Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty mies ja vaimo haluaa nyt takaisin

Vierailija
13.02.2025 |

Vaimoni tai siis nyt jo ex-vaimo petti minua noin vuosi sitten. Nyt ex haluaisi takaisin minun luokse. Tai oikeastaan halusi siitä lähtien kun otin eron välittömästi pettämisen jälkeen. En todellakaan ymmärrä miksi haluaa takaisin. Tein heti selväksi, että minut petetään vain kerran. Olen sitä mieltä, että pettämisellä pitää olla seuraukset. Ex pohtikoon tätä asiaa loppuikänsä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota hänet kuukauden "koeajalle" ja pidä häntä suunnilleen seksiorjanasi. Panet melkein pelkästään pyllyyn päivittäin. Kenties useita kertoja. Laitat tekemään kaikki rivoudet mitä mielesi halajaa. Koeajan päätyttyä ilmoitat ettet ollut tyytyväinen palveluksiin

Pettäminen on väärin, mutta ei tuokaan normaalia ole mitä sä ehdotat. Tuo on suorastaan sairasta. 

Vierailija
22/24 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti avioliiton alkuaikoina, ja nyt minä mietin sitä loppuelämäni. Sekö on oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota hänet kuukauden "koeajalle" ja pidä häntä suunnilleen seksiorjanasi. Panet melkein pelkästään pyllyyn päivittäin. Kenties useita kertoja. Laitat tekemään kaikki rivoudet mitä mielesi halajaa. Koeajan päätyttyä ilmoitat ettet ollut tyytyväinen palveluksiin

Vit tu mikä rot ta voi edes ajatella vastaavalla tavalla. Jos ei halua jatkaa niin sit jättää, jotkut jonnejen rangaistusleikit ei oo ihan aikuisten maailmaa.

Vierailija
24/24 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vklp aikaa keskustella ja mikäli suhteessa ei nieleminen ja persereikä hommat innostanut niin nyt on hyvää aikaa tasata tilit eli imetät ensin sillä lastit ja sen jälkeen nussit pelkästään kakkoseen lopun iltaa ja su vielä sama setti tuplana että oppii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi