Satosen Grillin annokset? Olivatko hyviä?
Moniko kerkesi syömään legendaarisessa Satosen grillissä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarille munaa ivailukastikkeella ja korruptioliemessä marinoitua Vietnamin pataa kuolaavan EK-sian tapaan oli kuulemma hittiannos. Jocka Träskbäck kävi syömässä joka ilta ennen vapaamuurarien kokousta.
Löytyikö vegaaniversiota? Purrakin varmaan söi tuolla.
Natserin duunarille nauravat soijanakit valkopesukastikkeella aviomiehen tapaan ja kansaa itkettävät munakoiso-viipaleet viherkommareista puristetulla vihermehulla höystettynä. Vigelius ja Bergbom kävivät kännissä syömässä taksilla eduskunnan kortilla, ennen kuin menivät Tammeriin jatkoille samaan huoneeseen.
Kuntouttavassa työtoiminnassa oleva sai päiväpalkallaan ranskalaiset ja Artsi heitti kotiin - kympin sivu.
Vickania olisi kyllä kiva vähän vikitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi grilli lopetti toimintansa? Eikö se kannattanutkaan?
No Artsi alkoi ministeriksi.
Arto Satonen yhteiskunnanelätettävänä jo kolmekymmentäviisivuotta.Kyllä on eläkekertymää.
"Missä minä oikein olen? Pitääkö minun yllättyä?" (Petteri Orpo)
Lihis kahdella nakilla ja sinappirelishillä, kiitos! Maksaisin käteisellä. Minulla olisi tässä kasa viiden ja kymmenen sentin kolikoita, ei kai se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Arde ja Kauko-Idän hoitsut.
Miksi tänne pitää roudata heitä? Potilasturvallisuus vaarantuu, kun ei osata suomea, ruotsia tai saamea kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kun Satosta katsoo, niin näkee hyvin, kuka söi grillin hävikkisapuskat.
Artsi on ollut kiitettävästi kotona ruoka-aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Satosta katsoo, niin näkee hyvin, kuka söi grillin hävikkisapuskat.
Artsi on ollut kiitettävästi kotona ruoka-aikoina.
Muidenkin ruoka-aikoina.
Kävin kerran - sain väärin käteisestä takaisin, jota ei lyöty kassaan.
Porvarin korruptio oli hyvä annos: munaa ja ranuja.
Herkuttelin monesti Satosen grillillä 80-luvun lopulla. Hyvät makkaraperunat oli.
Voin kuvitella kokemukset kasarilla Satosen grillistä. Olet tulossa baarista ja haet kotimatkalla Artsilta makkisperunat. Iloinen Arto tarjoaa nämä sinulle hymy suussa samalla kun Modern Talking soi grillikopissa ja neonvalot vilkkuu kadulla.