Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Maksan himo!

Vierailija
13.02.2025 |

Naapuri paistaa taas maksaa ja mulla kuola valuu đŸ€€. Maksa on aina himottanut mua, mistĂ€hĂ€n johtuu? Menkkoja ei ole ollut vuosiin ja raskaanakaan en ole. Tekis niin mieli pimpottaa ovikelloo ja syöksyĂ€ syömÀÀn!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun työkaveri syö joka viikko maksalaatikkoa. Antaa aina mun ottaa teelusikallisen kun tykkÀÀn, mutta vatsa kipeytyy siitÀ.

Vierailija
2/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

FERITIINI!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maksa suodattaa kaiken paskan. Hyi hlvetti

Vierailija
4/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vain sosiopaatit ja psykopaatit pitÀvÀt maksasta. Oikeasti, pakko olla jokin pahasti vinossa pÀÀn sisÀllÀ jos himoitsee maksaa.

Vierailija
5/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heh, repesin aloitukseen. Mulla teki viime viikolla kanssa mieli ja piti ostaa kaupasta, mutta onnistuin sössimÀÀn. :( Ilmeisesti anemia(?). Eilen, kun palsta meni kiinni, menin suoraan nukkumaan. Parin tunnin pÀÀstĂ€ herĂ€sin johonkin, samalla kurahti mahassa ja kiireenvilkkaa pytylle. Katsoin "jĂ€lkeĂ€", aivan mustaa. Mietin, et enhĂ€n minĂ€ ole syönyt mitÀÀn maksaa enkĂ€ verilettuja, mitÀÀn mustaa, mikĂ€ voisi sen aiheuttaa. Ilmeisesti sisĂ€inen verenvuoto, ruuansulatuskanavassa alkoa kyllĂ€ mennyt, liikaa .... :(

....

Pappaa kÀytettiin kotipaikalla, viimeisen kerran. TÀdit kertoivat: heillÀ/siellÀ oli ollut aiikoinaan 8 lypsÀvÀÀ, kaikki maito meni meijeriin, juotavaksi ei riittÀnyt/saanut. Niin hirveÀ kalkinpuute, et söivÀt sitten koulussa koululiituja. Tuumin, et jos niitÀ ihmeellisiÀ mielitekoja tulee, niin se on jonkin vitamiinin tai hivenaineen puute. (seksi tietysti erikseen :) )

Vierailija
6/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

puhdistuselin,hyi hitto,eikÀ. mutta yks tuttu sai samanlaisia himoja jopa kesken kaupungillaolon raaaakaaaaa jauhelihaa suoraa paketista. mutta toi maksa jÀtevÀylÀ.. onko sulla raudanpuute,esim. jokin vuotava kohta suolistossa,pukamat tms. tutkituta.

jos naapuri ok frendi miltei tms. pyydĂ€,ettĂ€ sĂ€ piffaat ainekset jos hĂ€n valmistaa lounaan, etkö itse osaa valmistaa. 

Vierailija
7/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taas tÀmÀ sekopÀÀ suoltaa sekoviestejÀÀn. Onko pakko kitistÀ aina toisten viestiketjuihin? What's wrong with you!

Vierailija
8/8 |
13.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tÀmÀ sekopÀÀ suoltaa sekoviestejÀÀn. Onko pakko kitistÀ aina toisten viestiketjuihin? What's wrong with you!

Koska mĂ€ voin!👾

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kaksi viisi