Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi juttu viisuista vielä ja äänestyksestä

Vierailija
13.02.2025 |

Tämä on lainattu juttu, toisesta ketjusta, ..

Eihän tää viisu juttu nyt ihan oikein mennyt. - Kuulin minäkin tämän jutun YLE Suomesta !

eli,

Tässähän on sellainen juttu, että he jotka äänestivät ilmaiseksi, sen yhden äänen voimalla, niin Erika ei ollut ensimmäinen.

Vaan toinen, niiden äänien perusteella.

Kun äänet ja äänestystulos, tulivat maksullisten äänien kautta, sieltä tuli äänet ykköspaikkaan.

Eli minulla tulee vaikutelma, jotku äänestivät hyvin monta kertaa Erikaa, vaikka se maksoi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin varmistaa kuulemani radiosta, joka koski äänestystulosta,, ylen sivuilla oli juttu aiheesta, mutten voinut sitä kopioida tänne.

Itseäni hämmentää se että, voitto kipale muistutti hyvin paljon Kikan erästä vanhaa laulua. En kai ole ainut joka kuulin Plagiointia voitto kipaleessa.

Vierailija
2/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska halusin varmistaa kuulemani radiosta, joka koski äänestystulosta,, ylen sivuilla oli juttu aiheesta, mutten voinut sitä kopioida tänne.

Itseäni hämmentää se että, voitto kipale muistutti hyvin paljon Kikan erästä vanhaa laulua. En kai ole ainut joka kuulin Plagiointia voitto kipaleessa.

Oli jotakin samaa myös kun Jaakko Tepon Tuupovaaran yössä biisissä.  Kun tarkemmin miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mahdollisuus on ollut myös muiden kappaleiden kannattajilla äänestää maksullisesti moneen kertaan.

So?

Vierailija
4/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero oli yli sata pistettä yleisöäänissä Erikalle ja 80% äänistä oli ilmaisia, niin täyttä kukkua tuo väite, että Erika ei olisi voittanut ilmaisääniä.

Vierailija
5/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jotakin samaa myös kun Jaakko Tepon Tuupovaaran yössä biisissä.  Kun tarkemmin miettii.

Tää nyt taitaa olla ironiaa, .. vai ?

Vierailija
6/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero oli yli sata pistettä yleisöäänissä Erikalle ja 80% äänistä oli ilmaisia, niin täyttä kukkua tuo väite, että Erika ei olisi voittanut ilmaisääniä.

Ei voittanut ilmaisäänillä, etsi juttu ylen sivuilta. Minäkin kävin sen lukemassa.

Maksulliset äänet ratkaisi.

Vierailija
7/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama mahdollisuus on ollut myös muiden kappaleiden kannattajilla äänestää maksullisesti moneen kertaan.

So?

Minä en ole maksanut kuin yhden kerran äänestämisestä. Kun piti saada Kaapo voittamaan idoils kisan. 

Näitä ilmais ääniä olen käyttänyt, esim TTK ääniä olen saanut ilmaiseksi ja hybridi TV n kautta.

Vierailija
8/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luultavasti tamperelaiset äänesti useita kertoja manselaista vain sen takia että on mansesta. Hyvväää. Näin saadaan aina paras tulos.

Vierailija
9/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musiikkikilpailu ratkaistaa äänestämällä, eihän hiihdossakaan äänestetä "kuka mun mielestä hiihti parhaiten"?