Mä tein tutkintapyynnön karmeasta taksikuskista!
Kirjoitin hänestä sunnuntaina, kävi lapsiin käsiksi ja taksissa ei saanut edes puhua. Viimeinen pisara oli se, kun poikani melkein putosi taksin kyydistä, kun taksi lähti ovi auki ja poikani oviaukossa menemään. Koutuslautakunta käsittelee asian ja saa nähdä joutuuko mies pois hommista. ja tätä on jatkunut pitkän aikaa. Käsittämätöntä, kun ihmiset eivät uskalla tehdä mitään vaikka näkevät että lapsille tehdään vääryyttä. Olin ainoa, joka uskalsi tehdä valituksen!
Kommentit (15)
se käsittelee ylimpänä elimenä kaikki kouluasiat!
Ihan oikein, että valitit, toivottavasti äijä saa kenkää.
Onko oma taksi vai renkinä?
Anteeksi, kun selitin huonosti!
ap
Nykyisin on melkein sääntö, etä kukaan ei puutu vääryyksiin tai auta hätään joutunutta, edes lasta, vaikka näkisi tilanteen. " Ei kuulu mulle" on narsistisen yhteiskuntamme viesti.
Ja mä en usko että tuollainen ihminen pystyy ikinä muuttumaan, vai mitä mieltä olette?
Tuskin se kuski hommista saa kenkää. Yksi valitus nyt ei paljon paina vaakakupissa. Miksi toisten lasten vanhemmat eivät tehneet valitusta ?
Jos saisit toisten lasten vanhemmat mukaan tuohon valitukseen, niin ehkä jotain tapahtuisi. Jos jokaisesta valituksesta vaihdettaisiin kuskia, niin eihän kuski ehtisi ajaa kuin viikon kaks, kun taas joku mamma valittaisi jostain, milloin aikataulussa ei pysytä ja milloin kuski ei ole tarpeeksi mielinkielin aideille.
ja sitten kertoi kotona mitä oli tapahtunut
ap
Kyllä se menee joka kunnassa lautakunnan käsittelyyn, ei koulutoimenjohtaja missään kunnassa tee yksin päätöksiä.
Nyt saa helposti lähinnä kuvan että olet jotenkin tasapainoton.
Lautakunta suosittelee jotain ja ehkä selvittää asiaa.
Kyllä kai kirjoitusvirheitä sattuu jokaiselle täällä, ei se tee ihmisestä tasapainotonta!
Ja asumme pienellä paikkakunnalla, joten ihmiset pelkäävät oman asemansa puolesta
ja oli huutanut ystävälleni että " turpa kiinni" vaikka hän oli vaan kysynyt että onko ollut kiirettä.
Tätä ystäväni ihmetellessä, taksikuski oli uhannut raiskata hänet jos ei turpa pysy kiinni. Taksikuskeiss aon todella kummallista sakki, joilla ei ole minkäälaisia sosiaalisia taitoja edes.
Lapset ovat niin kovia keksimään asioita ja olettavat jonkun olevan jotenin, vaikka totuus on toinen.
Aikuisen sana painaa tässä asiassa enemmän, eli taksikuskin.
Taksikuski voi sanoa että lapset ovat keksineet kaiken ja milläs todistat muuta. Lapsen mielikuvitus nyt on vaan vilkas.
Vierailija:
Kyllä kai kirjoitusvirheitä sattuu jokaiselle täällä, ei se tee ihmisestä tasapainotonta!
Ja asumme pienellä paikkakunnalla, joten ihmiset pelkäävät oman asemansa puolesta
hyvässä kunnan duunissa olevien lapsia ? Miten muuten pitäisi pelätä oman asemansa puolesta ??
Ja miten se liittyy taksikuskiin ?