Reaktiosi, jos tuttu menee rasvaimuun
Mitä ajattelet tai mitä sanot henkilölle, joka kertoo valmistautuvansa rasvaimuun? Itse olen tähän toimenpiteeseen menossa ja mietin, keille kerron ja miten.
Kommentit (15)
On muutama tuttu käynyt. Yleensä sanon että onnea matkaan. En ajattele sen kummemmin.
Pitäisin turhamaisena, mutta asia silti OK.
No eikö tuo ole aika tavallinen toimenpide? Ehkä jälkikäteen kysyisin sattuiko ja miten paraneminen sujui.
Täytyykö siitä informoida tuttavia? En minä ainakaan kertoisi. Parhaille ystäville toki, niille joille nyt muutenkin kertoo yksityisasioista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö siitä informoida tuttavia? En minä ainakaan kertoisi. Parhaille ystäville toki, niille joille nyt muutenkin kertoo yksityisasioista.
Pitäisin omana tietona.
Olen kertonut kosmeettisesta oikomishoidostani kaikille. Miksi en kertoisi rasvaimusta?
Kuule kun mua ei ole sun läskisi tähänkään asti kiinnostaneet.
Miksi pitää puhua kaikki asiansa muille? Jonkun rajan voisi vetää ja rasvaimu on oikein hyvä rajan kohta.
Jos menisin, kertoisin vain ehkä parille parhaimmalle ystävälle, lähinnä ajatuksella jos jotain sattuu. Työpaikalla tms. en todellakaan kertoisi, vaan olisin ihan hiljaa.
Kerro vasta jälkeen päin. Jos joku yleensä huomaa sinun käyneen operaatiossa.
Sanoisin, että onnea matkaan ja että itsekin kävisin, jos olisi varaa 👍👍
Pitäisin turhana (suosisin liikuntaa ja ruokavaliota), mutta eipä se mulle kuulu ja toivoisin vain ettei tulisi tulehdusta ja kipu olisi kestettävää. Jokainen päättää itse kehostaan
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin turhana (suosisin liikuntaa ja ruokavaliota), mutta eipä se mulle kuulu ja toivoisin vain ettei tulisi tulehdusta ja kipu olisi kestettävää. Jokainen päättää itse kehostaan
Rasvaimulla poistetaan kertymiä, jotka eivät lähde laihduttamalla.
Kysyisin, onko kallis toimenpide.