Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tulin sairaalan, kun siellä saa ruuat ja rahat on loppu"

Vierailija
13.02.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011017133.html

Täytyy muistaa, että hoitoa tarvitaan joka tapauksessa ja ihmisiä ei saa jättää hoitamatta. Ensiarvoisen tärkeää onkin, missä häntä hoidetaan! Erikoissairaanhoito on kaikista kalleinta hoitoa ja se pitäisi varata oikeasti sitä tarvitseville. Perusterveydenhoito olisi se paikka, johon pitäisi priorisoida nyt. Moralisointi on helppoa: miksei lopeta ryyppäämistä ja tupakanpolttoa. Ne voivat kuitenkin olla ainoa asia, jota jaksaa tehdä enää. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä on nyt hinku ihmisillä PÄÄSTÄ sairaalaan?

Vierailija
22/25 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä samoja satuja kuinka terveempi pääsee päivystyksessä jonon ohi.

-CRP 500 ja suoraan osastolle hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi takaperin sydänoperaation jälkeen 5 päivää osastolla, ja mielelläni kyllä lähdin sieltä pois kun kotiutettiin.

Vaikea hahmottaa kuinka kukaan haluaisi tai edes pääsisi sairaalaan ja osastolle ilman syytä. 

Vierailija
24/25 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näitä samoja satuja kuinka terveempi pääsee päivystyksessä jonon ohi.

-CRP 500 ja suoraan osastolle hoitoon.

Mäkin pääsen päivystyksen kautta osastolle. Ulospäin ei näy mitään ja sitähän ne muut ihmiset vain katsovat.

Vierailija
25/25 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhus ja olen käynyt kahdessa pienessä toimenpiteessä, munsarjojen poisto tähystyksellä ja päivystyksen kautta vatsatyrän korjaus.  Yksi yö ja kotiin.  Ei paljon syödä ehtinyt.  Iltapala, aamupala ja 1 lounas. 

Olisiko jossain terveyskeskussairaalasa joskus päässyt pienestäkin pariksi yöksi? Meilläpäin on yksi  tk-sairaala joka on lehden mukaan ihan tukossa, kävin tuttua katsomassa, kuolemaa odottaa, kiireettömät ambulanssit kärräsivät hoitolaitoksista vanhuksia sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi