Naiset tyytyy huonoon mieheen jotta naisella olisi edes joku mies.
Naisilla on paineita löytää mies parisuhteeseen ja ottavat sitten kenet vaan joka on komea. Silloin meneekin pieleen ja mies onkin pettäjä ja kohtelee naista huonosti,.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun niitä komeita ei riitä kaikille
kyllä me komeat rassaillaan useampaa reikää yhtä aikaa
Montako parisuhdetta komea mies pystyy pitämään yhtäaikaa?
Matkusteleva mies pystyy pitämään taloudellisista resursseista riippuen jopa 7-10 parisuhdetta / fwb
Vieraiden naisten tekemiset tai tekemättä jättämiset eivät kuulu ap:lle. Hoida omat asiasi, elä ja anna muidenkin elää.
Ei se rumuus tai huono sosioekonominen asema tarkoita, että mies olisi luonteeltaan ja käytökseltään niitä parempilaatuisia miehiä jalompi. Usein asia on päinvastoin. Mikään olento ei ole niin naisvihamielinen kuin itsesäälissä rypevä luuserimies. Siinä saa nainen pelätä, jos joutuu tuollaisen miehen ansaan.
Sen olen huomannut että nainen tinkii kaikesta muusta paitsi miehen statuksesta ja ulkonäöstä. Mies voi olla aivan täys ihmishirviö mut kunhan on feissi kunnossa niin kaikki muu ohitetaan. Nykypäivän naiset on täysin ulkonäkö- ja statuskeskeisiä ä'mmiä vaikka itse näyttää lähinnä perunasäkiltä räntäsateessa!
Ei komeaan mieheen ikinä tyydytä. Sellaiseen ihastutaan kovaa ja sitten ajan myötä vasta tulee pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun niitä komeita ei riitä kaikille
kyllä me komeat rassaillaan useampaa reikää yhtä aikaa
Ykköseen, kakkoseen ja kolmoseen? Mut mikä järjestys?
Suu,pillu,kakkonen,suu tiätysti
Päinvastoin!
Liian usein nainen tyytyy sikamaiseen huonoitsetuntoiseen arvostelevaan rumaan nilkkiin!
Itse nostin tasoa ja nyt on hyväsydäminen komea mies!
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut ja itsellinen nainen ei tarvitse miestä mihinkään.
Tarviipas, klikkailemaan somessa tykkäyksiä naisen poninperseelle ja kumihuulille.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut että nainen tinkii kaikesta muusta paitsi miehen statuksesta ja ulkonäöstä. Mies voi olla aivan täys ihmishirviö mut kunhan on feissi kunnossa niin kaikki muu ohitetaan. Nykypäivän naiset on _täysin ulkonäkö- ja statuskeskeisiä ä'mmiä vaikka itse näyttää lähinnä perunasäkiltä räntäsateessa_!
Hyvä huomata, että tämä (kultakimpale)kommentoija ei kenenkään ulkonäöstä piittaa, ei yritä puhua kaikkien naisten suulla eikä "tietää" yksityisasioitaan naisia itseään paremmin, ei arvostele muita vaikka itse on (omasta mielestään) täydellinen, ei ulise siitä mistä puute... EIKU?
Vierailija kirjoitti:
Ei se rumuus tai huono sosioekonominen asema tarkoita, että mies olisi luonteeltaan ja käytökseltään niitä parempilaatuisia miehiä jalompi. Usein asia on päinvastoin. Mikään olento ei ole niin naisvihamielinen kuin itsesäälissä rypevä luuserimies. Siinä saa nainen pelätä, jos joutuu tuollaisen miehen ansaan.
Juu käy järkeen että mieluummin on mersulla ajavan pettäjä miehen kanssa kuin ooppelilla. Se on kyllä yleensä näin että köyhät ei ymmärrä rikkaita, eikä rikkaat köyhiä.
Eikö se ole juuri mies, jonka on otettava kuka vaan nainen, että saa sitä pimsaa.
Naiset voivat hyvin olla ilmankin, eikä pää sekoa...toki naiset tarvitsee sitten lapselleen sen isän ja tällöin joudutaan vähän samaan tilanteeseen.
Ap, oletko sinä Hyvä Mies?
Voisitko listata mitä annettavaa sinulla on hyvään parisuhteeseen? Kiinnostelee.
Mun mies on kalju, iso parta, mahaa on.
Susiruma ja köyhä.
Mun paras ystävä ja rakastan ihan viimesen päälle karvoineen kaikkineen.
Ihan seuranhaku apista bongasin.
Laitoin viestiä että kuin on? Kiinnostaako tutustua?
No en todellakaan ota ketä tahansa vain sen vuoksi, että olisi joku. Kyllä se on miesten tyyli tehdä noin. Ei osata olla yksin ja pitää olla vain joku. Sitten voikin kitistä kun puoliso ei ole sopiva, mutta erota ei uskalleta koska voisi joutua elämään oman itsensä kanssa. Monelle tekisi hyvää opetella olemaan yksin.
Mä olen mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Kyllä mun pitää olla oikeasti miehestä kiinnostunut ja tykätä hänestä, että voin edes harkita parisuhdetta hänen kanssaan. Joidenkin kanssa on aika nopeasti kiinnostus loppunut ja silloin kyllä ahdistaa ajatuskin jatkaa miehen kanssa. Kyllä mä silloin lopetan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä mies. Ja minä olen hyvä vaimo.
Olet onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut että nainen tinkii kaikesta muusta paitsi miehen statuksesta ja ulkonäöstä. Mies voi olla aivan täys ihmishirviö mut kunhan on feissi kunnossa niin kaikki muu ohitetaan. Nykypäivän naiset on täysin ulkonäkö- ja statuskeskeisiä ä'mmiä vaikka itse näyttää lähinnä perunasäkiltä räntäsateessa!
No en todellakaan huoli mitään ihmishirviötä. Kyllä pitää olla myös luonne mun makuun eli kusipäät ei pääse jatkoon.
Ihmeellisiä harhoja kylvetään täällä naisista eikä tajuta todellisuutta. Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhteessa ihan tavallisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyytyy useammin rumaan ja tyhmään naiseen jotta saisivat piparia. Naisille elämä on kuin karkkikauppa, varsinkin jos on hyvässä fyysisessä kunnossa ja edes vähän "nätti"
Etpä taida tietää, kuinka vaikeaa on löytää sopiva mies, siis ihan kivan ja nätin naisen voi olla erittäin vaikeaa löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut ja itsellinen nainen ei tarvitse miestä mihinkään.
Olen voimaantunut ja itsellinen.
Toivoisin löytäväni miehen joka ei pelästy voimaani vaan ymmärtää etten ole uhka hänen voimalleen. En mitätöi enkä halveksi kuten moni mies tekee minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyytyy useammin rumaan ja tyhmään naiseen jotta saisivat piparia. Naisille elämä on kuin karkkikauppa, varsinkin jos on hyvässä fyysisessä kunnossa ja edes vähän "nätti"
Etpä taida tietää, kuinka vaikeaa on löytää sopiva mies, siis ihan kivan ja nätin naisen voi olla erittäin vaikeaa löytää kumppani.
Nää sun "vaikeudet" on sitä että sulle ei kelpaa kuin menestynyt alfalääkärijuristilentäjälaatikkoleuka