Suurin eläin, jonka olet nähnyt lähietäisyydeltä?
Minulla se on hevonen. En pelännyt, oli rauhallinen.
Kommentit (91)
Norsu. Viidakossa ratsastin sillä ettei käärmeet pure.
Vanni. Rapsuttelinkin pitkään. En olisi uskonut että norsun iho on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Munahaukka
Nää on siis kauheita!
Pääsithän karkuun?!?
"Riikka" Purra. Oli yllättävän rauhallinen, nenäsieraimista puuskutti keväistä pakkasilmaa, mutta muuten näytti klassiselta suomalaiselta ma. aamuna yleisissä.
Norsu, sarvikuono, virtahepo. Kaikki luonnossa.
Norsun näin joskus 1970 luvulla. Olin niin pieni että parhaiten muistan jalan jäljen minkä norsu jätti. Silloin kiersi sirkus tai jokin missä oli norsu mukana.
Vierailija kirjoitti:
"Riikka" Purra. Oli yllättävän rauhallinen, nenäsieraimista puuskutti keväistä pakkasilmaa, mutta muuten näytti klassiselta suomalaiselta ma. aamuna yleisissä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oliks sillä ne sakset mukana?
Hereford (lihakarjarotu). Giganttisia villisikoja jossain aitauksessa, en tajua miten niin suuria voi olla (korkeus), yleensä valokuvissa "pienempiä" netissä (nekin isoja). Kameli tai drometaari, hevonen, muuli, lehmä, peurat, hirvi - monista on vuosia aikaa kun näin.
Norsu. Ulkomailla eläintarhassa missä mentiin bussilla. Bussissa oli ikkunalasien tilalla metalliset ristikot ja norsu tunki kärsänsä sieltä läpi ja lääppi minua.
Hirvi makoili meidän pihalla ja toinen tuli lenkkipolulla vastaan ja hinusteli tai mitä se ääntely on.
Kirahveja eläintarhassa. Delfiinejä luonnossa. Mikä tässä kiinnostaa, vai teetkö diplomityötä?
Varmaankin kiltti härkä, eli leikattu sonni, jota joskus hoidin.😊😍 Oli lempeä ja tykkäsi rapsuttelusta.
Ai niin. Eläintarhoissa ulkomailla oli norsut ja saattoi olla joku kirahvikin. Samoin sirkuksissa oli norsuja takavuosina.
Jääkarhu uros. Täällä pohjoisella jäämerellä kun asustelen niin tulee välillä juteltua jääkarhujen kanssa kun harvemmin täällä muita ihmisiä näkee
Tv. Magnus Norjalainen
Kirahvi