Miksi olet muuttanut asunnosta pois heti kun mahdollista?
Onko sinulle joskus käynyt niin että olet heti tai jonkun ajan kuluessa muutosta uuteen asuntoon todennut että et halua tai pysty asua siinä ja muutat pois heti kun mahdollista? Kauanko asuit ennen poismuuttoa ja mikä oli syy?
Kommentit (52)
Yläkerrassa asui nainen, yhtä hiljainen kuin minä. Hänen miesystävänsä? - Juoppolalli, joka tuli aina la-iltana rähjäämään. Huusi pihalla: heitä se fillarin avain, jos se ei löydy, niin kiipeän ränniä pitkin ylös. Huorit. teli kaikki naiset. Aivan seko.
En oikeasti olisi halunnut muuttaa, mutta ns. tekivät paremman tarjouksen. En kadu; omalla työlläni sitten (koitin) pelastaa maailmaa. Onnistuiko? Kait sitten niin. Kotimaakuntaan pääsin sentään takaisin.
Tömps tÖMPS TÖMPS TÖmps Kantapaakävelijän TÖMPS TÖMPS takia muutan pois TÖMPS TÖMPS öMps.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö kukaan ole muuttanut pois kummitusten takia?
Minä muutin opiskeluaikana pois kimppakämpästä, jonka muista asukkaista kaksi alkoi uskoa kummituksiin.
Kuulemma vaatteet saastuneet ja sähköjä ei saanut enää käyttää. Pakkasin vaatetta kassiin ja asuin kavereiden luona, kunnes löysin uuden asunnon.
Naapuri pelaa tietokonepelejä ja huutaa öisin niin että heräilen siihen vähän väliä. Viikonloppuna sitten kutsuu kaverit kylään, bilettävät, laulavat karaokea jne. Muutan heti kun pystyn. Ja kyllä olen tehnyt kaiken voitavan, mutta kukaan ei valitettavasti puutu asiaan. Onnea vaan seuraavalle joka tähän kämppään muuttaa...
Joku vanha ukko huusi postiluukusta aamulla, että oli saanu p*,llua. Muutenki outoo väkee. Muutin rivitaloon.
Kun olin teini-ikäinen, muutettiin yhteen taloon asumaan talvella, ja kesällä heti pois kun löytyi toinen asuinpaikka. Syy: talossa kummitteli niin valtavasti. Isä sanoi, ettei täällä pysty nukkumaan, on pakko muuttaa pois, vaikka se oli ehkä parhain asunto kunnoltaan ja varusteiltaan, missä oltiin asuttu.
Muutettiin sellaiseen ihan rähjään asuntoon, mutta siellä sai asua rauhassa.
Mua ei sinänsä haitannut, mun huoneessa vain verhoja letitettiin ja ovenkahvoja käänneltiin, se oli oikeastaan aika mielenkiintoista.
Ne, ketkä muutti siihen meidän jälkeen, muutti myös pian pois.
Naapurit. Nistien elämöinti oli liikaa, kun ite piti saada yöt nukuttua töiden ja opiskelujen takia. Töistä kun kotiin tuli ni OMA (kiitos paskan ilmanvaihdon) kämppä haisi höpöheinän ja röökin sekotukselle, samalla kun naapurin ovi kävi piritamppauksen tahtiin. Poliisikin ramppas naapurissa tuon tuosta.
Puoli vuotta ja sitten löyty normaalien ihmisten talosta koti.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen, poismuuttosi syyt ja kauan ehdit asua?
Mut ei ku girlsplainig ja ihan kaikkee epäolennaista lauseet täyteen.
Lol, ei ole sama asia.
Nisti tuli heilumaan puukon kanssa ovelle. Kavi ilmi etta vuokran-antaja oli hankin psyko.
Homekamppa, otokkakamppa, vuokran-antajat paattaneet ottaa omaan kayttoon. Liian ankea ja liian kova vuokra laatuun nahden. Arsyttavat naapurit.
Nuorempana yksinaisyys.
Ihan liian monta muuttoa, terveys pilalla vaikka maksanut vuokraa tuhansia kuussa. Ei enaan ikina vuokralle.
Espoossa oli liikaa juntteja. Siksi muutin Helsinkiin. Haha.
Yksi oli liian syrjässä + osa naapureista oli ärsyttäviä, kuitenkin vain pieni osa ja jotkut super mukavia
Yhdessä asui eläkeläisiä pelkästään jotka tuijottivat 247 ikkunasta, pääasiassa mukavia kyllä, mutta jotenkin haamumainen ilmapiiri
Sitten tää viimisin oli ihan liian kallis, maailman huonoin äänieristys, jotkut naapurit ok, mutta hekin huusivat aamista iltaan kännissä, ja sitten ihmiset vihasivat hoitokoiraani, vaikka omat lapsensa kiljui(??) rapussa yms, eli kusipäisiä ihmisiä, syrjässä ym.julkiset ei toimineet
talossa kosteusvaurio ja myös hyypiö ja valittaja naapurit. tuli mitta täyteen kun pelotti nähdä naapuria. valvoi ovella.
vituttaa vieläkin että tuli kalliiksi vuokrat ja muutto kun paljastui outo naapuri.
valitsen kämpän aina turvallisuus ja kiva naapuri ja vuokran antaja periaatteella. asunut jo vuosikymmenet vuokralla.
Mitä, eikö kukaan ole muuttanut pois kummitusten takia?