Hyvään ihoon ei tarvita tököttejä ja kemikaaleja
Paras lopputulos tulee vesipesulla ja korkeintaan pahimmilla talvipakkasilla sipaisu apteekin perusvoidetta. Muulloin annetaan ihon hengittää ilman rasvoja ja meikkejä.
Kommentit (24)
Tuollaista voi väittää vain ihminen jolla ei ole mitään ongelmia ihon kanssa.
Mites aurinkovoide? Mikä auttaisi pigmenttimuutoksiin?
Proof is in the pudding. Esim Gwyneth Paltrow jolla olisi rahaa ostaa kaikkea mitä haluaa on iholtaan täysin vaurioitunut. Koska välttää pakkomielteisesti aurinkovoiteita (ja ottaa aurinkoa).
Juu, pitkälti noin. Välillä laitan c-vitamiinia sisältävää voidetta,a
Kyl on niin potaskaa että. Sä et tiedä näistä asioista.
Hyi että mä inhoan tuota sanaa sipaisu. Sipaisu apteekin perusvoidetta... Sipaisu kevytmargariinia... Aaargh, ei mulla muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat tulevat ihonhoitotuotteista.
Pese naamasi, se riittää. Pese vedellä ja saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule vaan niillä olen saanut ihoni parempaan kuntoon.
Se on helppo viisastella kun ei itsellä ole ihon kanssa ongelmia.
Jaaha. Kyllä jotkut tarvii. Ja monet tarvii vanhemmiten, esim. naiset menopaussin jälkeen. Iho voi ihan hilseillä pois kuivana hilseenä ellei rasvaa. Itsellä taas ollut atooppinen iho aina, huonosti voi ilman "tököttejä".
Ei tarvita mutta sen sellaisena pysymiseen pitkällä juoksulla tarvitaan.
Harmittaa sit 50senä. Mut senkun kokeilette onneanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö. Miten sitte mulla alkoi ongelmat teininä ennen mitään ihonhoitotuotteita?
Tottakai käytän retinolivoiteita, c-vitamiinivoiteita, 50+ suojakertoimen aurinkovoiteita eli hoidan, kosteutan ja suojaan, ja siksi minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi kun olen pitänyt ihostani hyvää huolta. Silmänympäryksissä ei muuta kuin pari pientä juonnetta, ei vieläkään ryppyjä eikä harakanvarpaita.
t: 52v.
Mä uskon että nuo voi jotain vaikuttaa, ja osa ihmisistä niitä oikeasti tarvii joso n esim. perinnöllisiä iho-ongelmia. Mutta tavikselle luulen, että ihonhoito vaikuttaa paljon vähemmän kuin mitä markkinoijat yrittää väittää. Esim. itse olen 50 v, olen ollut aina todella laiska hoitamaan ihoani, jotain perusvoidetta talvella laitan jos pakkasissa posket ja nenä kuivuu, muuten en mitään. Aurinkovoiteitakaan en ole käyttänyt, tosin en koskaan ole tykännyt auringossa myös makoilla. Ihoni ei ole mitenkään huonompi kuin himoihonhoitajien, jotka käyttää isoja summia rahaa johonkin kuoriviin happoihin, retinoliin, peptideihin ja ties mihin.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Kyllä jotkut tarvii. Ja monet tarvii vanhemmiten, esim. naiset menopaussin jälkeen. Iho voi ihan hilseillä pois kuivana hilseenä ellei rasvaa. Itsellä taas ollut atooppinen iho aina, huonosti voi ilman "tököttejä".
Kyllä. Mulla iho oikein kuoriutuu irti kasvoista. Vaikka kuinka pesisi pelkällä vedellä.
Totta!