Mitä tehdä kun teini seuraa aivan hirvittäviä kanavia whatsappissa!?
Siis mä en ymmärrä, mitä tehdä että teini ei enää seuraisi aivan kamalia sisältöjä whatsapissa?? Sanktiouhkaus sitä tasoa, että ei oikeesti halua sitä sanktiota saada ja pysyy sieltä poissa? Jatkuva seuranta ja kontrollointi että niitä kanavia ei siellä enää ole? Aamuin illoin? Joku muu mikä, apua, en mä osaa 😣
En viitsi kertoa tarkemmin sisällöistä, mutta ikätasoon nähden aivan hirvittäviä asioita 😢
Kommentit (96)
Eikö tullut ihan vasta se, että sinut voidaan liittää kanavalle sen suurempia kyselemättä.
On tämä maailma sairas. Jotenkin on toivo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivoa ei sovi menettää kun on lapsi kasvatettavana.
Totta puhut, mutta vaikeaa se on.
Whatsapp tarjoaa mahdollisuuden skrollata tunteja kaikenlaisia sairaita kanavia. Eteen voi tulla ihan mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tullut ihan vasta se, että sinut voidaan liittää kanavalle sen suurempia kyselemättä.
Liittää kanavalle? Ota asioista selvää ennen kuin tulet esittämään asiantuntijaa..😂
Jos uhkaisi, että ellei lopu niin vaihtuu älypuhelin sellaiseen, jolla voi ainoastaan soittaa ja lähettää ainoastaan tekstareita. Luulis olevan riittävästi painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp tarjoaa mahdollisuuden skrollata tunteja kaikenlaisia sairaita kanavia. Eteen voi tulla ihan mitä vain.
Mites minulle ei ole tullut vastaan yhtäkään sairasta kanavaa? Voisitko nyt kertoa näiden sairaiden kanavien sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jos uhkaisi, että ellei lopu niin vaihtuu älypuhelin sellaiseen, jolla voi ainoastaan soittaa ja lähettää ainoastaan tekstareita. Luulis olevan riittävästi painetta.
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen maailma on. Meidän vanhempien tehtävä on mm. varustaa lapsi hyvillä eväillä kohtaamaan kaikkia kamaluuksia.
Ei ole äidin tehtävä suojella poikaa luonnoltaan. On vanhempien miesten tehtävä laittaa nämä pojat kuriin tai mitä nyt sitten tekevätkin. Toki lääketeollisuus voi alkaa tarjoaman jotain kemikaalista mutilaatiota miehille, mutta lähtökohtaisesti tämä ei yksinkertaisesti ole millään tasolla naisten ongelma, siitä huolimatta väittääkö laki sinun olevan vastuussa siitä vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites minulle ei ole tullut vastaan yhtäkään sairasta kanavaa? Voisitko nyt kertoa näiden sairaiden kanavien sisällöstä.
Joo, ei näitä vahingossa tule vastaan. Kaverit suosittelevat tai "lapsi" itse etsii niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei näitä vahingossa tule vastaan. Kaverit suosittelevat tai "lapsi" itse etsii niitä
Juuri tämä!
Vierailija kirjoitti:
Laitat lapsilukkoa puhelimeen ja estät watsappin - ongelma ratkaistu
Ei ole noin helppoa. Meillä ainakin nuori kommunikoi eniten viesteillä nimenomaan whatsapin kautta. Ja kun osalla on iPhone ja osalla Android, niin ei oikein tekstiviestitkään käy, kun harvalla on liittymää, josta niitä lähetellä. Ja sitten kun on luokan ja harrastuksen ja muun whatsappia, joissa on periaatteessa pakko olla, niin ei sitä niin vaan kielletä.
Vierailija kirjoitti:
Niistä voi myös lähteä pois itse. Jos mikään ei auta niin puhelinnumeon voi vaihtaa, jos tuollainen kiusaaminen ei lopu. Jokainen on itse vastuussa siitä, ettei omassa kuplassa ole mitään sairasta saastaa - ja tämä saattaa tarkoittaa jopa valtamedioiden kieltämistä, kun ne taantuvat, korruptoituvat ja myrkyttyvät. Twitter, X ja suomalaiset päivälehdet hyvä esimerkki. Eivät ne ole enää "päivälehti"sisältöä vaan perversoitunutta, vihamielistä moskaa
Media-alan yrittäjien mukaan ihmiset eivät maksa mukavasta sisällöstä. No, jokaisen oma valinta miten suhtautuu tarkoituksellisen väkivaltaiseen, raakaan, seksiväkivaltaiseen, häiriintyneeseen sisältöön. Jotkut maksavat, jotkut tekevät sitä rahasta, mutta kyllä noiden kaikkien sydämet ovat korruptoituneita ja mustia. Hyväsydäminen ei tee tai altista itseään edes palkkiosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin helppoa. Meillä ainakin nuori kommunikoi eniten viesteillä nimenomaan whatsapin kautta. Ja kun osalla on iPhone ja osalla Android, niin ei oikein tekstiviestitkään käy, kun harvalla on liittymää, josta niitä lähetellä. Ja sitten kun on luokan ja harrastuksen ja muun whatsappia, joissa on periaatteessa pakko olla, niin ei sitä niin vaan kielletä.
Tämä ongelmana meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa saada lasta ymmärtämään, että sisältö on sairasta ja vahingollista, rikollista, jos lapsi ei ole itse korruptoitunut. Jos on niin kikkels kokkels - ei ole äidin vika että poika kehittyy siksi, miksi miehet ovat kautta aikojen kehittyneet. Ennemminkin tulee miettiä, miten suojella itseään pojalta, sillä noista voi saada elinikäisen riesan ja jopa uhan hengelleen, jos poika on kiintynyt itseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä voi myös lähteä pois itse. Jos mikään ei auta niin puhelinnumeon voi vaihtaa, jos tuollainen kiusaaminen ei lopu. Jokainen on itse vastuussa siitä, ettei omassa kuplassa ole mitään sairasta saastaa - ja tämä saattaa tarkoittaa jopa valtamedioiden kieltämistä, kun ne taantuvat, korruptoituvat ja myrkyttyvät. Twitter, X ja suomalaiset päivälehdet hyvä esimerkki. Eivät ne ole enää "päivälehti"sisältöä vaan perversoitunutta, vihamielistä moskaa
Media-alan yrittäjien mukaan ihmiset eivät maksa mukavasta sisällöstä. No, jokaisen oma valinta miten suhtautuu tarkoituksellisen väkivaltaiseen, raakaan, seksiväkivaltaiseen, häiriintyneeseen sisältöön. Jotkut maksavat, jotkut tekevät sitä rahasta, mutta kyll
Joku taisi nyt sekoittaa ryhmän ja kanavan 🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa saada lasta ymmärtämään, että sisältö on sairasta ja vahingollista, rikollista, jos lapsi ei ole itse korruptoitunut. Jos on niin kikkels kokkels - ei ole äidin vika että poika kehittyy siksi, miksi miehet ovat kautta aikojen kehittyneet. Ennemminkin tulee miettiä, miten suojella itseään pojalta, sillä noista voi saada elinikäisen riesan ja jopa uhan hengelleen, j
?
Joo. Ja sitten käsket, kiellät, rajoitat, rankaiset! Ole rakastava vanhempi