Vikmanin seksihalut heikentyneet, petipuuhat ei kiinnosta
Kertoo itse
https://www.is.fi/viihde/art-2000011026339.html
-petipuuhat eivät kauheasti kyllä kiehdo, Vikman tunnustaa.
Eli kyseessä on valheellinen esitys, eikä artisti edes seiso esittämänsä musiikin ja sanoituksen takana. Feikkiä siis.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä edes koskaan kiinnostanut? Ehkä niinä aikoina, kun aloitti tuon pimppivillityksen. Varmaan jihaa, nyt mä teen sen!
Musta Erikan seksuaalisuus on päälle laputettu. Jokainen saa olla mitä on. Mutta hän on tehnyt siitö tavaramerkin.Kiinnostus vanhempia miehiä kohtaan kielii kyllä siitä, ettei seksi ole henkilölle tärkein asia parisuhteessa. Ellei satu olemaan sitten todella viriili vanhempi herra.
Se oli minusta vain outoa. Eikä siis kiinnosta, mitä tekivät. Erika tekee kaikkensa, jotta saa julkisuutta. Sairas piirre. Tuosta olisin huolissani. Sen pimppi lähes näkyy keikoilla.
Eilen totesin, että Erika on hullu, ihka oikeasti. Laulu, esiintyminen, pimpin paljastelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä edes koskaan kiinnostanut? Ehkä niinä aikoina, kun aloitti tuon pimppivillityksen. Varmaan jihaa, nyt mä teen sen!
Musta Erikan seksuaalisuus on päälle laputettu. Jokainen saa olla mitä on. Mutta hän on tehnyt siitö tavaramerkin.Jotenkin kammottaa ihmiset, jotka tekevät intiimeistä asioista tavaramerkkejä. Niinkuin nyt Sieppi esim. Itkuvideot keskenmenoista. Neljättä kertaa ei edes saanut kameran rullalle.
Eikö mikään ole pyhää? Minusta nyt esim. läheisen kuolema on sellainen juttu, että jokainen voi surra yksityisesti.Niin. Miksipä luulet että vaikka ortodoksisuus trendaa nyt - niin vanhoillista kuin onkin? Et ole ainoa jota kammottaa; suurinta osaa myös kyllästyttää tämä loputon perseily - paljon.
Ei ole kyse mistään valtavirrasta edes. Jotkut asiat tuntuu todella yksityiseltä. Tulee paha olo, jos niitä jakaa. Läheisen kuolema on sellainen asia. Minulle keskenmeno olisi myös todella surullinen ja intiimi asia. Haluaisin pitää asian vain itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Erikan seksuaalisuus on päälle laputettu. Jokainen saa olla mitä on. Mutta hän on tehnyt siitö tavaramerkin.Kiinnostus vanhempia miehiä kohtaan kielii kyllä siitä, ettei seksi ole henkilölle tärkein asia parisuhteessa. Ellei satu olemaan sitten todella viriili vanhempi herra.
Se oli minusta vain outoa. Eikä siis kiinnosta, mitä tekivät. Erika tekee kaikkensa, jotta saa julkisuutta. Sairas piirre. Tuosta olisin huolissani. Sen pimppi lähes näkyy keikoilla.
Eilen totesin, että Erika on hullu, ihka oikeasti. Laulu, esiintyminen, pimpin paljastelu.
Ei ole paljastellut mitään.
erika ei vaikuta ilkeältä en ymmärrä haukkumista, lavapersoona on rohkea mutta yksityishenkilönä hän vaikuttaa tavallisemmalta. eli varmaan sama kuin kikalla aikoinaan.ihmiset odotttaa sitä esitystä vaikka itse ihminen on melko herkkä ihminen.
monelle näyttelijälle kans käy niin ettei rooli hahmo ole sama kuin ihminen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Erikan seksuaalisuus on päälle laputettu. Jokainen saa olla mitä on. Mutta hän on tehnyt siitö tavaramerkin.Jotenkin kammottaa ihmiset, jotka tekevät intiimeistä asioista tavaramerkkejä. Niinkuin nyt Sieppi esim. Itkuvideot keskenmenoista. Neljättä kertaa ei edes saanut kameran rullalle.
