Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voimia ja ratkaisu tahan tilanteeseen? Jouduin riitaan sukulaisen kanssa, joka sanoi minulle tassa yhteydessa todella rumasti ja

Vierailija
05.03.2007 |

samalla ettei halua enää olla missään tekemisissä. Ei olla tämän jälkeen oltu tekemisissä, asiaa kun on ollut, olen ottanut yhteyttä, joulukortin ja synttärionnittelun laitoin. Hän ei ole vastannut niihin mitään. Nyt hän on sitten laajasti suku- ja tuttavapiirissä surkutellut kun olen hänelle ilman syytä loukkaantunut eikä hän millään ymmärrä kylmää käytöstäni. Kerroin sitten tuon em ja nyt -kukaa ei usko minua!! Kaikki ovat tämän toisen puolella ja yrittävät pehmitellä riitaa saamalla minut uskomaan, että olen itse ylireagoinut ja ymmärtänyt ihan väärinkin kaiken. Suoraan sanoen väittävät että olen keksinyt koko jutun ja kaikki uskovat tätä toista osapuolta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan selkein sanoin, jos toinen sanoi esim että " en halua nähdä sinua enää koskaan" . Sano että olet tilanteesta pahoillasi ja erityisesti siitä, että asiaa on vääristelty. Tehköön jokainen johtopäätöksensä, ja jos kerran haluavat tilanteessa kuin tilanteessa nähdä toisen teot yksisilmäisesti aina oikeina, niin mieti, että mihin tarvitset tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään syytä minä olen kertalaakista lakannut pitämästä häneen yhteyttä, ja hän ei voi mitenkään ymmärtää, miksi ilman syytä olen näin epäkohtelias. Eli on unohtunut mainita se, että haukkui minut läpikotaisian todella selvin sanankääntein ja lopuksi vielä sanoi ettei tarvi tän jälkeen sitten olla häneen missään yhteydessä. En erityisesti haluakaan tätä ruotia juoruilevien tätien keskuudessa, mutta nyt minusta on valheellisesti tehty todella outo ja inhottava ihminen.

ap

Vierailija
4/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin niin että on. Suvusta kun on kyse, etkä tästä joukosta eroonkaan pääse, on mun mielestä laiha sopu parempi kuin lihava riita.

Eli, onko tärkeintä se, kuka on oikeassa. Koska luulen, että jos haluat olla oikeassa, niin riita ei pääty koskaan. Joskus se on vaan nieltävä suvussa kaikenlaista, lopun viimein helpoimmalla pääset.

Mutta mielipiteitä on monia.

Vierailija
5/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkään oikeassa olemista kuin oikeudenmukaista ja totuudessa pysyvää tiedonkulkua. Laiha sopu on tosiaan lihavaa riitaa parempi, mutta jos riitakumppani vierittää kaiken syyn ap:n niskoille, kun itse ilmeisesti on enemmän ollut välejä katkaisemassa, niin se ei ole reilua. Ei ap:n tarvitse ottaa syitä niskoilleen siitä mitä ei ole tehnyt. Varmaan tätä toista on ruvennut harmittamaan välirikko ja oma käytös, eikä kehtaa vaan reilusti pyytää anteeksi vaan sen takia on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen itsekin tavannut tuota ihmistyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän