Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin eläin, jonka olet nähnyt lähietäisyydeltä?

Vierailija
12.02.2025 |

Minulla se on hevonen. En pelännyt, oli rauhallinen.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu (täysvalkoisissaan).

Vierailija
42/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaan olen nähnyt, mutta osia oli aina veden alla, ja kamelin selässä keikkunut. Eläintarhoissa nyt ollut vaikka mitä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsu

Vierailija
44/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uroshirvi.

Vierailija
45/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossa, vai eläintarhassa?

Kumpikin. Luonnossa kyllä vähän kauempana..

Vierailija
46/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

130-kiloinen nainen.

jännä, mä taas oon nähny 130 kiloisen miehen

Vierailija
47/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt lähietäisyydeltä norsun. Myös sarvikuono on tullut nähtyä, mutta se taitaa olla massaltaankin pienempi. Ainakin se on matalampi. Korkein näkemäni on kirahvi. Suurin lintu strutsi.

Ruotsissa eläintarhassa oli sarvikuonoemo jolla ei ollut sarvea. Ihmeellinen violetin sävyinen se kohta mistä sarvi puuttui.

Vierailija
48/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on suurempi hevonen vai lehmä? Molemmat olen nähnyt ihan läheltä.

Jos eläintarhan eläimiä ei lasketa.

Shire on mailman suurin hevosrotu, painaa jopa toista tonnia. Meillä oli siitossonni, painoi 1150 kg, kiltti poika minun käsitellä .Toinen saattoi olla vähän painavampi.  

Vierailija
49/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ryhmän sarvikuonoja hölkkäämässä pellonreunaa pitkin, kun poistuimme autolla kansallispuistosta. Olivat aika lähellä, ja kuski halusi aija avielä lähemmäksi saadakseen parempia kuvia. Sanoi, että kyllä hänen uusi Mersunsa sarvikuonon kestää. En ollut kyllä vakuuttunut, mutta onneksi ei vaimonsakaan, joten sai miehnsä lähtemään. Tämä Durbanin läjhhistölä sijaitsevassa yksitusessä safaripuistossa Etelä-Afrikassa.

Vierailija
50/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poro on ollut melkein kosketusetäisydellä. Hevonen on ollut isompi, mutta ei ole ollut niin lähellä.

Vierailija
51/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt lähietäisyydeltä norsun. Myös sarvikuono on tullut nähtyä, mutta se taitaa olla massaltaankin pienempi. Ainakin se on matalampi. Korkein näkemäni on kirahvi. Suurin lintu strutsi.

Ruotsissa eläintarhassa oli sarvikuonoemo jolla ei ollut sarvea. Ihmeellinen violetin sävyinen se kohta mistä sarvi puuttui.

Mä en nähnyt noita eläintarhassa, vaan eri luonnonpuistoissa.

Vierailija
52/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sarvi poistettu, tynkäkohta suojattu, siitä väri

Vierailija
53/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin ryhmän sarvikuonoja hölkkäämässä pellonreunaa pitkin, kun poistuimme autolla kansallispuistosta. Olivat aika lähellä, ja kuski halusi aija avielä lähemmäksi saadakseen parempia kuvia. Sanoi, että kyllä hänen uusi Mersunsa sarvikuonon kestää. En ollut kyllä vakuuttunut, mutta onneksi ei vaimonsakaan, joten sai miehnsä lähtemään. Tämä Durbanin läjhhistölä sijaitsevassa yksitusessä safaripuistossa Etelä-Afrikassa.

Näon myös toki elefanttejakin, virthepoja, buffaloita, kirahveja, mutta nää näytti pelottivimmilta. Tosin niin oli paviaanitkin Hyväntoivon niemellä

Vierailija
54/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori hirvi, olin kävelylenkillä, kun keskellä kävelytietä mäen nypykän takana seisoi tuo hirvi valmistautumassa autotien ylitykseen. Näki minut ja jäi toljottamaan pieneksi hetkeksi. Onneksi olin sen verran kaukana, että välitöntä vaaraa ei ollut ja hirvi jatkoi matkaansa. Ja onneksi ei tullut autoja just silloin.

Vierailija
55/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on suurempi hevonen vai lehmä? Molemmat olen nähnyt ihan läheltä.

Jos eläintarhan eläimiä ei lasketa.

Shire on mailman suurin hevosrotu, painaa jopa toista tonnia. Meillä oli siitossonni, painoi 1150 kg, kiltti poika minun käsitellä .Toinen saattoi olla vähän painavampi.  

No tämä ei ollut sellainen vaan joku ravuri tai suomenhevonen. Mitä näitä meillä täällä nyt on. Useita on nähty.

Vierailija
56/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keskikokoinen ratsuhevonen (säkäkorkeus 160 cm) painaa keskimäärin 500 kg.

Vierailija
57/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivalas.

Vierailija
58/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaroin metsätietä kun naarashirvi rytisteli metsästä eteeni (metrin päähän) ja lähti painelemaan menosuuntaani. Oli tulla k housuun.

Vierailija
59/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsu autossa, mutta kävelin muutaman metrin päästä kirahvin ohi, ja kyllä suoraan sanottuna pelotti, kun sillä oli vielä poikanen matkassa. 

Hitsit se katto pitkään, ihan tuijottamalla tuijotti. 

Vierailija
60/91 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalas Lofooteilla. En kyllä nähnyt kokonaan.