Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutimme miehen kanssa yhteen ja mies on puhunut että on minun kanssa hengaillut..

Vierailija
10.02.2025 |

Muutimme yhteen ja mies on kertonut äidilleen että on minun kanssa ja tietyssä kaupungissa hengaillut. Minusta hieman loukkaavaa, olemme kolmekymppisiä. Miksi ei ole kortonut muutosta.

Onko outoa, vai normaalia miehille? Olemme seurustelleet 7kk.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No outoahan tuo on. Laita tuo mammanpoika vielä hetkeksi kotiin kasvamaan.

Mamman poika? Tuo mieshän just ei roiku äidissään niin kuin sinä. 

Vierailija
22/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en muuttaisi yhteen jos suhde on vielä tuolla tasolla, ettei edes toisen vanhempia ole tavannut kumpikaan

En ole suhteessa puolisoni vanhempien kanssa, joten miksi tavata

Isä sanoi aina veljelleni, että katso äitiä, näet tyttären. Nyt itse ymmärrän viiskymppisenä isääni paremmin. Näen ihan liikaa itsessäni äitini piirteitä. 

Sama. Jopa mun puoliso sanoo, että olen kuin äitini kopio nyt keski-iän kynnyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapoika välittää äitinsä tunteista enemmän kuin naisensa. Jos ei pysty kertomaan äidilleen että on yhdessä jonkun naisen kanssa niin joku ihme riippuvuus siinä on. Normaalille miehelle tällainen on ilmoitusasia.

Vierailija
24/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa noh. Et tiedä millainen anoppi on. Voi olla että on parempi, ettei tiedä sinusta mitään

Vierailija
25/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapoika välittää äitinsä tunteista enemmän kuin naisensa. Jos ei pysty kertomaan äidilleen että on yhdessä jonkun naisen kanssa niin joku ihme riippuvuus siinä on. Normaalille miehelle tällainen on ilmoitusasia.

Minun äitini on pilannut monta elämäni hyvää asiaa kateudella, pelolla ja ennakkoluuloilla. Toisaalta joskus innostuu minulle negatiivisista asioista kuin omina saavuksinaan. Eivät vanhemmat ole mitään pyhimyksiä, vaan pikkumaisia ja lastensa lautasilta syöviä hirviöitä. Jotkut ainakin

Vierailija
26/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän valehdellut missä kaupungissa on vai mikä tässä on ongelma? 

Just viikonloppuna hengailin kotona avopuolisoni kanssa eli olimme kotona ja vietimme aikaa yhdessä ilman sen suunnitellumpaa ohjelmaa. Hengailu on ajanviettämistä ilman, että varsinaisesti tekee mitään suunniteltu, hengailla voi yksin, kaksin tai isommalla porukalla.

Vierailija
27/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole kertonut 5 vuoden yhdessä asumisen aikana vieläkään vanhemmilleni. Olen keski-ikäinen nainen. En näe, että enää pitäisi viedä "vävy-ehdokas" näytille kun en aio naimisiin tai tehdä lapsia.

Vierailija
28/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut mieheni kanssa 14 vuotta mutta en koskaan nähnyt miehen vanhempia. Mieheni äiti kuoli 9 v sitten ja isä on elossa mutta mieheni ei ole nähnyt isäänsä 40 vuoteen koska sanoi että isä hylkäsi kun olii 5 vuotias.

Vierailija
29/29 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on jonkinmoinen suhde vanhempiinsa, haluaisin nähdä miten se kumppaniehdokas kohtelee vanhempiaan ja vanhempiani. Se jo kertoo ihmisestä paljon. Ne joiden välit ovat katkenneet vanhempiinsa, on tietenkin eri asia. Tosin haluaisin tietää miksi. Mitään epämääräisiä selityksiä en hyväksyisi. Nämä "vaateet" kumpuaa aiemmista kokemuksista. Olenkin jo ikäloppu 50 +.