Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt ihanan miehen mutta ärsyttää ja ällöttää suunnattomasti

Vierailija
05.03.2007 |

kun hänen jokaisen hampaansa välissä on kamala rako. Muuten tosi ihana mies mutta aina kun hän hymyilee niin näen ne kamalat raot ja hänen ulkonäkönsäkkin muuttuu täysin, hampaissa ei muuten ole mitään vikaa.

Miten pääsisin tästä huomiostani yli?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se muna pitäis laittaa ylöspäin? Että näkyis farkujen kauluksesta, vai? Ja se Herbina-deodorantti oli hauska juttu!

Mutta hammasväleille ei ole oikein mitään tehtävissä. Tuttavallani oli huonot hampaat ( vanhahko ihminen) ja mieshän ei sitä lopulta kestänyt, antoi pakit. No, jonkin ajan päästä tämä tuttava joutuikin laittamaan tekohampaat, hienot. Ja ei mennyt kauaa kun se mies oli jo taas ovan takana vonkaamassa.

Vierailija
22/25 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävis niin että jos se muna ois ylöspäin niin se näkys kyllä housun kauluksesta uhhuh....

Se ois minustakin aika paha :D

Jospa se pitää sitä sen takia että voi töissä istuskellessaan vähän käplätä sitä päätä ja jos notkea on niin nuolaista..hahaa..

Ap... kannattaa puntaroida. Suhteen jatkuessa huomaat häiritseekö asia oikeasti ja kuinka paljon.

Hevosia yleensä arvioidaan hampaiden perusteella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaihtaa miestä.

Vierailija
24/25 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammasluu. Eikä niitä kaikkia hampaita tarvitse laminoida, ainoastaan edessä olevat, jotka näkyvät ja pilaavat ulkonäköä.

Vierailija
25/25 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei runsasarpinen naama, alkava kaljuuntuminen tai tosi vino nenä, mutta miehen hampaat on suussa aivan sekasin (Miksei se ole tehnyt niille mitään!) mikä inhottaa minua todella paljon. Vielä kun sillä on ärsyttävä tapa pussatessa lähestyä suu auki niin että ne hampaat näkyy...YÖK!

Muuten mikään ei häiritse, mutta ne hampaat...no, lama-ajan lapsille ei helpolla laitettu rautoja, eivät omanikaan ole ollenkaan suorat, mutta eivät sentään niin sikin sokin kuin miehellä. Itse ainakin remontoin purukalustoni heti kun siihen on varaa, mutta miehellä ei ilmeisesti ole tällaisia aikeita...