Tapailumiehestä ei löydy internetistä kuvaa. Nimellä haettaessa tulee ihan muita ihmisiä.
Ei ole facessa tai Instassa. Ei löydy mitään
Pelottavaa
Kommentit (43)
Mulle on käynyt vain kerran noin. Mies oli valehdellut nimensä.
Jatka rehellisen miehen etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mustakaan löydy. En oo somessa
Kirjoitit juuri kommentin someen.
Ja nyt löytyy kuva, niinkö???
Enkä on parempi sitten jättää mies rauhaa. Ei selvästikään halua olla tuollaisen stalkkaavan huomiohuoran seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, ei somen sivusto, älykääpiö.
Minusta ei löydy yhtään kuvaa eikä muutakaan tietoa netistä.
Tämä siksi, että olen avioliittoni aikana (alk.2001->) käynyt niin järjettömän paljon vieraissa. Helpottaa homman pitämistä salassa, kun satunnaiset panot ei löydä minua eivätkä pysty ottamaan yhteyttä.
M44
Soita numerotiedusteluun ja kysy kenelle hänen puhelinnumeronsa kuuluu.
Ei tarvitse olle somessa tai verkossa muutenkaan, mutta pyrin kyllä tarkistamaan treffikumppanien henkilöllisyyden tavalla tai toisella. Kerron sen myös jollekin ystävälleni.
Ihan turvallisuuskysymys ja järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, ei somen sivusto, älykääpiö.
Keskustelupalstat on sosiaalista mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole some. Kaikki paitsi buumerit tietää mikä ero tällä ja somella on.
Ilmeisesti se mies on sinulle väärä valinta. Sinun kannattaisi etsiä toinen samankaltainen kuin itse olet. Siis elämäänsä nettiin hölöttävä. Kyllä niitä miehiä riittää :)
No ei varmaan löydy minustakaan kuvia netissä. Ehkä 1-2 kuvaa, jos oikein osaa etsiä. Ja tämän lisäksi minulla on suht kuuluisa nimikaima, joten niitä sekaannuksia on tullut ennenkin. Eikä ihan yleisin nimi. Minä en ole deittisaiteilla, ja tuskinpa on se minun nimikaimakaan? Joten siinä mielessä... yhdentekevää.
On aloja, joissa työnantaja turvallisuussyistä suosittelee, ettei ole somessa eikä verkossa omalla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole some. Kaikki paitsi buumerit tietää mikä ero tällä ja somella on.
Määritäpä buumeri, et taida sitä itsekään tietää. Todennäköisesti asia on näet juuri toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei täällä ole nimeä ja kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei löydy yhtään kuvaa eikä muutakaan tietoa netistä.
Tämä siksi, että olen avioliittoni aikana (alk.2001->) käynyt niin järjettömän paljon vieraissa. Helpottaa homman pitämistä salassa, kun satunnaiset panot ei löydä minua eivätkä pysty ottamaan yhteyttä.
M44
naisen kirjoittama juttu naisen logiikalla
Vierailija kirjoitti:
On aloja, joissa työnantaja turvallisuussyistä suosittelee, ettei ole somessa eikä verkossa omalla nimellä.
ja sitten on ihmisiä, joilla ei ole mitään pakottavaa tarvetta tyrkyttää (kulissi)elämäänsä nettiin
en minä ainakaan uskaltaisi kertoa oikeaa nimeäni kaikille tapailuihmisille, koska tapailuihminen voi olla ap:n kaltainen sairas stalkkeri
Ei minustakaan löydy, mitä sitten?
Ei kiinnosta oman pärstän jakelu somessa enkä ole riittävän kuuluisa päästäkseni lehtiin :D
Multa puttuu täysin nämä myös.
Nyt myös poistanut tiedot itsestäni netiltä.
Aikasempaa löyty nimihaulla ihan puhelinnumerokin. Järjetöntä.
On joitakin tämä ihmetyttänyt. Kysyvät syytä niin olen sanonut että olen varmasti vähä paranoidi.
Kauheaa