Eikö mikään ole pyhää? Minusta nyt esim. läheisen kuolema on sellainen juttu, että jokainen voi surra yksityisesti.Niin. Miksipä luulet että vaikka ortodoksisuus trendaa nyt - niin vanhoillista kuin onkin? Et ole ainoa jota kammottaa; suurinta osaa myös kyllästyttää tämä loputon perseily - paljon.
Mulla taas auttaa kun saan puhua surusta jonkun kanssa, olemme kaikki erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Irrotit kommentin nyt kontekstista.
Mitä sitten? Niinhän moni somessa tekee. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kyllähän siinä joku kangas suikale roikkuu edessä, ettei kaikki lihat näy. Mutta kyllähän se pimppi on tuossa euroviisubiisissäkin pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irrotit kommentin nyt kontekstista.
Mitä sitten? Niinhän moni somessa tekee. 😉
Persuhullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mikään ole pyhää? Minusta nyt esim. läheisen kuolema on sellainen juttu, että jokainen voi surra yksityisesti.Niin. Miksipä luulet että vaikka ortodoksisuus trendaa nyt - niin vanhoillista kuin onkin? Et ole ainoa jota kammottaa; suurinta osaa myös kylläs
Se on eri asia, jos siitä tekee viihdettä. Sä leikkaat sun itkuvideot ja koostat niistä kokonaisuuden. Jotain särkyy silloin sun sisällä. Sä olet tehnyt sun elämän koskettavimmista asioista viihdettä.
Mua jotenkin säälittää toi Vikman. Puoli seiskassa itkeskeli ja selitti miten hän lavalla kokee olevansa joku supernainen. Jotenkin hukassa olevan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin säälittää toi Vikman. Puoli seiskassa itkeskeli ja selitti miten hän lavalla kokee olevansa joku supernainen. Jotenkin hukassa olevan oloinen.
Epävakautta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se Käärijäkin laulaa. Lavalla ollaan niin kovaa jätkää mut pää on vaan tyhjä kun puhjennut ilmapallo. Voi voi. Onneksi ei artistilsi ole päätynyt.
Psyykenlääkkeet vaikuttaa libidoon.
Vierailija kirjoitti:
Keisarin uudet vaatteet, kohta ihmiset näkevät sen. Hullu se on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin söisin vaikka mitä lääkkeitä, jos pitäisi mennä ihmisten eteen pimppi lähes paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin söisin vaikka mitä lääkkeitä, jos pitäisi mennä ihmisten eteen pimppi lähes paljaana.
Pimppihullu olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se Käärijäkin laulaa. Lavalla ollaan niin kovaa jätkää mut pää on vaan tyhjä kun puhjennut ilmapallo. Voi voi. Onneksi ei artistilsi ole päätynyt.
Tajuatteko te itse miten julmia olette? Kummallakin näistä artisteista on täysi oikeus ja hyvät syyt paljastaa välillä niitä negatiivisempiakin tunteita. Kukaan ei jaksa koko aikaa kaikkea pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppihullu olet.
Toivottavasti laittavat Erikan taakse ison videon, jossa on jättimäiset värähtelevät häpyhuulet. Tai Erika voisi sukeltaa esiin naisen pimpistä niinkuin joku Houdini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te itse miten julmia olette? Kummallakin näistä artisteista on täysi oikeus ja hyvät syyt paljastaa välillä niitä negatiivisempiakin tunteita. Kukaan ei jaksa koko aikaa kaikkea pskaa.
En ehkä kuitenkaan jaksaisi keksiä mitään tunteita / teemaa. Käärijän Tsa Tsa Tsa on juomalaulu?
Niin. Miksipä luulet että vaikka ortodoksisuus trendaa nyt - niin vanhoillista kuin onkin? Et ole ainoa jota kammottaa; suurinta osaa myös kyllästyttää tämä loputon perseily - paljon.