Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tuosta lihavuus-ketjusta mieleen...

Vierailija
06.03.2007 |

Paljonko teidän 1,5v lapset painaa/on painaneet? Kun kaikki ihmettelee meidän neidin painoa: 10kg. Tyttö syö aivan tolkuttomasti ruokaa ja rakastaa hedelmiä, joten syö kyllä, mutta ei liho. Ärsyttää, kun joka paikassa sitä hohhaillaan ja päivitellään..

Itse olen ylipainoinen, mutta mieheni on kukkakeppi ;0). Meillä syödään normaalia kotiruokaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saa kuulla miten kevyt Maisa on! Saako Maisa ollenkaan ruokaa.

Kyllä, Maisa saa ruokaa, vetää suuria annoksia. Mutta sellainen pieni ikilikkuja Maisa on, kokoajan tanssimassa tai hyppimässä.

Vierailija
2/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan on normaalin tuntuinen tyttö sinulla, älä huoli.. =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole hyvä...

Mun esikoinen painoi tuossa iässä noin 12 kg ja oli niin pulska että. " Mitä sää sille syötät?" " On ollut ruoka-aikana kotona." Jne. Nyt 4.5-vuotiaana painaa vajaa 16 kg ja valitus on vaihtunut " Etkö sä anna sille ruokaa?" " Annetaanpa pojalle pullaa, että vähän vankistuisi. " Voi voi :)

Vierailija
4/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1½v. tasan 10kg (82cm) nyt 2v. 10.9kg (87.4cm). Yleensä kukaan ei painoon ole kommentoinut sen kummemmin. Tuollainen rimpulahan tuo on. Välillä syö hunosti j avälillä vähän paremmin. Liikkeessä on kyllä koko ajan kuin pieni duraselpupu joten kuluttaakin varmasti ihan kiitettävästi:).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan