Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se niin, että torissa myyjällä oikeus olla antamatta ilmaiseksi tavaraa hakijalle, joka kyselee?

Vierailija
12.02.2025 |

Kukaan muu ei oo tavaroista kiinnostunut paitsi minä ja myyjä ei vastaa viesteihini.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen näkee, että kukaan muu ei ole siitä kiinnostunut?

Vierailija
2/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjällä on tavaralle jokin hinta, niin ei se sitä ilmaiseksi ole antamassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin että minulla on oikeus olla antamatta omistamaani tavaraa jollekulle muulle ? Mietipä sitä. Ilmoituksen saa laittaa siitä onko myymässä tai antamassa mutta mikään pakko ei ole luopua sittenkään 

Vierailija
4/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi tavarat jo toisen kerran esille ilmaiseksi, siitä päättelen ettei kukaan muu oo kiinnostunut! t.ap

Vierailija
5/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on justiinsa niin.

Vierailija
6/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus. 

Vierailija
7/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miksi pitäs antaa ilmaiseksi jos ei halua?

Vierailija
8/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän halvimmat tavarat roskikseen.

En vaan jaksa sitä kaikkea mikä tuohon torissa myymiseen liittyy.

Luvataan tulla noutamaan ja sitten ei näy eikä kuulu.

Sitten valmiiksi edullisia juttuja aletaan tinkimään.

On huono suomi ja on hulluja ja kaikkea mahdollista.

Ei kiitos , alle satkun kamat paskaks ja roskiin.

Vierailija
9/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lue se toriviestisi ajatuksella. Miten olet asian esittänyt ? Olitko epäkohtelias tai töksäyttelitkö?

Itseäni ärsyttää välillä ne kyselijät jotka kuvittelevat että kuskaan tavaran jonnekiin hevonkuuseen ihan vaan ilokseni. Tai ne jotka laittaa viestin että onko vapaana- ilman mitään alkeellisiakaan kohteliaita tapoja.

Tässä esimerkki jollaisen itse laitan jos olen kiinnostunut jostain tavarasta:

- Hei, voisiko tämän noutaa esim tänään tai huomenna illalla? Miten sinulle sopii parhaiten? Käykö mobilepay vai varaanko käteistä? t. Nimi

Huono esimerkki keskustelun avauksesta:

onko vapaana?

Tai pelkkä: tarjoon 10€ (tavarasta jonka hinta on esim 50€)

Vierailija
10/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt!

-1000/5

Vierailija
11/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi tavarat jo toisen kerran esille ilmaiseksi, siitä päättelen ettei kukaan muu oo kiinnostunut! t.ap

Tuota... kun tuossa ei ole kyse siitä esineestä lainkaan, kyseessä on tietynlainen koodi tietylle henkilölle. Salakieltä verkossa, jos ymmärrät. MInä laitan tämän lipaston annettaviin tavaroihin ja sinä hoksaat, että koska kyseessä on lipasto eikä sohva, niin tietyt asiat ovat käyneet toteen emmekä viestittele hetkeen sen enempää kunnes laitan maksutta annettaviin pallogrillin.

Vierailija
12/12 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin äidin kämppää ja annoin ilmaiseksi ties kuinka paljon tavaraa, mutta joskus hommat ei vain sujunut.

-Joidenkin kanssa vain oli niin hankala saada mitään sovituksi niin en antanut ilmaisia tavaroita heille. Viesteihin vastaaminen kestää, ei voi sanoa aikaa milloin pääsee tulemaan, kun kysyy käykö keskiviikko ilta saa vastauksen perjantaina sori, en ole kerennyt lukemaan.

-Se on ilmaista tavaraa, saa tulla hakemaan. Minä en kuljeta sitä yhtään mihinkään, varsinkaan minnekään pitemälle ja se että olet neliraajahalvaantunut, 18 lapsen yh-äiti ja lemmikimarsulta on jälka poikki ei muuta asiaa.

-Käytöstavat kunniaan, jos oli useampi kiinnostunut vastasin sille joka kirjoitti kokonaisia lauseita ja tervehti, "mulle" "tahdon" ja muut viestit jäi hännille.

-Jotkut oli ilmiselvästi trokareita, kaikki hyvät kamat haalitaan. Yhdelle tyypille lahjoitin kassikaupalla tavaraa ja muutama juttu olisi maksanut muutamia euroja ja tämä kysyi "mikä noissa on niin ihmeellistä että pitäisi maksaa" Tuli aika ikävä fiilis, olet saanut ilmaista tavaraa vaikka kuinka paljon ja tuolla tyylillä vielä kysyy. Ilmaiset kamat se kävi hakemassa, mutta ei niitä para maksullista halunnut.

Minä kyllä yritin pysyä ajan tasalla ja ilmoitin jos meni jo, mutta kaikki ei ehkä viitsi vaivautua. Tuossa nyt ainakin jotain syitä miksi joillekin en tavaroita antanut. Ja kyllä se myyjä/antaja saa ihan itse päättä kenelle tavaransa luovuttaa ja millä ehdoilla.