Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muovipusseja kauppatavaroiden kantamiseen kohta enää saa

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanaikaisesti suomen pelloille vedetään tonneittain muovia josta se kulkeutuu siellä kasvatettaviin kasveihin ja kasvien myötä ihmisten elimistöön

mutta näin saa tehdä koska se on olevinaan hyvää kiertotaloutta. ja firmoilta on liikaapyydetty että lajittelisivat muovit omaan jätteeseensä eivätkä laittaisi esim vanhentuneita elintarvikkeita pakkauksineen keräykseen

kuka yksityinen heittää esim pilalle menneet leikkeleet pakkauksineen biojätteeseen

täyttä helvetin viherpesua koko puuha, jonka kärsijäksi joutuu kaikissa tapauksissa kuluttaja, ja firmat pääsevät kuin koira veräjästä ja heidän vastuulleen jää ainoastaan voittojen kääriminen

Vierailija
102/104 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kyllä koskaan ole rullapussi hajonnut, biobussit varmuudeksi laitankin roskapussin päälle ja siitä nostan pönttöön ja solmin sitten roskapussin.

Tietenkään ne ohuemmat ei välttämättä kestä vaikka 5 l kissanhiekkaa mutta silloin voi pussin viedä vaikka siinä kestokassissa roskikselle asti. Tai siihen Prisman kassiin jonka tuo vielä kotiin roskapussiksi .

Ei silti, jos sen kissanhiekkalaatikon tyhjennän myös ne mustat kuljetan toisessa pussisaa varmuudeksi 

Eihön se isolta summalta tunnu, 300,30 kuussa.  Yhden kerran kuljetusmaksu kotiin tuoduista ostoksista.

Kuitenki. Itse olen päätynyt säästämään tuossa ja niuhotan muovipussienkin kanssa.  Kun vien kartongit, tuon pussin kotiin seuraavaksi kerraksi jne.

Ennemmin vien kissankakat leipäpussissa, missä tahansa pakkauspussissa, vasta jos kotoa ei löydy sitten ostetussa koirankakkapussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 x 0,30 e .  Känny tekee omiaan.

Vierailija
104/104 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi kuljettaa ostoksiaan muovikassissa ja näyttää Kassialmalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi