviisut ei ole enää ohjelmia, joita voisi katsoa yhdessä lasten kanssa. Eikä ne itseänikään enää kiinnosta nykyisellään.
Ei se mikään lastenohjelma olekaan.
En ymmärrä politiikan väliintuloa, vaikka olen kok äänestäjä.
Onhan siellä nähty vaikka jos mitä. Kaikki mikä edistää naisen asemaa on hyvä.
Umk laulukilpailusta on tullut perseen ja pillun esittely. Laulun sanat hokee panemista nyt mä tuun. Et kyllä on menny aiheet lauluissa täysin törkeäksi. Esittäjä on täysin idiootti eikö nuori nainen osaa laulaa muuta. Mutta kun ammattitaito laulajana on heikko. Pitää alastimuudella ja seksilla yrittää myydä itseään
Erika Wikman ei ole laulaja täysin ammattitaidoton..Dannyn sängystä haki kannukset julkisuuteen. Vanhan ukon vällyjen lämmittäjä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ennemminkin, että UMK ja Euroviisut ei ole enää ohjelmia, joita voisi katsoa yhdessä lasten kanssa. Eikä ne itseänikään enää kiinnosta nykyisellään.
Kuten toisessa aloituksessa vastasin sinulle.Ei ole tarkoitettu lastenohjelmaksi. Lähetysaika niille eri
Vierailija kirjoitti:
Umk laulukilpailusta on tullut perseen ja pillun esittely. Laulun sanat hokee panemista nyt mä tuun. Et kyllä on menny aiheet lauluissa täysin törkeäksi. Esittäjä on täysin idiootti eikö nuori nainen osaa laulaa muuta. Mutta kun ammattitaito laulajana on heikko. Pitää alastimuudella ja seksilla yrittää myydä itseään
Joo, laulutaiodoton tangokuningatar tienasi viime vuonna 500000 euroa 🤣
Jos edustaa niin siitä kaksi vuotta ja itärajalla tapahtuu.
Kerron nyt teille, mitkä kaksi asia minua keski-ikäistä naista ottaa kupoliin tässä yhteiskunnassa aivan erityisesti.
1. Tuo ruumiillisuuden ja seksuaalisuuden ylikorostaminen
2. Päihdekulttuurin pakko positiivinen tyrkyttäminen
Minä mummo olen elänyt ajan, kun nuo asiat eivät olleet kovin ihmeellisiä. Ennen vanhaan seksin harrastaminen ei
ollut kovin ihmeellistä ja ihmiset osasivat elää ilman päihteitäkin.
Media kirjoitti muustakin kuin niistä alapääjutuista ja päihteistä. Näin. Kerrankin kokoomusnuoret on oikeassa.
Suomen nuoriso on pilla, kun ei enää seksikään kelpaa.
Squirtit vain päin naamaa perheen pienimmille twerkkaajille! Loveen öankesivat!
Psykologin mielestä on vain hyvä, että lapset alkavat nylkyttämään samalla tavalla, kuin ihailemansa laulajatar. Koska ne kuitenkin näkevät sitä touhuta netistä.
Täällä on kautta aikain haukuttu ja puolustettu Sanna Marinia. Nyt piti ottaa vielä toinen kohde. Tosin Erika on ihan julkisesti rietas esiintyessään. Ei kai meistä kukaan ole mikään hullu sentään. Tunteet vain kuumenevat näillä anonyymi palstoilla tuntemattomien kesken.
Viehän noi pieniä lapsia festareillekin ja sitten pahoittaa mielensä, kun siellä kiroillaan