Tuli tuosta lihavuus-ketjusta mieleen...
Paljonko teidän 1,5v lapset painaa/on painaneet? Kun kaikki ihmettelee meidän neidin painoa: 10kg. Tyttö syö aivan tolkuttomasti ruokaa ja rakastaa hedelmiä, joten syö kyllä, mutta ei liho. Ärsyttää, kun joka paikassa sitä hohhaillaan ja päivitellään..
Itse olen ylipainoinen, mutta mieheni on kukkakeppi ;0). Meillä syödään normaalia kotiruokaa.
Kommentit (4)
Eli ihan on normaalin tuntuinen tyttö sinulla, älä huoli.. =0)
Ei koskaan ole hyvä...
Mun esikoinen painoi tuossa iässä noin 12 kg ja oli niin pulska että. " Mitä sää sille syötät?" " On ollut ruoka-aikana kotona." Jne. Nyt 4.5-vuotiaana painaa vajaa 16 kg ja valitus on vaihtunut " Etkö sä anna sille ruokaa?" " Annetaanpa pojalle pullaa, että vähän vankistuisi. " Voi voi :)
1½v. tasan 10kg (82cm) nyt 2v. 10.9kg (87.4cm). Yleensä kukaan ei painoon ole kommentoinut sen kummemmin. Tuollainen rimpulahan tuo on. Välillä syö hunosti j avälillä vähän paremmin. Liikkeessä on kyllä koko ajan kuin pieni duraselpupu joten kuluttaakin varmasti ihan kiitettävästi:).
aina saa kuulla miten kevyt Maisa on! Saako Maisa ollenkaan ruokaa.
Kyllä, Maisa saa ruokaa, vetää suuria annoksia. Mutta sellainen pieni ikilikkuja Maisa on, kokoajan tanssimassa tai hyppimässä.